loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 136 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (4)

امیر تتلو:اگه ميخوام فوتباليست شم به خدا واسه خودم نيست !! معروفيت بسه !! تتليتيا همه جا هستن اونم با عشق !!! واسه پول هم نيست !! به خدا اين سالا تو عروسيم ميخوندم الان كلى پولدار بودم !!! الكيم حرف نميزنم فوتبالم در حد هست و آمادگيمم دارم بدجور ميبرم بالا !! توقعمم الكى بالا نيستو پرسپوليسو استقلالم شعورم ميرسه كه نميتونم برم چون يك درصد نتيجه نگيرن همه چى ميره تو حاشيه و ميگن خوانندهه اومد تيم خراب شد !!! ميرم راه آهن كه هم اسطوره بچگيام عابدزاده اونجاست و هم تيم زياد بالاى جدول نيست و سعى ميكنيم با شور و عشق تتليتيا تازه كمك هم بكنيمو بياريمش بالا !!! فقط دعا كنيد اينهمه زحمت دارم ميكشم قبولم كنن و منشورو پنشورى نشم باز !!!! بازم ميگم كور شم اگه قدمى ور دارم در خلاف جهت موفقيت كشورم !!هى روزنامه هاااااااا !!! اينم بذارين مهم نيست من جلو همه ميگم بى هيچ ترسى كه اگه حتى ماه رو تو دست راستم بذارن و خورشيد و تو دست چپم بازهم به كشورم خيانت نميكنم !!!!!! به خود خدا قسم اگه رفتنى بودم همين الان ميشد برم با بهترين پرواز !!! بهم اعتماد كنيد و اين فوتبالرم مثل هميشه حمايتم كنيد

http://s5.picofile.com/file/8145557150/MiramRahAhan.jpg

ژ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negin در تاریخ 1393/07/20 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

وای عمو ج ون من کمکم هفته ای یه بار عابد زاده رو تو سر کار مامانم میبینم اونجا کلاس فوتبال داره خیل دوست دارم بوسسس بوسسس بوسس بوسس

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/07/20 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

تو انستادیوم اجازه نمیدن که دخترا بیان
چرااااا
فرز کن دخترا تو استادیوم همه با هم می گوفتیم
دو دو دو امیر دو دو دو امیر دو دو دو امیر دو دو دو تتل دو دو دو تتل دو دو دو تتل دو دو دو تتل
تتل پا طلایی امید تتلیتهایی
تتل پا طلایی امید تتلیتهایی
تتل پا طلایی امید تتلیتهایی
دو دو دو امیر دو دو دو تتل دو دو دو امیر دو دو دو تتل دو دو دو تتل دو دو دو امیر
تتل تتل هی هی تتل تتل هی هی تتل تتل هی هی تتل تتل هی هی

این نظر توسط AMIN SHAPALOO در تاریخ 1393/07/20 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

قوربونت برم وطن دوست
خیلی گلی بخاطر همین اخلاقته دیگه من طرفدارت شدم عزیزم

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/07/20 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

انشاءالله همیشه موفق باشیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 699
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 821
  • بازدید ماه : 1,257
  • بازدید سال : 6,269
  • بازدید کلی : 2,480,164
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg