loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Mahyar بازدید : 444 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (13)

امیر تتلو:آقا من سه روزه نخوابيدم سر كار بودم همتونم ديدين !! الان اومدم استراحت كنم شنيدم پيام و كلا از ليست خط زدن !!! چرا ؟!؟ يعنى پيام در حد تعويضيا هم نبوووود ؟!؟ بابا اين ديگه خنده داره !!! پرسپوليس نتيجه كه نميگيره !! دَهُميم !!! آبرومون رفته !! تو آسيا هم كه سه تا خورديم 😠 بابا چرا لجبازى انقدر ؟! چرا از پست و مقام سو استفاده ميشه !! ما هوادار پرسپوليسيم و نتيجه ام كه نگرفتيم اصلا و الانم ميخواين با نمك تيممون با نيمارمون لج كنيد ديگه چيزى نميمونه كه !!! ما حاليمون نيست 😠 ما ميخوايم پيام بازى كنه !!! واااااى من دارم ديوونه ميشم !! اصلا نكنه چون با من رفيقه بازيش نميدين !!!! چون درخشان با من بَده تازه بى احتراميم بهم كرد اما بخشيدمش به خاطر پرسپوليس !! پس چرا باز ؟! ما هوادارائيم كه پرسپوليسو با اين وضع افتضاحش هنوز زنده نگه داشتيم و ما ميخوايم كه تكنيكى ترين بازيكنمون از بين نره و بازى كنه 😠😠😠😠 ما هوادارا ميخوايم و فردا بايد پيام بازى كنه 😠😠 بخدا اگه بازى نكنه من شخصا دلم از پرسپوليس ميشكنه !!! آقاااااا تتليتيا فردا برين استاديوووووم و بگين پياااام بايد بازى كنه چون ما هوادارا ميخوايم 😠😠😠😠😠😠 اصلا همه پست بذارين واسه پيام !! ما نميذاريم اينيكى استعدادمونم سر لج بازى از بين بره واااااااى من خسته ام و مغزم دااااغ كرده اگه پيام فردا بازى نكنه ديگه اسم پرسپوليسو نميارم 😠😠😠😠😡

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hasan n در تاریخ 1394/04/11 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

ایییول باااواا تتللموونم پرسپولیسییی از آب در امد . هرکی طرفدارش نیس میتونه بره دیگه نیاد دنبال آهنگاش اینا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جیگرم حال امده حسااابییی خخخخخخخخخخخخخخخ
فقط تتل عشششقته عااااااشقتم ^_^

این نظر توسط neda در تاریخ 1394/03/31 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

titooاىنقدر شعور ندارى که نباىد به ىه تىم دوستاره و پر افتخار فوش مىدى ...


شما پرسپولىسى ها فقط دارىد بگىد 6تایى ها .اگه اىنطور باشه ما اول 8 هىچ بردىمتون ،تواسىا هم دوبار قهرمانىم



اگه اىن طور باشه ،ما مجىدى،رحمتى، مىداوودى رواز دست دادىم... پس ماهم باىد از تىممون دست مىکشىدىم به خاطر ىه بازىکنشکلک

این نظر توسط barana در تاریخ 1394/03/16 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

عاشقتم

این نظر توسط barana در تاریخ 1394/03/16 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

عاشقتم

این نظر توسط barana در تاریخ 1394/03/16 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

عاشقتم

این نظر توسط هلنا در تاریخ 1394/02/28 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

داش امير ما پرچمت بالاست برو ما همه پشتتيمشکلکشکلک

این نظر توسط هستی جووون در تاریخ 1394/02/13 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

من واقعا طرفدار پرسپپولیسم ولی اگه شما نخوای من ازش دس می کشم واقعا راس می گم شعار نیس

این نظر توسط زهرا تتلیتی در تاریخ 1394/02/12 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط مهدیس در تاریخ 1394/02/02 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

عموتتل ما پشتتیم ..تو اسم پروسپولیس رو نیاری عمو ما هم نمیاریم

این نظر توسط meysam در تاریخ 1394/01/24 و 7:04 دقیقه ارسال شده است

عمو تتل چرا صدات مثل قبل نیست-قبلا خیلی سرحال تر بود-

میدونم انگیزتو واسه کار از دست دادی ولی محکم برو جلو ما پشتتیم نگران هیچیم نباش

دلم برای اهنگایی مثل مغز ذر رفته-حس معمولی-نمیتونی مثل من باشی-نگفته بودی خیلی تنگ شده

اصن با اهنگای جدیدت حال نمیکنم فقط از آسوده بخواب خوشم اومده

البوم من و آهنگ مردمان بی عشقت خیلی عالین



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 5,200
  • بازدید کلی : 2,479,095
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg