loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 87 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (6)

تتلیتی های عزیز یه چند ماهیی سایت آپ نمیشد،اوایل بخاطر این بود که وقت نمیکردم بعدش یه ماجرایی برام پیش اومد سره یه حادثه تاندون های دستم پاره شد و رفتم اتاق عمل و ...که نمیتونستم دستامو تکون بدم واس همین دیگه اصلا نمیتونستم برگردم به سایت.الانم خدا رو شکر خوب شدم و فقط امیدوارم که آدرس سایت ها همه جا اشتراک بزارید تا دوباره مثل قبل شیم..فعالیت سایت از 10 مرداد شروع میشه چون تو این 2 روز دارم کارایی که عقب مونده رو درست میکنم و آهنگ و ویدیو هارو اپلود میکنم.دمتون گرم تتلیتی ها

http://www.amirtataloofans.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1394/05/09 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید شکلک

ببخشید میشه رمزمو عوض کنم؟

این نظر توسط Milad در تاریخ 1394/05/08 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

دادا اگه میشد به کاربرا اجازه بدی پست بزارن بهتر نبود؟
اینجوری کار خودتم سبک تر میشه
البته اموزش ارسال پست هم بزار
بهش فکر کنشکلکشکلک

این نظر توسط Sarita در تاریخ 1394/05/08 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

خدا بد نده داداش دستت چی شده بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگران شدم خدا نکنه دستت چیزی بشه خدا رو شکر که خوب شدی



داداش امیدوارم خیلی زودتر این چند روز تموم بشه برگردی لحظه شماری میکنم تا سایت مثه پارسال بشه
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Milad در تاریخ 1394/05/08 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

بازم موفق باشی

این نظر توسط سامان در تاریخ 1394/05/08 و 4:27 دقیقه ارسال شده است

نوشته رو تغییر دادی؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 5,155
  • بازدید کلی : 2,479,050
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg