loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sayna_tatal در تاریخ 1393/07/16 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

اره من صدا داده بودم...تورو خدا بزارید اشکال نداره صداها کم باشه..تورو خدااااااا
پاسخ : صداها باید بیشتر باشن

این نظر توسط negin در تاریخ 1393/07/16 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

من که سفارش دادم
وایییی خیلی هیجان دارم

این نظر توسط sayna_tatal در تاریخ 1393/07/16 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

ببخشید میکس صداهارو کی میزارید؟؟من خیلی مشتاقم که زودتر براش بفرساید عکس العملشو ببینم
پاسخ : شما مگه صدا به ما داده بودید..نفرات کم بودن..زورشون اومد صدای نازشوو ظبط کنن

این نظر توسط هوادار تتلو در تاریخ 1393/07/16 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا عليرضا ببخشيد اينقدر اذيتت مي كنم من مي دونم كه تو خوب هستي عكسمو فرستادي خيلي لطف كردي بدون اينكه بدوني من كيم اين كار رو كردي مهربوني شما رو هيچ وقت فراموش نمي كنم
بعد يعني تتلو از عكس من خوشش نيومده آخه عكساي كه سايتا ميذارن مي گن هواداري تتلو درست كردن بعضي هاش واقعا از عكسي كه من درست كردم زشتتر
حالا من نمي دونم سليقه ي تتلو چه جوري هست آخه به نظر شما آقا عليرضا عكس من قشنگ نبود راستشو به من بگو ايشاالله اقا عليرضا وقتي تو خواننده معروف شدي خودم واست عكس ميفرستم به اسم هوادار علي مفرد يادت باشه عكسمو اونموقع بذاري منو يادت نره تا اون موقع كه مشهور محبوب شدي الانم محبوبي فقط شهرت زياد نداري
پاسخ : خخخ.ممنون..به این معنا نیست که تتل خوشش بیاد یا نه....بستگی به اون پستی که میخواد بزاره داره....منم براش عکس فرستادم...ولی نزاشته.بدش نیومده یا ندیده یا دیده نزاشته.نمیشه گفت خوشش نیومده...کلی عکس هست.هر کدوم اول تر باشه رو میزاره...تتل که خودش طراح داره و پست های قبلیش بیشتر از طراح خودش بوده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 638
  • بازدید سال : 5,650
  • بازدید کلی : 2,479,545
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg