loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 11206 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (36)

به درخواست کاربران تکست آهنگ های امیر تتلو در سایت قرار داده شد

متن آهنگ یه چیزی بگو از امیر تتلو و آرمین2afm

♫♫♫

منو دیدی تازه گیا

که پیشونیم خط افتاده موهام کم پشت

خسته شدن همه ی دوستام از فحش

شدی یه آدم چرت قفلی که تف به این زندگی

دلم حرفاشو بهت که گفت تو هم یه چیزی بگو

 

بگو نمیتونه هیچی به زور

جدا کنه دیگه تورو ازم

جون هرکی دوست داری یه چیزی بگو

یه چیزی بگو

یه چیزی بگو بزار قانع شم

تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم

مگه نمی بینی چقد خراب و داغونم

تو این اوضاع منو تنها نزار خواهشا

بگو چرا داری میری آخه به چه قیمتی

 کیه که مثه من رو تو بتونه بشه غیرتی

یا با تو تا بکنه تو هر شرایط بدی

اونوقت توی بی معرفت حتی جوابشو ندی

د یه چیزی بگو چرا حرف نمی زنی

چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی

چرا همیشه همجا تو روباید ببینم

مگه نمی گفتی که دیگه هرز نمی پری

دیگه صدام دله تورو زده بسه رفتنی شو

بیخیال منه خل و بد سرد عصبی شو

بدون هرکسی که دورو ور منه عوضی شد

کاش این حس بین تو و من یه ذره عوض میشد

نیستی تا ببینی که از همه چی خسته شدم

قیافمو ببین چقد شکسته شدم

چقد سختی کشیدم چقد ضربه خوردم

وقتی فهمیدم رفتارت با من سرده مردم

چه شبایی که تا صبح بیداری کشیدم

ناخن های عصبی که روی دیوار می کشیدم

بازم آرومم نمی کرد روم تاثیری نداشت

فک می کردم عزیز تر از خودم کسی نی برات

ببین چی کار کردی با من لامصب

هرشب کارم شده گریه یا مستم

تو اوج دوستی چطور ولم کردی

وقتی مشکلی نبود بین ما اصلا

تو یه دو رویی یه آدم پست

شدی یه کسی که با همه هست

باشه هرجوری میخوای تا کن منم این کاراتو یادمه پس

تو میدونستی که چیه درد من

تو میدونستی بدبختیمون چیه حرف بزن

بگو چرا با من اینقده سردی

بگو لعنتی اون کیه بعد من

دیگه صبحا کنار تو چشم وا نمی کنم

دیگه اعتمادی به این عشقا نمی کنم

کسی رم نمیخوام که بهم توجهی کنه

همه که مثه تو منو اشباع نمی کنه

همه که مثه تو با من خوب تا نمی کنن

منو از ته دل از اون بوسا نمی کنن

یا اون روزا که میبرم از هر کس و ناکسی

خودشونو توی دلم اینقد زود جا نمی کنن

دیگه شبا نمیام پشت خطی

خوشحالم که کنار اون خوشبختی

خوشحالم که یه حساب سوا روش کردی و

به خاطر اون منو فراموش کردی

دیگه صدام دله تورو زده بسه رفتنی شو

بیخیال منه خل و بد سرد عصبی شو

بدون هرکسی که دورو ور منه عوضی شد

کاش این حس بین تو و من یه ذره عوض میشد


متن آهنگ امیر تتلو به نام کی از پشت لباستو میبنده

♫♫♫
میدونی
مهم نیست که همه چی تموم شد
مهم اینه که یه سری کارا رو فقط با هم میکردیم
الان که من نیستم  .. ولش کن
♫♫♫
دوباره من دنبال ِ یه اتاق تاریک و یه تخت دو نفره یه جایی که لو ندنش
یه زندگی مرفه که در حد هنرمنده
همه روزا پر از خنده شدم مرد تو همدم تو
پا میشم صبح از تختت
مزخرفه بگو این چه وضع حال ماست

میشینم تو خیالم روبروتو در گوشم  ، چیزایی خوب بگو تو ولی فایده نداره خب ببین روبروتوآره اینجا ته راهه ماست

کاش می فهمیدی که از این تریپا نداریم

که بری بره خودتو خبری ندی نگرانتم من از قدیم

کم با هم قدم زدیم ، کم به هم قول دادیم که بریم جلو و عقب نریم

میگفتی که همش سری

از همه و قشنگترین

حال ماست فقط همین

تو شبای شمال کنار آب با لباس قدم زدیم

ولی رفتی و به هرچی توی داستان ماست لگد زدی

هر چی دلم خواست که رو راست باشه باز همش بدی

کی از پشت لباستو می بــنــده

با همه خشکِ واسه تو می خــنـــده

بگو اون کیه که حالتو می فهمـــه

امشب چقد چشای تو بی رحــمـــه

 

بیبن هیچ تریپی نی نه من کسی ام

نه ، فک می کنم خیلی سرم ازت

آره من کبریت بی خطرم اصن

ولی بد نبودم به جون مادرم قسم

فقط میخواستم همیشه افتخارت باشم

قبل قرارامون کلی استخاره داشتم

که برم نرم چجوری خوشحالش کنم

همیشه یه صحبت نصف ِ کاره داشتم

اوف داره میترکه مخم آخه مگه داریم

مگه میشه به تو بگم ازت بدم میاد

تکراری شده لوَندیات

رو مخمه کم حرفیات

نمونده اصلا حرفی بات

تو خواستی این چرندیات

راجع بهت از دهن بیاد

گرفتی ازم ایراد

توقعات ازم زیاد

کاری کردی که از هر چی اسفندی ِ بدم بیاد

از هر چی اسفندی ِ بدم می یاد

دیگه تنها میشینم تو تموم مراسم

شبا میخوابه چشای کبود من آسه

آخرین قرارمم همون یه قراره

نتونسته هیچی منو از اون فکر دراره

هوای خونه خیلی بد روی اعصابه

زندگی بی تو واسه من هر روز یه عذابه

اتاقم بوی عطر زنونه نداره

بهتره دلم سر به سر این زمونه نذاره

کی از پشت لباستو می بــنــده

با همه خشکِ واسه تو می خــنـــده

بگو اون کیه که حالتو می فهمـــه

امشب چقد چشای تو بی رحــمـــه

متن آهنگ خونه خوبه از امیر تتلو

 

خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده

♫♫♫


اون بیرون خبری نی به جز ، چشم های بارونی
به جز ، آدمای محبور مثه خودت ، که به اجبارِ با اونی
اون بیرون خبری نی به جز ، بدهکار و آلوده ها
ثمره ی سگ دوهاتم که ، زرشکا و زالومه ها
اون بیرون خبری نی به جز ، صفِ پُشتِ هم چیدن
به جز ، آدمای خسته که به زور ، با شکمِ گُشنه خندیدن
پُرِ دود پُرِ جوب پُرِ خون مردایی که کردن پُشت به جنگیدن
آدما فحش به هم میدن ، این چیزارو پُشتِ هم دیدن
خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
این ضربُ المَثَلِ نابُرده رنج گنج نمیدونم چی چی رو کی گفته ؟!
باید دستشو بوسید
خیلی جاها شدیم خسته و کوچیک
تو یه فضای بسته و موزیک
هه
آره تو فضای بسته و موزیک
عجب ، مگه داریم ؟!
خیلی درد خیلی مشکلات خیلی دعوا خیلی بی پولی داشتیم
به خیلیا گفتیم میموندی کاشکی خیلی زمین خوردیم و نشُد هیچ جوری پا شیم
کلّی فاصله با پیروزی داشتیم و یاد گرفتیم دنیا جای پیزوریاش نی
یه سری چیزارم خُب نمیشه که گفت آخه اُفت داره ، اینجا میدونی جاش نی
چِقَده خوردیم پس گردنی
دیگه حالِ پارتی و مست کردن نی
یاد رفتیم مرامِ بعضی رفیقا حتی بدترِ از اجنوی
یاد گرفتیم حسادتِ رفیق از رقابتِ رقیب خطرناکتره
اونی که میکنه خطر پاک تره ، میبره اونی که میمونه عقب آخرش
نه حوصله ی نصیحت دارم ، نه سَر در میاره کسی از کارم
نه میدونه چیزی کسی دَربارم و خودمو بستم به مسیرم ، کارم
من با یه موجِ بیمار
تکیه به کُنجِ دیوار
خسته از همه خسته از خالی بودنِ جای صدام توی برج میلاد
داستانِ عجیبیه
دِلَم تنگه واسه مجیدیه
واسه بچگیام واسه زادگام
واسه ، مدرسه واسه باشگام
واسه زبری دستای بابام اخمای آقام حرفای مامان
اینی که هستم فرق داره باهام
واسه اینه که درد داره کارام
دلم تنگه واسه عادی بودن واسه ، دور از چیزای مادی بودن
آره یه جواریی کندم از همه ، اینجوری توقعات کمتر ازمه
ترجیح میدم تنها بشینم بی اعتنا به هرچی هر طرفمه
هرکی هر طرفمه ، وقتی درد نداری همدمن همه
خونه خوبه خونه ، مامانم اُمیده
خونه خوبه بوی ، مامانمو میده
خونه خوبه خونه
خونمون ایرانه …..
به خدا اون بیرون هیچ خبری نی
همه چی همینجاست ، تljkو خونمون ، تو همین خاک
سلامتی همه اونایی که تو همین خاک متولد شدن
واسه همین خاک جنگیدن و جزوِ همین خاک شدن
سلامتی شهیدا ، حاج حسینا ، تو دلی ها
سلامتی ناصر حجازی ها ، ایرج قادری ها
سلامتی استعدادایی که ، ستاره نشدن اما ، ایرونی موندن و اسطوره میشن
سلامتی اسطوره هایی که با بی لطفی خدافظی کردن
آقا مهدوی کیا ، علی آقا کریمی
سلامتی داداشیای تو زندون
دست فروشای تو میدون
سلامتی پدر مادرا
سلامتی دست تنگا
سلامتی درد دیده ها ، داغ دارا ، بیمارا

متن آهنگ من دلم پاکه از امیر تتلو

♫♫♫

من دیدم رفتن تو با اونو

رسید به گوشم حرفاتون

اینم از عکساتون

آره دیدم که با هم خوبین

و رفتم خدا بهمراتون

دست حق با تون

تا فهمدیم که با اون شادی

گفتم برو با  آزادی

تو حزب بادی

خیلی سخت بود ولی این

دو روییا رو مرسی یاد دادی

من دلم پاکه

طاقت میارم ولی آخه تا کی

دهنم قرصه

من چیزی نمیگم تا کسی نپرسه

♫♫♫

☺☺☺

♫♫♫

من دلم پاکه

میمونم ساکت

ولی خوب بعضی شبا بدجوری غمناکه

خوب میدونم که آخرش خاکه

ولی کارنامه گرفتنش خطرناکه

من دیدم حرکتای دوستارو

از دشمن و دوست نارو

من بستم خودم به همین میزو

به شب و روز کارو

مثل یه پادو

تا فهمیدم که تهش اینجا نیست

گفتن نشین جا نیست

خیلی پس دادم امتحانهایی

که جواب مسئله اش اینجا نیست

من دلم پاکه

طاقت میارم ولی آخه تا کی

دهنم قرصه

من چیزی نمیگم تا کسی نپرسه


متن آهنگ مغز دررفته از امیر تتلو

 

♫♫♫

فکر میکنی که پیرم

مگه توقع داری تو ازم تا کی ؟

ولی میدونی که شیرم

که حتی پیرشم خطرناکه

 

آره راست میگی خستم

ولی یه آدمه خسته که هدف داره

دسته خالی جلو میره تنها

به عشق هر کی که طرفداره

من مال دو سال بعدم

بیخود از تو توقع داره قلبم

میدونم نمیتونی بفهمی

چند تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردم

رفقا همه دچار دردن

از نظام آباد بگیر تا شمال لندن

ولی ما مال اون دوره ایم

که موزیکا تهرانو مچاله کردن

آره منم یه مغز در رفته

که پولاشو هدر کرده برگشته

یه نابغه ی در به در خسته

زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه

من اصلاً شاد نیستم

حرفایی که میشنوی راجعبم راست نیستن

همه زندگیم رو هوا کارام ریسکن

ولی باز به زور رو پام وایمیسم

یه پدر ندار و مادر رویایی

آخرشم نفهمیدیم ما برا کجاییم

توی این سن آخر دنیاییم

ولی توی این صنف بدون ما همه خداییم

فکر نکن از اون پزای تو داریم

نرفتیم بالا ما رو دوزای کوکائین

و درجا نزدیم و زیر چرتای خماری

و دورمون بالا اومدن دزدای شماری

هی فحش میدم خودمو هی یه تصمیم هربار

که شل میگیرم حتی یه تصویربردار

توهم میزنه که تأثیر از کاره اونه

چون گرفته یه تصویر از ما

به اون یکیم که یاد دادم هرچی کم داشت

از هرکی دلش میخواست هرچی برداشت

جنگیدم پاش ، خندیدم باش

با اون که میدونستم هیچی تهش نی حرفاش

شده از این وضع و از ر پ سیر چشم

موزیک عشقمه درگیرشم

وقتی قورباغه ها هفت تیر کشن

حق بده انقد پیر بشم

فکر نکن که دست میکشم

من ادامه میدم حتی اگه دستگیر بشم

شروع کاریمو از چیش بگم

از شیفت صبح یا از شیفت شب ؟

همه تو فکر پارتی کردن

من فکر به رپ و راک می کردم

هیچ منّتی نیست دوستون داشتم

که هی مینوشتم و پاک میکردم

منو درک کن و یکم حرفو بفهم

زحمت شب و روز و دستمزد کم

ولی اینو میدونن کل شهر

میشه خیلی ها از بغلم گنده شن

آره منم یه مغز در رفته

که پولاشو هدر کرده برگشته

یه نابغه ی در به در خسته

زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه

هرکی به ما رسید سریع خواست حال کنه زود و

زدن و دزدیدن آلبوممونو

ولی نمیخورن هیچ موقع به فاکتورمونو

با دست خالی دادیم به فاک خودمونو

یادمون رفته پاک خودمونو

گند میزنیم و هیچکی نی پاک کنه اونو

راهمون انقده دور بوده انقده خسته انگار

رسوندیم به نوک آلپ خودمونو

هر کدوم از خاطره هام یه قصن

رو آنتن اسمم ، سانسوره و روزام طلسمن

ضربه زدن همه ی رفقا به اسمم

به حسم تو هر برنامه بعدم بام یه قسمت

نه کسی خماریتو دید نه کسی نعشه دیدت

ولی باز میخوای بری یجا که نشه دیدت

گوشات از همه جواب نه شنیده

چشات دیگه هرچی که تهشه دیده

هی داد زدی هیچکی نشنیده

روزا میگذرن میاد یه روزه لشه دیگه

بسه دیگه حقتو پس بگیرش

آره حقتو پس بگیرش

آره منم یه مغز در رفته

که پولاشو هدر کرده برگشته

یه نابغه ی در به در خسته

زبونش تلخ ولی قلبش برعکسه


متن آهنگ خوابم نمیبره از امیر تتلو

♫♫♫

♫♫♫

تو خوبی همه بچه بازیا از من بود

و حق داری نباید که ناراحت شم زود

ولی خب هنوز که هنوزه

فکر کردن به تو کار هر روزه

تو راست میگفتی بعضی اخلاقام بد بود

و یکمی گنگ بودم و رفتارام مرموز

حالا نیستی حس میشه کمبودت

میدونم که تقصیر من بوده

من خوابم نمیبره

خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت

دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله

بازم ببینمتـــــو

♫♫♫

من و تو خیابون میبینی پات و میذاری

رو گاز و  میری میگی ندیدم

تا ازت ناراحتم داد میزنی

جلو جمع میتوپی میگی مریضم

من اصلاً نمیدونم نه نمیفهمم

حتما یسری دریدند که بهم بگی غریبم

خنده هام مثل عطر تنت از رو تختت

از رو زندگیم پریدند

صدای پاهات تو خونه کمه

من یه گوشه تنها چت رو کاناپه

تو معلوم نیست که کجایی با کی

من تنها کارم فکر رو کاراته

دلو شکـوندی فدای سرت

ولی خب فکرت مونده باهام

یجوری زدی دل منو شکستی

نمیشه وایسم دیگه روی پاهام

خوابم نمیبره

خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت

دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله

بازم ببینمتـــــو

من خوابم نمیبره

خاموشی ولی میخوام بازم بگیرمت

دلم میخواد بگم دوسم داری بازم بگی بله

بازم ببینمتــــو


متن آهنگ جونای ژاپنی از امیر تتلو

 

بله
از کلانتری مزاحمتون میشم
تشریف بیارید دم در لطفاً
وای
بله بله اومدم

جناب سروان اینجا وای همه خانومن
دی جی مرد بود دعوام شد بنده با اونم
جناب سروان بیا بریم اینا درب داغونن
منم مِثه شما پابند قانونم

همه جوونای ژاپنی
دور هم که میشینن
مثه ما دری وری پشت هم نمیچینن
جوونای ژاپنی
کره خر و پیچیدن
با یه فرمول به کل یه شهر و پیچ میدن
جوونای ژاپنی
شیک و ریز و عاقلن
همه میدونن علم هیپنوتیزمو واردن
جوونای ما تو کار تیپ و ریسک و کاملاً بیخیال تکنولوژی و سیستم عاملن
جوونای ما سولار
آرایشگاه هم هفته ای 2 بار
شب با یه آستین حلقه ای قمار
همگی خمار
بعد بریم شمال
خب حق داری خسته شی شما

جناب سروان اینجا وای همه خانومن
دی جی مرد بود دعوام شد بنده با اونم
جناب سروان بیا بریم اینا درب داغونن
منم مثه شما پابند قانونم

اینجا موزیک زیاده شرمنده گفتیم از دفعه دیگه باندای کوچیک بیاره
اَه مگه این موزیک چی داره اصن حال همسایمونم خوب نیست بیچاره
آره ، جناب اصن اینا هل شدن آب معدنی مسموم بوده خل شدن
اینا لات نیستن الکی قمپزن
جمعه ها کوه با یه قمقمن
جوونای ژاپنی
هِی تو کار کارخونن
یا قهرمان کنگ فو بیلیارد و پارکورن
جوونای ما تو کار لباس تنگ و چارخونن
میدونم که حق داری
باز تماس صابخونس

جناب سروان اینجا وای همه خانومن
دی جی مرد بود دعوام شد بنده با اونم
جناب سروان بیا بریم اینا درب داغونن
منم مثه شما پابند قانونم

آقا به پیر پیغمبر من
حرف نزن
حرف نزن تشریف بیار بریم کلانتری همه چی معلوم میشه
بابا یه دقیقه وایسا من یه زنگ بزنم
راه بیفت آقا
راه بیفت


متن آهنگ حالمون خوبه از امیر تتلو

میبینم پشت سرم روزای بد چه دوره
میبینم یه استیج كه پر رقص نوره
دوره   روز بد چه دوره
یه سقف بالا سرم و جیب پر پوله
یه زندگی دور و ورمم دو سه تا توله

خوبه ، حالمون چه خوبه
میبینم هممون به حقمون رسیدیم
رسیدیم جایی كه در حدمون كسی نی
میبینم میشه پای بحثمون بشینی
نمیبینم كه دیگه حرفمون یكی نی

♫♫♫

میبینم كه بده به خوبیه باخته
بابا شاده از فضای خوبی كه ساخته
میبینم همه خوشحالن
همسایه بقلیمون كوبیده ساخته
دیگه نیستن اونا كه حرسم دادن
دوستام دیگه قسط ندارن
احترام قده اسمم دارم
دیگه نیستن اونا كه حرسم دادن
دوستام دیگه قسط ندارن
احترام قده اسمم دارم

♫♫♫

میبینم این حوالی همه شاد و رو به راهن
دیگه همگی پشت همین مثه كوه آهن
روزای خوب توی راهن
میبینم كه منو تو دوستیم باهم
هردو ساختیم اگه سوختیم بازم
انگار از جنس آهن بودیم
واقن تو این چند وقت سوختیم پا هم
طعم عشق و خیلی وقته چشیدیم
همه واسه فردا هامون نقشه كشیدیم
میبینم كه میشه بی ریا و معصوم
كناره هم مثل دو تا بچه بشینیم

میبینم كه بده به خوبیه باخته
بابا شاده از فضای خوبی كه ساخته
میبینم همه خوشحالن
همسایه بقلیمون كوبیده ساخته
دیگه نیستن اونا كه حرسم دادن
دوستام دیگه قسط ندارن
احترام قده اسمم دارم
دیگه نیستن اونا كه حرسم دادن
دوستام دیگه قسط ندارن
احترام قده اسمم دارم


متن آهنگ داد نزن از امیر تتلو

♫♫♫

پاهام چه خسته اس
این دیوونه هیچ جا نمیره
من همونیم که فک میکرد
هیچ موقع وا نمیده

زبونم بسته اس
دلم حرفاشو هیچ جا نمیگه

من اینجا تنها تو اونجا تنها روزای خوبم داره میره
این شکلکا به تو نمیاد ببین
خودت اینجوری چطو ولیا
هرکاری میکنم که تو بریا ولی خب بگو عادت بکنم چطو به اینا
لامصب تو همه چیم بودی دست پختتو هر رو میخوردم
چرا تورو درست نمیشه شناختت آخه بگو چرا انقد من هنو بی عرضم
د بگو دل تو رو کی بر زد چطو انقد راحت قاپ تو رو میدزدند
د آخه دل تو رو کی بر زد بگو مگه من از تو نمیپرسم

داد نزن این رابطه رو کارای تو داد به باد نه من
آخرم دیدم دستاتون با همن
داد نزن ساکت شو حرفام بازم هست

♫♫♫
ساکت باش و فقط گوش کن به حرفای من و بعدم ازم دور شو
این رابطه بود غلط توشو رو شد دستت بدم رو شد
من از این ژستای تکراری تو خستم
چه اجباریه خب هستم
بسته همین جلفایی که پر هستن
دوروبرت و انگاری به تو وصلن
چک کردم گوشیتو دیدم
هه
دیگه توش ویدئوم نی
فهمیدم چرا موش میدووندی
مرسی از روزای پوچی که موندی
بگو کجاس کوش دیگه اون تیم
همه رفتن چطور روت میشه موندی
دیگه مرد اون روزی که بودی
شدی بدجوری پولی مودی
همه قولاتو زود میشدی
خوب میکشوندی به دوری و دوستی
از اونجایی که زوری رو بورس نی
ما هم دیگه دلمون دوری رو بوسید
آره رفتم دنباله کارم
به قول تو خب چون ماله غارم
من حرفارو یه بار میگم
متننفر از داستان دنباله دارم
♫♫♫
♫♫♫
چرا کادوهاتو انقد راحت میدم به اینو اون
عکسات بک گراند گوشی نیست دیگه
چرا دیگه مهم نیست ندیدن اون که یه روز نمیدیدمش دلم میشد بیست تیکه
آخه تو که نیستی که ببینی بی تو قلبم داره ایست میده
آره تو که نیستی که ببینی بی تو حرکاتم چه هیستریکه


داد نزن این رابطه رو کارای تو داد به باد نه من
آخرم دیدم دستاتون با همن
داد نزن ساکت شو حرفام بازم هست


متن آهنگ شهریوری از امیر تتلو

♫♫♫

امشب باز   رفتی زود
اما خب   عطرت موند
با گریه  منو خوابوند

تو دوست داری كه در ری سریع
من یه احساسیه شهریوری
تو داری حوصلمو سر میبری
میپیچی به پر و پای من بی دلیل
تو كاری نمیكنی لب و دهنی
فقط حرف میزنی

دیگه دوره دوره
فاصله بین ما تنهایی تو خونمونه
حالا كه این همه وقت این حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو میندازمشون دور من دونه دونه

♫♫♫
♫♫♫
این تویی كه باعث افت منی
عادته حرف مفت بزنی
تو خودتم میدونی دیگه نمیكشی
باید دل از منه قفل بكنی

تو دنبال دیدن بغض منی
عادتته همرو بر بزنی
من حالم بهم خورده از این
رابطه كه خورده زمین

تو دوست داری كه در ری سریع
من یه احساسیه شهریوری
تو داری حوصلمو سر میبری
میپیچی به پر و پای من بی دلیل
تو كاری نمیكنی لب و دهنی
فقط حرف میزنی

دیگه دوره دوره
فاصله بین ما تنهایی تو خونمونه
حالا كه این همه وقت این حرف ها تو خونه بوده
خاطراتو میندازمشون دور من دونه دونه


متن آهنگ حس خوب از امیر تتلو

من دلم سفر میخواد اگه همسفرم تو باشی
خونه قصر و پادشاهش من و تاج سرم تو باشی
دلم دردسر میخواد اگه درد سرم تو باشی
من لم بدم جلوی شومینه و اگه در بزنم تو پاشی

دلم یه حس خوب میخواد
حس خوب یعنی صدای پات تو خونه
سرت رو پام تو حیاط
و بهم بگی ستاره هات کدومه

حس خوب یعنی طعم لب هات
که مثل همیشه خوب و داغ
حس خوب همون عطر عشقت
که میپیچه تو اتاقت

حس خوب
یعنی تو یعنی من
یعنی بفهمی آدما کلا اینن
یک سری رو ترجیح میدم خب نبینم
ولی یک سری مثل تو خوردنی اند

♫♫♫

حس خوب
یعنی تو یعنی دوستات
یعنی آرامش یعنی بوسات

حس خوب
یعنی من اوستا
و تو تنها شاگرد اون سال

حس خوب
یعنی کار پول ساز
چشم رنگی مثل مال روسا

حس خوب
یعنی من و تو و دخترمون
تو مزرعه شمال روستا
حس خوب
یعنی نقشه بچینی
یک شب در میون خواب بچه ببینی

ولی حس خوب
یعنی حرف بی نی نی
یعنی با کله بری تو ظرف فیرینی

سر صبح پا شدیم از خواب و دوست نداریم از جامون پاشیم
حال میکنیم و فقط باهم چون ضد دنیا و قانوناشیم
چه خوب من با تو شبم صبح کنم
از کوره در برم و تو کنی کنترلم
چه خوب پیش تو من روزام بگذرونم
شبا چشای نارت خواب من بپرونند

تو بذاری چایی رو دم
زیرش کم کنی بدویی بیای پیشم
من که با یه خنده سیاه میشم
پس دیدن تو خوب نیست زیادیشم

تو دنبال آرامشی
دوست نداری درگیر کارا بشی
وقتش بکنی از همه و واسه شروع جدید آماده شی

حس خوب
یعنی تو یعنی من
یعنی بفهمی آدما کلا اینن
یک سری رو ترجیح میدم خب نبینم
ولی یک سری مثل تو خوردنی اند

حس خوب
حس خوب


متن آهنگ من آرومم از امیر تتلو

همه حرفاتو گفتیو دیگه نمونده بینمون حرف خاصی
آخر همه حرفات این بود كه دوست نداری یه لحظه واسی ولی
این رسمش نبود

قرارمون چیزه دیگه بود مسیرمون بود جای دیگه
حرفی از رفتنت نبود كه الان قلبتو داره میگه بری
اصن بحثش نبود

ما كه هیچی كم نداشتیم و هیشكی ندیده بودش عین ما رو
نمیدونم چی شد گذشتی و رفتی زدی تو بهم یه نارو ، حیف
رفتی زدی قید مارو حیف

فک نكن دستات از دستام دورن
برو فک نكن بی تو من داغونم
من آرومم
من آرومم

♫♫♫
♫♫♫
بازم یه گوشه راحت و آروم خوابیدم
فک نكن داغونم و تو رو با اون خواب دیدم
نه

خیلی وقته كه خوابتو ندیدم
فک نكن دپرس زیر بارون راه میرم
هرچی فک كردم به اون روزامون باز دیدم
من
خیلی وقته كه دیگه از تو بریدم
خیلی وقته دیگه ازت بریدم

فک نكن دستات از دستام دورن
برو فک نكن بی تو من داغونم
من آرومم
من آرومم


متن آهنگ خیلی بالام از امیر تتلو

دستای جمعیت داره میره بالا پایین
یه صدای تقریبا پاره میگه ما كجاییم
نور كمه میكنن دود همه
رو دوشمه دستات و خوب همه
حرفات تو گوشمه این حال و نمیفروشمش

نور كمه میكنن دود همه
رو دوشمه
دستات و خوب همه
حرفات تو گوشمه
این حال و نمیفروشمش
این حال و نمیفروشمش
نوشیدنیمو مینوشمش
این حال و نمیفروشمش
♫♫♫

من فک میكنم خیلی بالام

انقده بالا كه معلوم نمیشه پاهام
انقده خوبم كه دست خودم نی كارام
نمیفهمم وقتی كه حرف میزنن باهام
من فک میكنم خیلی بالام
انقده بالا كه معلوم نمیشه پاهام
انقده خوبم كه دست خودم نی كارام
من از اون عشق موزیک از اون موزیكالام

نور كمه
میكنن دود همه
رو دوشمه
دستات و خوب همه
حرفات تو گوشمه
این حال و نمیفروشمش
این حال و نمیفروشمش
نوشیدنیمو مینوشمش
این حال و نمیفروشمش
♫♫♫

میدونی تو كه باشی عزیزم با من
فكرم دیگه اونقده آزاد هست
كه میشم مست عطر تنت و این نوشیدنی
فقط یه لیموناده سادست
من با تو بالامو یه حسی تو گلومه
آره خوشحالم همچین خشگلی پلومه
میخوام بدونم كی اینجا پشیمونه
گوشاشون سرخ شد فكر كنم ایشونه
که بغلم میشونمش
بوسیدنی رو میبوسمش

نور كمه
میكنن دود همه
رو دوشمه
دستات و خوب همه
حرفات تو گوشمه
این حال و نمیفروشمش
این حال و نمیفروشمش
نوشیدنیمو مینوشمش
این حال و نمیفروشمش


متن آهنگ حس معمولی از امیر تتلو

 

♫♫♫

میدونم توام یکی مثل من بودی

یه رابطه ی تکراری یه حس معمولی

نداریم هیچ کدوم مث که منظوری

تو هم ناراحتی از این قصه بدجوری

تو با اون خنده های فیک مصنوعی

 

یه آدم دیگه پشت این فیس مظلومی

تلفن حرف زدنات نصف شب زوری

یکیم که فراموشت شده اسمش از دوری

یادت نی وقتی بودی دپرس بدجوری

تو بغلم من می کردی گریه مست بودی

ما میتونستیم ولی حیف که ترسویی و

 تو  تو چیزایی که تو این  بینه مسئولی

کی جز تو میمونه پیشم شب تو با کی صبح شد

چرا بی خود مرد اون روزامون و چرا این طور شد

♫♫♫

کاش میشد اون روزامون یه ثانیه وایسه

کاشکی میدیدم دل تو منو یه بار دیگه خواسته

چطور دلت اومد دل منو بزاری ببازه

به جز تو این دیوونه با کی بسازه

کاشکی یکی پیدا شه و یه راهی بشناسه

که بفهمم دلت تازه گیا چرا بی احساسه

کاشکی بشه از این حرفا تو بسازی یه پازل

تا شاید شروع بشه یه بازی تازه

که باز ببینم منو دیدی دست تکون میدی

پیش همیم ولی بحث مون نی ای

دوباره به منه خسته جون میدی

با چشات هرچی توی دلت هست نشون میدی

تو از پنجره دست تکون میدی ..

 بگو کی جز تو میمونه پیشم شب تو با کی صبح شد

چرا بی خود مرد اون روزامون و چرا این طور شد


متن آهنگ نگفته بودی از امیر تتلو

♫♫♫

نگفته بودی چشات سگ داره

فرق داره رفتارت با همه

نگفتی درباره اینکه دوری درد داره

نگفته بودی که انواع اقسام

 

فنای زنانه همراته اساعه

نگفتی این حرفا جا بحث داره

دعوا ترس داره قلبم تو دستاته

مگه مثل ما چنتا خب هست آخه

نمیدونی مگه حالم بد میشه اگه

بدونم رابطمون واقعا قطع میشه

بزار که نباشم لااقل پیشت

اینجوری غم دوریتم راحت تر میشه

نگفته بودی بی تو فرق داره شب های من

با یه آهنگ غمگین و یه شمع داره میگذره

نگفتی مثه برق داره میپره عطرت از اینجا

بگو مگه بود چه مرگت همین جا

نگفته بودی نمی دونی که نی  از من بهتر اینجا

میدونی هیچکی کامل نی

منم اخلاق بد دارم

صد بار قربونت رفتم دو بارم فحش بد دادم

من مثه بقیه نیستم یکم فرق داره رفتارم

باید حرف حرف من باشه

همه ی خونه ها مرد دارن

قرار بود خیلی کارا بکنیم واسه خوشبختی هم

با پسرا دست ندادن کار سختیه نه ؟

من از اونا نبودم که بزنم و جاش کبودم شه

با تو آروم بودم شبی نبود در گوشت نخونم شعر

♫♫♫

نگفتی هرچی عاشق تر میشم

بی رحم تر میشی بی رگ تر میشی

دیگه کنارم بی رمق میشینی

بی خود اسممون تو این محل پیچید

هی می گفتی بی من بد میشی

از این امتحان میدیدم رد میشی

حتی وقتی قول میدی عوض میشی

هیچ وقت نفهمیدی ازم هیچی

ندیدی مثه ما کمتره رفتی کردی خونه رو ماتم کده

نگفتی زود میشی از آدم زده

دیگه برو و عذابم نده

نگفته بودی تنها می بری قاطی شدی

باز بی خودی تو این جمع های سنگینی

که مرد داره بیشتره

نگفتی کسی ورداره این عکس نحست و از اینجا


متن آهنگ من از امیر تتلو

♫♫♫

میخوام شعر بنویسم

تو آیفونمم مینویسم از قلم و کاغذم خبری …

نیست

تازه این یکی هم مثه خونه خوبه رو بیت مغز در رفته

مینویسم

 

بعدا آقا نادر زیرشو عوض میکنه

هه هه ههههه …

مگه داریم

آقا نادر بریم …

………………………………………………….

من از اون دسته افراد رکم که

رد داده مخم رو افکار پرم

من متنفرم از جای بلند تو زیر زمینم با همکار گلم و

امثال خودم با فردای دو رنگ و حرفای دو پهلو

 دردای کهن توی

توی کارمم پر نا مردای گ و…هن

بد تر از اون آدما که همراه تو ان

هم مال توام هم مال خودم

هم مال مردم هم مال هنر

قصدمه پیله هارو پروانه کنم

هه هه به کمک مردای دورم

من عاشق خونوادمم نداشتم حتی پول کارمم

ولی سعی کردم سرپناه باشم من

من ، عاشق خونه ساختنم

یه وقتایی بوده صاف نرم

ولی خب از یه سری توله صاف ترم

نور دوره ولی هنوز توی راهمم و

من یه غول واسه غول آخرم

ولی خب از یه سری توله صاف ترم

من ندارم حال مهمونی

فهمیدم چه حالی داره زندونی

منو کار پنهونی یه جورایی خودمون آره کرم بودیم

ندارم حال خندیدن فهمیدم که باخت داره جنگیدن

میدونم دارم فاز بد میدم

ولی خب یه سری چیزو تازه فهمیدم

مــــــــن …

با چشای بسته بیدارم

مــــــــن …

خسته از این آدما بس که می نالن

مــــــــن …

از درای بسته بیزارم

حرفام به دردام بستگی دارن

من ترکم آذری غیرتی جدی عادی

هرکیم که بام طرف شد

آغلادی ، گتدی ، یاتدی

من زیر سوزن خوابیدم

از دست یه سری تو زرد نالیدم

فکر می کردم رو دست راه میرم

نشد واسه همینم به دور دستا میرم

عاشق تهرونم تو دردا و سرپا موندناش

سرما و گرما بودناش مردا و از ما خوب تراش

عاشق دلهره تو ترسا و لرزا خوندناش

عاشق شعرامم که شب بخونم آروم برات

زمزمه کنی با اون لبات

آره صدرو دوست دارم من واسه تنها روندنا

گریه هامو دوست دارم اشکای سرد با اون هوا

بارون هوار داغون فرار

دنیا ترس داره از داغون ترا

زحمتامو دوست دارم خرج واسه فردامون در آد

درس داره حرفامون برات

اتاقمو دوست دارم تخت واسه تنها موندنا

هــــــی

امیدوارم بلیط بخت واسه فردامون درآد

من واسه کاری که نکردم هیچ موقع معذرت نمیخوام

میدونم اگه غد نبودم زندگیم مزه بد نمیداد

مغزه رد نمی داد و روبه روم یه پنجرست یه دیوار

و یه فضایی که من دلم نمیخواد

یه صدای خسته بنده بیکار

مــــــــن…


متن آهنگ اریکه ایران و میلاد از امیر تتلو

♫♫♫

چند تا شمع یه فیروزه ی آبی

خونه خوب ، بوی دود ، عود

یه رویای زیبا که نمیزاره بخوابی

خبرای خوش زود زود

 

انرژی مثبته همه جای شب بخیر

یه پست برا بچه ها ، یه لبخند از ته دل و

میبینم که نور فقط  پشت سره همه جا

خوب بود ، خوب بود خوب بود

چه حالی میداد

اگه میشد داد و بیداد

تو اریکه ایران و میلاد

♫♫♫

خدایا شکرت ، خدایا مرسی

ببین پسر یه خیاط ، به ، کجاها رسید

خدایا صد هزار بار شکرتواسه خواهرام

واسه این همه ناشناس با مــــــرام

خدایا مرسی واسه وجود هوادارام

دو جا باس رسید ، ایمان آرامش ،فضا آرام

خدایا شکرت واسه تن سالم واسه توان بالا

توقع کم قانع

خدایا ممنون واسه این همه مانع

شکرت که میرم جلو من یه تنه دائم

پروردگارا خسته و داغونیم همه از درد کارا

بتابون نور ایمان بر قلب ماها

بده برکت به سفره ها ، حرکت به پاها

راضی بوده بند از کارا آخه،مامان خونده وان یکاد

جمعیت حالشون خوبه ، بره بالا همه فندکا

بگین اووو ، اووو

اووو ، اووو

عشق و حال و موسیقی ، پر شه

تو شهر ها و شهرکها

به خدا موضوع پولش نی

اون واسه خیریه ها و محک ها


متن آهنگ بذار تو حال خودم باشم از امیر تتلو

♫♫♫

بذار تو حال خودم باشم، منو چند تا شمع

بذار تو حال خودم باشم، نه نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

نمیخوام پاشم

 

بذار تو حال خودم باشم ، نمیتونم زورکی تو دل تو جاشم

بذار تو حال خودم باشم ، میخوام چند روزی تنهاشم

بذار تو حال خودم باشم ، نمیخوام رویاهای تو از هم بپاشن

قشنگی صورت تو به خنده هاشن

بذار تو حال خودم باشم ، منو چن تا شمع

بذار تو حال خودم باشم ، نه نمیخوام پا شم

نمیخواد پاشه

♫♫♫

بذار برو منو اصلا با این هوا

هوایی که خیلی بد میشه شبا

میخوام این شبای سخت و یه جوری از پسش برآم

از پسش برآم

رو شده دستت برام

بذار برو منو و نیا این ورا

من حالم خوبه همین پایین ترا

این زندونی که ساختی رو میخوام از حبسش درآم

از حبسش درآم

تنگه قفسش برام

ولی من میخوام از پسش برآم


متن آهنگ بیخیال از امیر تتلو

همیشه خواستم سفره دار شم

همه می اومدن می ریختن می رفتن

میدیدم می خندن می رقصن

دلم آروم میشد بی مصب

هیچوقت فکر نکردم چی هستم

شهرت و این چیزا یعنی چی اصلاً

 

اما ما آقامون خیاط بوده، فکر نکنی یه وقت بی وصلم

رفقام ، همه چیزم مال همه اونا، من فقط عوض میشه بار چمدونام

تو برو قایم شو لای همه پولات

تا منم اضافه شم به شمار پهلوونات

هه … بیخیال دیزاین خونه ام

چون دوست نداشتم عمران و دیزاین بخونم، نــه

میخوام تو ایران بمونم ، تو ایران بخونم و

ببینم که از یه سری بیمار به دورم

یه ساعت هایی خودمو بی کار بدونم

زل بزنم از بالکن به تهرون

روشن کنم سیگار یه دونه

من بیخیال همه بیخیال پول

بیخیال پورشه سفید ، پیاده کول

بیخیال اون همه سی دی های مفت

بی ریای قفل، لا به لای اون همه تیزی های خوف

بیخیال شر، بیخیال کفر، بیخیال شرح

بیخیال پُف ،بیخیال در بسته، بیخیال جفت

میندازم به همه سراشیبا یه تُفــــــــــ…

من بیخیال عقربه مقربه، بیخیال دغدغه مشغله

بیخیال اربده ، شر بده

عشق است منظره ،مزرعه

بیخیال موبایل ، سایلنته همش

مشکلم شلاق نی اگه سالم بزنش

اگه به حق باشه خب ناز شصتش، انقد بزنه برسه حق و کامل به همش

بیخیال دوا، بابام نیست که شفا بخواد

من، بیخیال ریسک هوا پیمام

هی پرواز ، و پرغازو ریز بدم لا شعرام

بیزار ه از دیدن آشنام

بیخیال این زخم رو تنم

حتی اگه بریزن تو خونمم، چیزی در نمیاد درویشم

اینارو مردم خوب دیدن که بودنم

بیخیال بازنده بودنم

جایی شنیدی سازنده ، اون منم

خیلی وقتا کم آوردم خداحافظی کردم ، ولی بازم که اومدم

راستش ، امروز یکی از بدترین روزای زندگیم بود

اینقد دادو بیداد داشتم ، صدام بدجوری گرفته

ولی خب گفتم با همین صدا بخونم

که هم یه تنوع باشه واسه تون

هم یه یادگاری باشه از روزای سخت.

راستی ، این یکی واسه داش علی مه

به قلب پاکش ایمان دارم پرچمش بالاست


متن آهنگ یه خواهش از امیر تتلو

♫♫♫

تو هم مثل من مخت تو هپروته

هنوزم گردنبند من گلوته

گردنبندم گلوته

زیر چشاتم که حتما کبوده

ببین اونا حرفای من نبوده

 

دیگه دور تو پر گرگ و عنکبوته

هر سری چند تا پت و پهن پلوته

چرا هیچ حس خوبی اصلا نمونده

ببین من خوبیامم کم نبوده

بیبی من خوبیامم کم نبوده

یه خواهشـــــــــــ

یکم این مست روانی رو بخواهش

این چته داغونو بده پرو بال بهش

بسازش

یه خواهش

♫♫♫

دیگه هیچکی نیست واسه تو کم نذاره

از کارات سر درآره

تورو از این حالت بد درآره

بعد برات هی بهونه بد نیاره

گریه هاتم ربطی به من نداره

بساط ریخت و پاش هر دوتامون برقراره

دیگه اون چشای نازت سگ نداره

رفتارات فرق نداره

دیگه کار توهمش ازم فراره

تنها چیزی که توی دفترامه

شعرای تنهایی با یه جمله ی رفت الانه

متن آهنگ نمیتونی مثل من باشی امیر تتلو

♫♫♫

تو مال اين صحبتا نيستی
نيستی نه..

 

حالا بشین بخور تا صبح برام ویس*ک*ی
خودت رو بزن به مستی
تنها بمون حالا که یه دنده هستی
خودتو بزن بیهوشی
انگار حواست نیست چی میپوشی
حواست نیست دنیا هیچی توش نی
هنوز ، گمی تو همین پوچی

تو نمیتونی مثل من باشی
تو خیلی چیزا کم داشتی
فاز غلطی برداشتی
یه چیزایی میگی که توی جمع جاش نیس

تو نمیتونی مثل من باشی
فرقی نداری با یه نقاشی
دیگه قیدتو زدم کاشکی
یکمی با دورو وریات فرق داشتی

این تیکه ها که بم میندازی
خودم نوشتمشون رو کاغذ
چک نویساشم اون رو آ هست

فروختم به خواننده ها
خوندن و رسیده  آنن یجا
به گوش تو و امثال تو
کم نمیارم جلو بحثای تو
عکسامونو میگی پاک کردی
ولی باز شب با گریه نگام میکنی
عذاب وجدان میگیری وقتی حتی با غریبه یه شام میخوری
داری گریه جلو چشام میکنی
ولی بازم بی ادبی
لات میشی وقتی یه شات میخوری
هه
هنو توهمی ای؟ یهو میکنی بی توجه میری؟
همه چی بدتر شد دیدی ،  ببین تقاص همشو میدی
هنو واسم دلت تنگ میشه ؟ یا نشسته یه کیس بهتر پیشت
علاقم داره  بهت کم میشه
میبینی که هرچی نوشتم میشه

چند روزه اصن حاله خودمو ندارمو
هرجاییم هم که میرم میشینم یه گوشه و
سرم تو گوشیمه
از همه میپرسم کوشی هی
الان کجاست چی پوشیده
به حرف کی گوش میده

چند روزه اصن هیچی نمیفهممو سرم سنگینه فضا غمگینه انگاری مخم پوسیده
انقده لوسی که دیگه ، حتی نمیشه بوسیدت
نمیشه بوسیدت..

متن آهنگ مرسی امیر تتلو

♫♫♫

مرسی
وقتی که نداشتم به خیلیا حسی
انرژی ها رسید
مرسی
حتی از گله گیا مرسی
ممنون مرسی
وقتی که نداشتم به خیلیا حسی
انرژی ها رسید
مرسی
حتی از گله گیا مرسی
هرچی از دلت بیاد بده بیاد
انرژی هات مرسی

 

باورم نمیشه همه باهام خوبن
منی که یه سر بار واسه بابام بودن
باورم نمیشه باهام عکس میندازن هی
همه جا آهنگایی که من میسازمه
من همیشه تنها بودم
همیشه استرس داشتم همه جا حتی اونور
همیشه نگران کارا و حرفامونم
همیشه بدور از همه جمعا موندم
دعوا اونقدر داشتیم
اونقدر بد راه اومد این روزگار با ما
ما موندیم سرپا اونوقت
همیشه چشا قرمز دستامون یخ اه
وقتامون کم میومد درسامون سخت
همیشه حواسم به خرج کردنم بوده
امید دارم حتی وقتی فقط چند برگ ازم مونده
همیشه گفتم واسه برگشتنم زوده
ما تا تهش هستیم دست حق هم بدرقم بوده

با اینکه مسیرامون بدبدرقم بوده

همیشه آماده نگران مضطرب
حواس جمع با همه راه اومدم
اما بازم اونا که دوسم داشتن
آخرش واسه گنده شدن تو محل منو با چاقو زدن آدما چه بد بار اومدن
همیشه آماده موندم
که هرچی دارمو آنن یجا با هم بدم
من یه عالم گله ام یه عالم حرفم بزار بازم بگم
همیشه تهشو دیدم
نمونده هیچ چیزی که بخوان یادم بدن
نمونده حتی واسم دلم
دیگه نمیشه گفت آدم به من

اما مرسی
وقتی که نداشتم به خیلیا حسی
انرژی ها رسید
مرسی
حتی از گله گیا مرسی
حتی از گله گیات مرسی
به من انرژی هات رسید

یادمه که انقده بد بودش همچی
مادرم همش عینه مرد کار میکرد
جفت چشامم تا حد مرگ خار دیدن
که میشینم اینجوری شعرای درد دار میگم
از بچگی میگفتم که حالا چی تو راهته
میفهمیدم بابام دوساعت واس چی توالته
میدونستم رویاهام بعیدن با این پول
بچه بودم ولی بد حالیم بود
پدرم اما خدایی مرد بود
واسه ما بد بود
ولی تو محل بهترین آدم بود
بین همسایه ها محبوب
یه مرده واقعا خوب
هرچند نذاشته واسم پول و نمونده هیچ چیز خاص از اون
ولی خب بازم بود
میزد از خوراک خودمون  از شیکم میکم و
راحت از خیلی از چیزای دیگه ام میکند
خودمون نون نداشتیم نگران اینو اون بود  اونموقع ما نمیفهمیدیم داشت چی جمع میکرد
خلاصه نه پول کسیو خورد
نه سر سفره نفرین و نحسی آورد
هرچی ام داشت حال به این و اون میداد آخرشم موند تو بی کسیو مُرد

مرسی

وقتی که نداشتم به خیلیا حسی
انرژی ها رسید
مرسی
حتی از گله گیا مرسی
ممنون مرسی

وقتی که نداشتم به خیلیا حسی
انرژی ها رسید
مرسی
حتی از گله گیا مرسی
هرچی از دلت بیاد بده بیاد
انرژی هات رسید

متن آهنگ منم یکی از اون یازده تام امیر تتلو

♫♫♫

منم یکی ازاون یازده تام..

بچه های ما نداشتن مدرسه فوتبال
پا گرفتن تو زمین خاکی تو مدرسه تو پارک
یادنگرفتن از معلم اروپایی
بالا اومدن با گل کوچیکو با روپایی
نداشتن رژیمای سبزیهای خارجی
نرفتن اردوها و تفریحای کالجی
زمینایی که حتی نداره جا آبخوری
توپ پلاستیکی دولایه دروازه ها آجری
هزارتا داستان که بپیچن از خونه
همه با لباسایی که بی شک ارزونه
ولی باز همیشه گفتن چقدم خوبه
بهترین مربی هم که بچه محل بوده

 

با ایــمان ما میریم جلو بگو یا مرگ یا ایــران
قهرمانیم مــا…

♫♫♫

کم نداشتیم عابدزاده هارو
با غیرت ، نبوده کسی راه بندازه مارو
بی منت ، زحمتارو بزار پای کادو
نداره یه خارجی حتی یه بابای مارو
که پینه بسته دستش
خسته هستش
ولی خب بازم داره دست بخشش
کمرش دیسک داره
ولی خم نیست آره بیست ساله که سرپا ایستاده اینا نمره بیست داره
از جنوب تا انزلی من
علی کریمی و خسرو حیدری کم ندیدم
ایرانیا تو جنگ سختو واسه هم ظریفن
نمیشه نداریم من همه فن حریفم

سیر میشدیم توراه با نون
کفش رنگ میداد به جوراب پامون
نمیدادن تو پارک رامون
امکانات نبود تو باشگامون
زمینامونم همیشه توراش پاره
توپاش داغون…
چهار سالی یه بار اونم شاید
اگه شانس دره خونت اومد باید
خودتو بدجور ثابت کنی حساب کن
حتی رو همسایت
ما هممون پشت همدیگه
با شعار یا زهراییم
ما همه کل ایران امسال
یکی از اون یازده تاییم
یکی از اون یازده تایــیــم…
میریم جلو یازده تایی…

با ایــمان ما میریم جلو بگو یا مرگ یا ایــران
قهرمانیم مــا…

قهرمان ایران ما

متن آهنگ الو 2 امیر تتلو

 ♫♫♫

الو
چرا قطع کردی
چرا دوباره قهر کردی
یه چیز می پرسم بعد دیگه کاریت ندارم
الو
می شه برگردی
الو
می شه برگردی..

 

الو
خوب گوشاتو وا کن
یه نگاه به قبلنا کن
حرفمو می زنم بعدشم
گوشی رو می ذارم
خودت اگه خواستی صدام کن
خودت اگه خواستی صدام کن
الو سلام
نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلنام
هنو مثل نفسی برام
الو سلام
دیگه نمی تونم از فکرت درام
آره من هنوزم مثل قبلنام
هنو مثل نفسی برام

اصلا نداشتم روز خوبی
دیگه بوی اون نیست
فکر می کردم که خونه موندی
ولی رفتی واسه دوری زوده اون نی؟
مگه می شه تو نباشی و دورو بر من بدون تو شلوغ باشه
یه دیوونم بی تو که دوست داره صبح بخوابه و غروب پاشه
تو از من یه عصبی ساختی که داد بزنه هی تو روت وایسه
تو معلوم نبود که حرفات کدومش دروغه و کدوم راسته
تو با نگات می چزونی اصلنم بعید نیست بتونی
که به جز من با هرکسی باشی و بری با همونا که تو لیستشونی
الو

الو ندیدی بی تو چه سرده خونه
پاشو بیا این به نفع هردومونه
آخه دیوونه جز تو کی گرمه دستاش
دیگه نرو یکم فکر منم باش
دیگه نرو یکم فکر منم باش
الو چرا قطع کردی
چرا دوباره قهر کردی
یه چیز می پرسم بعد دیگه کاریت ندارم
الو
می شه برگردی
الو
می شه برگردی
الو سلام
نمی تونم از فکرت درام
من هنوزم مثل قبلنام
هنو مثل نفسی برام
الو سلام
دیگه نمی تونم از فکرت درام
آره من هنوزم مثل قبلنام
هنو مثل نفسی برام

متن آهنگ بدتر شد امیر تتلو

 ♫♫♫

خواستم بمونی پیشم
بدتر شد
یکم خودمونی شم
بدتر شد …
هر کاری کردم توجهت بهم کمتر شد
دستای سردتو گرفتم
…سردتر شد
سردتر شد … سرد تر شد

 

خواستم بزارم برم که شاید دلت تنگ شه نشد
شوخی میکردم میگفتی که نداری حوصلشو
این آخریا خیلی بد شده بودی عزیزم
سرد شده بودی عزیزم
نمیشه اشکام نریزن
بی تو بدجوری مریضم
گفتم بزارم برم که جام خالی باشه چند وقت
شاید یه جا تو دلت باشه واسه قلبم
خواستم باشم دورت بگردم ، نشد..
گفتم دورو ورت باشم یه وقت یادت نره منو
خواستی بری من گرفتم بازم جلو درو
خواستم باشی تو پیش منـو نشد
نشد که دستات
دوره گردنم گره بشن
حرفات
پر درد عمدا دلو بشکن
صدبار
گفتی که راهمون دوره , دعوا
شد تیکه پاره و خونِه …
بحث و دلشوره..
بینمونه..
بینمونه…

خواستم بمونی پیشم
بدتر شد
یکم خودمونی شم
بدتر شد
هر کاری کردم توجهت بهم
کمتر شد
دستای سردتو گرفتم
سردتر شد
سردتر شد … سرد تر شد

متن آهنگ اینو میدونم که میدونی امیر تتلو

 ♫♫♫

اینو میدونم که میدونی
یعنی از چشام میخونی
که چقدر دیوونتم
ولی باز قدر نمیدونی
میدونم میدونی
که اگه بخوای میتونی
رو غرورت پا بزاری
نری منو تنهام بزاری

 

نگو نمیدونی
کی شبا دلش میگیره
کیه دلواپسته
کی نباشی بی تو میمیره
نگو نمیدونی
کیه دل تنگه برات
کی واسه با تو بودن
با همه میجنگه برات

آروم آروم میری نمیگی بی تو میمیرم
نمیگی اگه نباشی افسردگی میگیرم
تو کل دنیا برام تو یدونه بودی
من مرد رویامو تو خانم خونه بودی
آروم آروم میری نمیگی بی تو میمیرم
نمیگی اگه نباشی افسردگی میگیرم
تو کل دنیا برام تو یدونه بودی
من مرد رویامو تو خانم خونه بودی
من مرد رویامو تو خانم خونه بودی..

 ♫♫♫

کاش میدونستی
چه سخته وقتی نیستی پیشم
وقتی میبینم تو با یکی دیگه ای چه حالی میشم
کاش می فهمیدی
این احساسو که به تو دارم
تو بگو چجوری یکی دیگرو به جات بیارم

دود سیگار
با یه روح بیمار
عکس دو نفره ی ما روی دیوار
دو سه روزه بیکار
توی خونه بیدار
اشکایی که هی میچیکه روی گیتار

اینو میدونم که میدونی یعنی از چشام میخونی
که چقدر دیوونتم من ولی باز قدر نمیدونی

متن آهنگ بابا اون بالاست امیر تتلو و رضا پیشرو

♫♫♫

بابا اون بالاست و خیره به من
فکر میکرد که بچه ش دکتر میشه، اما من..
اسیر هیچ و پوچم، یه جایی گم شدم و هیشکی هم نی دنبالم..
بابا که رفت دیگه خیلی وقته، که دور و ورم هیشکی نی..
آخه بابا که میره، تو دیگه نمی تونی درست مامانو ببینی..

 

بابایی نمی دونه همه چی فرق کرده نمی دونه هیچی قشنگ نی…
اون نمی دونه دیگه عوض شده همه چی ما واسه اون روزا دلتنگیم
بابایی نمی دونه همه چی فرق کرده نمی دونه هیچی قشنگ نی
اون نمی دونه دیگه عوض شده همه چی ما واسه اون روزا دلتنگیم‎..

چند وقتیه حس میکنم حرفای این روزا حرفای آخره.
انگار افسرده شدم و مرحم دردام دستای مادره
هر روز بیماریه من و مردم، دارِه بیشتر میشه
اونایی که قلبا دوسشون داشتی رفتن و دیگه نیستن پیشت
خیلیا دوس دارن تو رو، اما هیشکی دور و ورت نیست
اونقد بغض کردی که دوس داری به غروب جمعه نرسی
این روزا با لبخند تلخمون به هم میگیم یادش بخیر
رضا نمی تونه بچگی هاشو که با بابا بود یادش بره..
رفیق خودت رو از من بدون، داستان زندگیمو حتما بخون
من، خیلی زحمت کشیدم تا برنده بشم توو شطرنج پول..
طول کشید تا متوجه بشم فرق قلب بد و از قلب خوب
طول کشید تا متوجه بشم دود نگیرم از دست دوست
بابا نبود تو دسترسمون، فقط یه پنج شنبه بود،
با خرما یادش میکردیمو حرفاش همیشه ارزنده بود
میگفت وقتی مردم هرروز یه رنگن، نمیتونی بشی همرنگشون..
از دنیا فراری میشی و
حست میگه بر گرد به نور…

دوس دارم بابایی وقتی بهت فکر میکنم یه جای آروم و بی صدا باشم. یعنی هیشکی مزاحمم نباشه. هه‎
‎ ناراحتم، ناراحت از اینکه تو رو نمی تونم ببینم. ناراحت از اینکه اوضاع درونی همه ریخته بهم.
هه هه..
قدیما اوضاع فرق میکرد. الان دیگه اونجوری نی بابا

من خیلی وقته که ندیدم
یکی نگرانم باشه
از اون روزی که من دیدم، چند سال می گذره..
من خیلی وقته ندیدم، آدما قلابی نباشن
تعداد اونا که مریضن، هر سال بیشتره..
این از روزایی که میرن …اینم از روزایی که میان … اینم از روزایی که خاطرات گمن تووش و یادمون میان …
ولی این روزا خیلی وقته که مردن و من دیدم
ته توو شهرت..
کشیدم فقر توو غربت
دیدم اونایی که مرد و غدن
از درد شبا چسبیدم تختو محکم…
من دیدم این دور و ورو درست دیدم اون آدمای جلوترو
که جای اینکه واست پل بسازن، یه تابلو زدن که تو هم جلو نروووو..
بابایی نمی دونه فقط وقتی که می خندی رفیقات باهاتن
رفیقا نمی دونن حالا که بابا نیست اونا دیگه جای باباتن
بابایی نمی دونه همه چی فرق کرده نمی دونه هیچی قشنگ نی…
اون نمی دونه دیگه عوض شده همه چی ما هم باسه اون روزا دلتنگیم…
بابا اون بالاستو خیره به من..
فکر میکرد که بچه ش دکتر میشه، اما من…
اسیر هیچ و پوچم، یه جایی گم شدم و هیشکی هم نی دنبالم…

متن آهنگ با تو امیر تتلو

 ♫♫♫

تو بهم دادی آرامشو حالا که
دل من باهاته شکر
با تو انگار همچی آماده شد
نمیخواد که بگیری آمارشو
بدنتو چفت ِ تنمه غیر بغلت
که شبا خـوابم نمیره..
یکیو دارم که فقط مالِ منه
میخــواد بــا من بمیـره..

 

با تو تنها ، نمیپرم با حتی یه آدم ناتو هرجا
نمیدم دست احدی آتو ، فردام
نمیگیره هیچکسی جاتو ، از ما
با تو..
نمیپرم با حتی یه آدم ناتو..
نمیدم دست احدی آتو ..
نمیگیره هیچکسی جاتو..

نمیدونم برای چی
با تو خوبه همچی
میشه که ساعتا با هم تنها بی خیال ِ همه شیم
اصلا” پیش ِ همه بده شیم
از شلوغی ها زده شیم
نفسهامون وصله جدا ممکنه که خفه شیم

 ♫♫♫

با تو انگار همه چی مطلوبه
ببین چقدر مرامو معرفت خوبه
هرچقدر گذشته ها بد بوده
ولی باز نیست مثل ما توی این محدوده
همه چیزو واسه اینکه دلت کنار دلم بــاشه من ساختم..
کی گفته اونایی که مال همن اونایی که عــاشقن باختن

با تو تنها ، نمیپرم با حتی یه آدم ناتو هرجا
نمیدم دست احدی آتو ، فردام
نمیگیره هیچکسی جاتو ، از ما
با تو..
نمیپرم با حتی یه آدم ناتو..
نمیدم دست احدی آتو ..
نمیگیره هیچکسی جاتو

متن آهنگ تولد امیر تتلو و آرمین

♫♫♫

واسه خاطره تو امشب خیابونو بند آوردم
در خونتون دوباره گلای قشنگ آوردم
واسه خاطره تو امشب اینجارو پارتی کردم
دارم میرم کیکو بیارم زودی بر میگردم

تولد مبارک فدات بشم الهی
آخ مدیر فروش اون لبات بشم الهی

♫♫♫

بدو برو شمعارو فوت کن که الان داغ میشه
رقص چاقو کار من نی این دیگه کاره آبجیشه
بگو که همگی بیان پیشت این وسط قروقاطی شه
بالاترو داغ میشه اینجا بهترین پارتیشه
تعریف از خوشگلیهات به خدا دو سه تا کتاب میشه
که داره به دست نیما تو همین هفته چاب میشه

واسه تو کادو میگیرم میگی بهترشو بیار
میگی برو Celine Dion و بکشو واسم سرشو بیار
دوست داری تو تولدت تو لباست تک باشه
میگی لباسه  جنیفر لوپزو درآر از تنشو بیار
میگی لباسه  جنیفرلوپزو درآر از تنشو بیار
میگی چرا ویلا ندادی
کناره دریا ندادی
میگی چرا پست ویژه تو سایت **** ندادی؟
میگی چرا ماشین ندادی
کارت بنزین ندادی
میگی چرا بهم یه خونه توی برلین ندادی

بیا با ما بالا بالاها ولت نمیکنم حالا حالاها
بگو دی جی  ولوم بده بترکه تا حالا باماها
همه از دم پایه ان همه مهمونا همسایه ان
همه یک صدا آهنگ کرواتو میخونن جای من
آخ باز دوباره به خاطره تو کرواته مشکی زدم
امشب چه خوشگل شدی نمیگی که تو رو چشم میزنن

واسه خاطره تو امشب خیابونو بند آوردم
در خونتون دوباره گلای قشنگ آوردم
واسه خاطره تو امشب اینجارو پارتی کردم
دارم میرم کیکو بیارم زودی بر میگردم

تولد مبارک فدات بشم الهی
آخ مدیر فروش اون لبات بشم الهی

 

متن آهنگ وقتی بارون میگیره امیر تتلو

♫♫♫

دیگه چشاتو نمیخوام
برق ِ نگاتو نمیخوام
لذت یک بوسه ی خوش طعم لباتو نمی خوام
دیگه نوازش نمیخوام
دنیا رو با عشق نمی خوام
یه لحظه موندن تورو
با صد تا خواهش نمی خوام..

 

برو و فکرشم نکن
دل یکی مثل تو می خواد
دیگه نمی لرزه تنم
وقتی که اسم تو میاد

برو بدون بدونه تو
دل من آروم میگیره
خیال نکن یاده توام
وقتی که بارون میگیره
وقتی که بارون میگیره..

توام بی معرفت در اومدی مثل بقیه
نمیدونی که دور بودن از تو چه حس ِ بدیه
بگو دل تورو تو نبود من برده چه کسی
برو توام مثل همه گربه صفتی
واسم فراموشیت سخته و من به یادمه هنوز
فقط عقدت بود کنارت باشه یه آدم معروف
دیگه قیدمو بزن چون من قیدتو زدم
خیلی خوب منم دیگه عین تو بدم
تورو میخواستم
همه جا بشین اینو بگو
خوب کیه که باور کنه
ببین اینو بدون
شاید تو نبوده تو بشکنه بغضم هر روز
ولی شک نکن همون آرمین تخسم هنوز

تورو دیگه دوست ندارم منی که بی تو میمردم
پشیمونم از این که همه جا تورو با خودم میبردم
دیگه حتی یه بارم دوس ندارم که ببینمت
دیگه حتی نمیخوامم من تو بغلم بگیرمت..

برو و فکرشم نکن
دل یکی مثل تو می خواد
دیگه نمی لرزه تنم
وقتی که اسم تو میاد

برو بدون بدونه تو
دل من آروم میگیره
خیال نکن یاده توام
وقتی که بارون میگیره
وقتی که بارون میگیره..

امروز دیگه حرفایی که باید نگمو میزنم
یادته میگفتی که اگه بری رگمو میزنم
خواستم باشی تو توو زندگیم نباشه غمی
یادته پشت خط داد میزدی عاشقمی
ولی حالا همه جا میگی که یاده من نیستی
دیدی که بعد رفتنتم چشای من خیس نیست
بعد تو نمیزارم بیاد کنار من هیشکی
آخه میدونی مهم نیست دیگه واسه من هیچی
دیگه مهم نیست هر جا میری چی بپوشی
اصلا مهم نیست زنگ بزنه کی به گوشیت
مهم اینه طعمه تورو تو دلش کشت و
بعد رفتنتم یه لباس تیره پوشید

♫♫♫

متن آهنگ زمین مال ما نیست امیر تتلو

♫♫♫

بنویس .. پرنده ها مالِ ما نیستن
دریا مالِ ما نیست
زمین مالِ ما نیست
حتی ، من مالِ تو نیستم

 

زمین مالِ نیست
فضا مالِ ما نیست
جدا میشن حتی برگا از درختا با یه پاییز
ابرا مالِ ما نیستن و تاج و تختا چه ساده ریختن
حتی ، شاه زیرِ آسِ
به اشتباهِ خویشتن..
پرنده ها مالِ ما نیستن آسمون به اون بزرگی هست
اما ، فقر مالِ ما نیست دنیا پُرِ میوست

لازمه یه وقتا هوا خوری
لازمه جدا شدنِ توافقی
لازمه فقط یه وقتا هوا خوری
لازمه جدا شدنِ توافقی

♫♫♫

خداوند ، روح رو به بدن
خُب تحت هدیه ای بست
حتی ، واسه حشراتِ موزی فرصت زندگی هست
دریا مالِ ما نیست
ماهیا آزادن
این ساخته های دستِ مان که پایه های بازارن
کوها سَرپان
چون که دورن از شعار ریزش
طوفان تو راهه
مردمانِ بی عشق..

لازمه یه وقتا هوا خوری
لازمه جدا شدنِ توافقی
لازمه فقط یه وقتا هوا خوری
لازمه جدا شدنِ توافقی

اینم بنویس
کشاورز
تو صورتِ شکارچی آه دید
مجنون شد
به عشقِ زمین
آخرِ راه ، بید
عشق پابرجاس
حتی تو مشتری و ناهید
میشه تو صورت هر آدمی یک ماه دید

متن آهنگ مرد امیرتتلو

♫♫♫

مجاز دل ِ منه
که میخونه چون خوندنو توش دیده
آره مُجاز گوش ِ توئه
که میخواد بشنوه و گوش میده
غیر مُجاز ما نیستیم
اونیه که لای درزش موش میره
آره همون که یه رنگه دیگه میشه هر موقع که زیر دوش میره..

 

اونو ولش کن اون مرد بسته اس
با همه راه اومده تیکه پاره تو درد
از بس ، جنگیده بار اومده
اونو ولش کن اون مرد خستس
اون دیگه زانو زده
اون مرد دیگه زانو زده..

چی ازش میخوای اونکه همه کار کرد همه جا رفت
حتی فرو شده غمه تا ته
چی ازش میخوای از اون تن ِ لاغرکه  دم به ساعت  کار کنه  و نپره اصلا به پاچت
چی ازش میخوای چقد صبر بسشه
نمیدونی؟ این دنیا پدرسگ رسمشه
یه وقت برگ بد بده فقط مرگ دردته
یه موقع ممکنه مُخت از فلک ملک رد بده

چی ازش میخوای اونکه رد داده مُخش
ولش کن وسط دردای خودش
کسی نمیکنه در واقع پُرش
چون دوست داره که بسازه یه فردای پُر عشق
چی ازش میخوای آخه توقع تا کی
فک کردی دل ِ خودت فقط خب پاکه ؟
فقط خدا به تو توکل داده ؟
میدونی زیرزمین چقد تحمل داره ؟ توهم زائه..؟

اونو ولش کن اون مرد بسته اس
با همه راه اومده تیکه پاره تو درد
از بس ، جنگیده بار اومده
اونو ولش کن اون مرد خستس
اون دیگه زانو زده
اون مرد دیگه زانو زده..

آره ما هنوز سرپاییمو هر روز سر کار
کار که نه
یجوری خود سوختن انگار
که میسازیم گلدون برا خار
هرچقدم خوب به چشم نمیاد
حالا
هی ناخوناتو بکش به دیوار
ماهم از برج بدمون نمیاد
ولی هرکاری رو نمیکنیم به عشق ِ میلاد
میتونی بهم بگی پزشک ِ بیکار

اونی که محل هیچکی بهش نمیدادو
همه یه روز بهش میدیدن به چشم ِ بیمار
همه ی شباشو نشسته بیدار
یه جنگجو بار اومده به عشق ِ ایران

به عشق همونجا که مارو زیر پرس میبرد
مرد مارو بردو حتی یادش نرفت فلسطینو
به عشق اونایی که باهم یکدل و یک حسیمو
به عشق دیزین ، شوت شی ازون بالا مثل یه اسکیمو
به عشق داداشیامون که مثل فولادیم
به عشق دریبل خوردن مسی از پولادی
به عشق ِ همونجا که واسش کلی خون دادیم
واسش کلی جون دادیم بازم گفتیم خوب باشیم
به عشق ِ تهرون که هنوز دود تو هواش هست
به عشق ِ شادونه آب آلبالو لواشک
به عشق ِ جمله ی: برو جلو و ترسو نباش مَرد
حتی به عشق ِ همونایی که میخوان نباشن
به عشق ِ مخلصیم ، چاکرتیم ، فدات شم
میشه آدما حتی عاشق ِ کلمات شن

♫♫♫

اونی که همه شبا شب بخیر میگفت
خودش همرو تا صبح بیدار بود
اما میگفت که بقیه بخوابن
اونی که عربده می کشید
اگه ناحق کشیده بود و حق ضعیف میخورد
الان گوشه زندون بود
اونی که گوشه زندونه
شاید اگه نبود خونوادش از گشنگی میمردن
پس اینجا همه مردن
یکیش همین داش علیم
گفتم که به قلب ِ پاکش ایمان دارم
این یکی واسه تولدش بود
مرد مردادی پرچمش بالاست
اونم هفتش

متن آهنگ از شب اول امیر تتلو

خیلیا ممکنه ازین آهنگ خوششون نیاد ، طبیعیه..دوس دارن شاد باشن
ولی خب تابلو بود ، باید میگفتم

من از شب اول فهمیدم
وقتی همون شب با منی
پس چند شب بعدم تفریحا
میتونی بری تو بغل هر آدمی

 

از همون شب اول فهمیدم که
چقده ذاتت سیاست
از همون شب اول میدونستم پشته
فیس ِ نازت چیاست
از همون روزه اول شک داشتم بهت
هی توهم الان با کیاست
نمیدونستی میرسه به گوش من کارات
دوره من پُره مافیاست..

از شب اول فهمیدم
وقتی همون شب با منی
پس چند شب بعدم تفریحا
میتونی بری تو بغل هر آدمی

من از شب اول فهمیدم
وقتی همون شب با منی
پس چند شب بعدم تفریحا
میتونی بری تو بغل هر آدمی


♫♫♫
وقتی که تو میتونی انقده راحت
رو همه قولات پا بذاری
وقتی که تو میکَنی انقده عادی
بی حتی یکم پافشاری
وقتی معلوم نی از کجا میرسه بهت
بوداره هرچی داری
وقتی که تو میتونی انقده بد شی
توفع از من چی داری…

از شب اول فهمیدم
وقتی همون شب با منی
پس چند شب بعدم تفریحا
میتونی بری تو بغل هر آدمی

من از شب اول فهمیدم
وقتی همون شب با منی
پس چند شب بعدم تفریحا
میتونی بری تو بغل هر آدمی

 

متن آهنگ اطمینان امیر تتلو

♫♫♫

اطمینان ، نداریم به هم و همش داد میزنه سره من
مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف ، باد میزنه نره نه
بهش میخوام ، بگم همین امروز جمع کنه بره دیگه فک کنه غریبم
من عشق میخوام بزار بره اصن منم میتونم فک کنم
همچین آدمی هیچوقت ندیدم

 

اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو
وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو

♫♫♫

آرامش نذاشته بود واسم و فقط دنبالِ هیاهو
درارو قفل میکرد بی جهت بهم میگفت نمیخوام نیا تو
اطمینان این وسط نمبود سر لج بازیا ذهنیتا خراب بود
دلشو میزدم دوروز یبار بهونه میساخت هی بی هوا برام زود

اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو
وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو

متن آهنگ کاریکاتور امیر تتلو

 ♫♫♫

من بی تو مثل زنبور ِ بی
عسل نمیشم
هرشب نمیدونی که چه
خبره پیشم
تو هم که میبُری
از همه بی شکـــ
آخه هیچ کدوم از آدمای دور و ورت
تتل نمیشن..

 

هرچی ابروهاتو برداری
چشات داد میزنه که منو کم داری
ولی خوب دیگه دستمالی شدی
کادوهات هم رفته ته ِ انباری

من .. ندارم کاری با تو ..
از تو یه کاریکاتور .. تو ذهنم هست
تو .. یه ول ِ همگانی..
اصلا” بگو بینم مگه داریم
آدم انقدر پست

هه
بابا قوی ، قدرتمند
خفن ، خشن ، خوش ادا
هنرمند
هه
تو خوشتیپ تو مرتب اصلا”
یه روانی ِ خلم من
تو همه فامیلات تو هلندن و
خاطرخواها همه قد بلندن
به ما نمیخوری کلا” نه
رفیقا پول دار اما کلنگن
راه منو تو همیشه بستس
چای سبزاتم مثل جیش بچس
کافی مافیات عشوه خرکیات
اه دلم از هرچی نیش ِ خستس
تو از اون مدل اروپاهاشی جمع کن
الانم باید فرودگاه باشی
بنزی اَ رو غروب باشی
صبح هم با به بی ام و کروک تو پا شی
ببینم شبا با ماشینش میخوابی
آمار همه چیتو واس چی بهش میدادی
واسه ساعتاش
بگو راحت باش
حق داری هم خرج میکرد هم طاقت داشت
حالا سوشی کرم بود یا گوشی ورتو
فرق منو تو توو چیه میمون
من لش رو کاناپه ولو تو پخش
توی ویلای تو شیب میگون

من .. ندارم کاری با تو ..
از تو یه کاریکاتور .. تو ذهنم هست
تو .. یه ول ِ همگانی..
اصلا” بگو بینم مگه داریم
آدم انقدر پست

متن آهنگ امیر تتلو اون حالش خوبه

  ♫♫♫

نمیتونم بشم حریفه این
زنگ میزنه میگه که ما دیگه غریبه ایم
شبیه ، عاشقای توی قصه بودیم ما
ولی رفته و نامش رو میزه مثه تو فیلما
نه میتونم بگم مثه همیشه ایم
نه هیچ آدمی دیدم که بگم شبیشه این
نمیشه ، بگم حرفامو حتی نصفشو اینجا
آخه ندیده هیچکی مثلشو هیچ جا

 

اون الان حالش خوبه می خنده با دوستاش مسافرت میره
من شدم یکی که داره رد میده
انقدر حالم بده
خودشم خواب بد دیده

  ♫♫♫

اون خوبیامو یادش نیست و راحت داره میده ادامه
اما من حسی که دارم
یه چیزی مثه اعدامه
من اصلا حالم خوش نی
اوضاعه خونه اسف باره
آخه اون اصلن نمی فهمه
بی من چه چیزایی از دست داده..

اون الان حالش خوبه می خنده با دوستاش مسافرت میره
من شدم یکی که داره رد میده
انقدر حالم بده
خودشم خواب بد دیده

متن آهنگ تو تو دید من نیستی امیر تتلو

  ♫♫♫

تو توو دید من نیستی ، کجایی
چطور انقده نترس و شجاعی
چطور انقده بد شدی خدایی
تو توو فال من نیستی ، چرا نه
چرا محل نمیذاری به آدم
چرا گریه نمیکنی به یادم..

 

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو

یه وقتایی همه چیز سیاس
دلهره پنجره باز
هیچیم نی که اصلا بده فاز
فاش میشه ازت هر هفته یه راز
اینم که میبینی افتره ماست
هیچ نقطه ی روشنی نی
خودتو بکش همینی
من خودمو کشتم اینی
نرفتی چون مشتری نی
هیچ راه برگشتی نی
این زندگی رفتو برگشتنی نی
اینو بفهمو شل نباش
شاید اون یکی مثله من مشتی نی
ما وقت استفادش میریم
رفیق همه چیمونو واسش میدیم
این چیزارو تا تهش دیدیم
امثال تو رو صد بار بخشیدیم

اونایی ام که اضافی ان خودشون میرن

  ♫♫♫

تو توو اتاق من نیستی چرا نه
چطور انقد یهو میشی یه نامرد
چرا نمیرسه هیشکی به دادم
هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شمع
همیشه من همینقدر دوست داشتم..

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو

 تکست آهنگ ما به هم بیمار بودیم امیر تتلو

ما به هم بیمار بودیــم
خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم..
ما به هم بیمار بودیــم
خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم..

 

ساده نیست دل کندن ازت
من اصن اشتباه میکردم
از اولم نه نبودی سهمم از اولین قدمم
یخ زده بدنم
ما مال ِ هم نبودیم اولشم
کلی خستم امشب
افکارم درگیره یه پرشن
بد گیره یه تنشم
من هنوز..آلوده به تنشم..

ما به هم بیمار بودیــم
خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم
ما به هم بیمار بودیــم
خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم..

ما بهم مریضیم اینکه قلب من یهو وایسه
اتفاقی نی هرچی من بگم به تو راسته
من همش دوست دارم وصل بشم به تو آسه
مغز من یهو خواست رد بده بعد بشم یهو فاسد
خراب ِ چشات شدم من به تو آلوده
نپریدم با هرچی هرزه و وامونده
هرموقع که همه چی نحسه و نابوده
حس می کردم که یکی دست به دعام بوده..
تو هم تو خونه دلت حبسه و داغونه
جدایی ، یچی مثل حصبه و طاعونه
خدایی ، همه اینا دست ِ دوتامونه
خسته و آرومه هوا بسته و بارونه..

ما به هم بیمار بودیــم…

 ♫♫♫

ما بی هم میمردیم
فکر کردی بردی
کندی بی خودی
الانم آزادی اما آرزو باز داری
که کاشکی همین امروز میمردی..

ما به هم مبتلا بودیم
مــا یه جفت طلا بودیم
نه من ناخالصی داشتم
نه تو عزیزم از اون دخترا بودی..

ما به هم بیمار بودیــم
خوشحال با یه نخ سیگار بودیـم..

تکست آهنگ تموم شد امیر تتلو

♫♫♫

اون اصن نمیدونه من تو دلم چی میگذره
اون راهه خودشو داره
اون اصن نمیفهمه که من چی میگم خدای خودشو داره
اون اصن ناراحتی ناراحتش نمیکنه هدفای خودشو داره
وقتی میتونه منو عصبی میکنه یهو دیدی حرمتا رو کشت دوباره

 

اون میزنه همین فرداش بیرون
اگه لیاقت داشت میموند
اگه منو دوسم داشت واسم آرامش میخواستو رو حرفاش میموند
اون میزنه همین فرداش بیرون
اگه لیاقت داشت میموند
اگه منو دوسم داشت واسم آرامش میخواستو رو حرفاش میموند

تموم شد تموم شد
به جون خودش تموم شد
هر چی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد
تموم شد تموم شد
به جون خودش تموم شد
هر چی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد

♫♫♫

اون از اولشم یه رهگذر
از اینورا بود
هر کی هر چی میگفت میخندید
بی حیا بود
اون از اولشم یه دو رویه مادی گرا بود
دائم داشت نقش بازی میکرد عینه بازیگرا بود
اون دیگه با من نیست
دیگه هیچ جایی همراهم نیستی
دیگه نزدیک مثه عضو بدن نیست
دیگه همسرم نیست
اون دیگه با من نیست
دیگه همراهم نیست
مثه عضو بدن نیست
دیگه همسرم نیست

تموم شد تموم شد
به جون خودش تموم شد
هر چی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد
تموم شد تموم شد
به جون خودش تموم شد
هر چی که دوستام میگفتن همون شد تموم شد

 تکست آهنگ واسه تو همیشه میخندیدم

  ♫♫♫

تو خوشگلی خوبی قد بُلندی
تخس بازیاتم کمتر از خودم نی
هم منو دوست داشتی هم چفت هم بودیم
هردو ته داستان هردو ردی

 

تو ، همچیت تکمیله منم میکنم فقط به آدمای تک پیله
تو میدونستی هرکی لج بازی کنه آخرشم با فحش و کتک میره
خلاصه همیشه باهام ساختی
پای خیلی از کارام باختی
ولی خب الان عادی شدم برات
دیگه رفتارام شاخ نی
چرا ، اصن میدونی
الان خوبه اینجوری میزونی
هی این پارتی اون پارتی
هه ، اون کارا که خودت میدونی

واسه تو همیشه میخندیدم
نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گُمه
نفهمیدی تو گوشه ای از ذهنم بودی
بقیش صدای مردمه

دنبال پاییدنو اذیت نبودم
فکرم هزارجا بود و تو کارم هزارتا غول
فکرکردی که آفاتون هزارپا بود
فکر کردی درگیری همون یه دادگاه بود
با آهنگای مجانی
واسه تو یچیزایی خریدم که هرجا نی
خیلی چیزامم از سرت زیاد بود
ولی خب اصن این حرفا نی
حرفات ، نداره توش هدف خاصی
تو اس ام اسات همه چیمو پونصد دفعه خواستی
من اصن واسه چی میخواستمت
دنبال ِ آرامش بودم تو بغلت راستی

واسه تو همیشه میخندیدم
نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گُمه
نفهمیدی تو گوشه ای از ذهنم بودی
بقیش صدای مردمه

همه خطا روت منبعد بستس
درک نمیکردی که ذهنم خستس
از اون اولش میدونستی دور من شلوغه خودت خواستی کردی انفد دست دس
گفتم آرومم تو توو بغلمی گیر نمیدم بهت توهم سین جیناتو بذار کنار
گفتم هرجایی میخوای برو ؛  هر کاری بکن
فقط محل نده به آشنا
اگه تو خوبمو میخواستی که کامنت هوادارام رو روانت نمیرفت
تازه باید خوشحالم میشدی جای اینکه گیر بدی به روابط بی ربط
اگه شما خوبمو میخواستی میفهمیدی فقط باید مال ِ تو نباشم
جای اون همه حرفای دری وری میذاشتی چند روز تو حال ِ خودم باشم

واسه تو همیشه میخندیدم
نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گُمه
نفهمیدی تو گوشه ای از ذهنم بودی
بقیش صدای مردمه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیه عاااااشق امیرتتلو در تاریخ 1394/04/06 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

اقا اینجارو امیر میخونه؟؟امیر تتلو به همون خدایی که میپرستم و میپرستی خیلی دوستت دارم...اگه میشه شماره ت رو واسم به ایمیلم بفرست...توروخدا...جون مادرت...بخدا قصد هیچ مزاحمتی ندارم...فقط یک بار باهات صحبت کنم...به امام حسین قسم میخورم
که شماره ت رو به کسی ندم....خدا میدونه واست سر نمازم دعا کردم...روزی که اهنگاتو گوش ندم شب نمیشه برام...امیر توروخدا تو رو قران...تورو امام حسینی که واسش اهنگ خوندی شماره ت رو بهم بده...تو روخدا
من دیوونتم به مولا
امیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمنتظرمممممممممم

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1394/04/06 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق امیر تتلو هستم
خییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییییییییی دوسش دارم
هیچکس اندازه من دوسش نداره...هیچکس...
من دیوونشم میمیرم براش...روانیشم...عشقمه جونمه عمرمه نفسمه جیگرمه قلبمه...
تتلو بخدا خیلی دوستت دارممممممممممممممممممممم.خیلی

این نظر توسط amirtataloo2015 در تاریخ 1394/03/22 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

امیر تتلو نمی خواد آهنگ جدید بده

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/03/19 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

داداش تتلو خدایی شمارتو به من ایمیل کن تا باهات حرف بزنم چت رووم هواداراتو درست کنم خودتم بیا مدیر میکنم جوابای هوادارات رو انلاین بده ممنون

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1394/03/15 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

عالی بود فقط همین دوست دارم تتلو جونم ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

این نظر توسط MILADTATAL در تاریخ 1394/02/22 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط متین شکوری در تاریخ 1393/12/16 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

داش تتل نمیخوام توهین کنم ولی داش تویف ام آهنگشو بیرون داد ولی شما چی

این نظر توسط حمید عشق تتلو در تاریخ 1393/12/07 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

سلام امیر جون من خیلی دوست دارم و به جز صدای تو هیچ خواننده ای رو دوست ندارم هیچ وهیچ خواننده ای من شمالی ام و دبیرستانی هستم ومی خواهم فقط یک بار تورو ببینم وبعد از ایران برم هرجا که شد فقط تو رو به قرانی که همیشه میگی شمارتو برام ایمیل کن که فقط صداتو بشنوم

این نظر توسط فافا در تاریخ 1393/11/17 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

میشه ی خواهشی کنم ب داداش امیر بگید ی اهنگ بخونه که حرف دل من باش
من یکی رو دوست دارم اما نمیتونم بهش برسم.
میخواهم بهش بگم این اهنگو گوش کنه.تا بدونه دوستش دارم.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فافا در تاریخ 1393/11/17 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
منننننننننننننننننننننننن عاشقتم ایول با اون اهنگ یکی بهش زنگ بزنه اون همه حرفها دل منو میگه.مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 5,198
  • بازدید کلی : 2,479,093
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg