loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 165 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (17)

متن یکی از تتلیتی های عزیز:تتلیتیا بیاید امشب یه جوره دیگه راجب کارای امیر فکر کنیم یکم رو چیزایی که میگم فکر کنید شاید اینجوری باشه : همه ما فکر میکنیم امیر مارو فراموش کرده، ودیگه مابراش مهم نیسیم یعنی واقعا اینجوریه؟ نه اگه امیر کاملا مارو فراموش کرده بودهی شب و روز، ساعتای مختلف اون پست تکراری وبی کلامش ونمیزاشت همیشه وقتی میخواست آهنگ بده بهمون میگفت تتلیتیا فلان روز فلان ساعت آهنگ میاد منتظر باشید وبترکونیدولی اینبار فقط اسم آهنگ ومیزاره خوب درسته چیزی نمیگه ولی مابایدبفهمیم منظور از طوفان ینی تتلو میخواد بازم بترکونه وماهم باید به وقتش که آهنگ اومد بترکونیم لبخندهمین پستشم کلی حرف داره وقتی نصفه شب میزاره ینی تتلیتیا شب بخیر وقتی صب میزاره ینی هلو مای فرند ززززز ززززز، و.......ببینید تتل داره غیرمستقیم میگه فراموشتون نکردم پس چرا ناامیدید؟؟تتل میگه من هنو هسم، بچه ها اگه داش علی و داش موسی فیلم و عکسی از تتل میزارن قطعا خود تتل میفهمه ومیدونه ولی جلوشونو نمیگیره چرا چون میخواد ما ازدلتنگی دربیایم خودش چیزی نمیگه ولی دلتنگی مارو درک میکنه ، غیرمستقیم میگه من دارم میرم باشگاه دارم ورزش میکنم حالم خوبه،آره امیر ناراحته ولی اونقد سنگدل نیس که ما رو ول کنه و اهمیت نده ، همیشه وقتی تو باشگاه بود وفیلم میگرفت میخندیدشاید الکی بود ولی بازم میخندید ولی الان تو فیلما وعکسایی که رفیقاش ازش میزارن همش اخم کرده وجدی ومیشه ناراحتی تو چشاش دید پس اونم ناراحته ولی فعلا نمیتونه چیزی بگه بهتر بزاریم یکم تو حال خودش باشه بیاید دیگه به امیر نگیم نامرد سنگدل وعین بدخواهاش رفتارنکنیم به جاش تشکر کنیم وانرژی بدیم واس اون پست بی کلام، ما به اندازه کافی گریه والتماس کردیم صددر صد تاحالا امیر فهمیده وازحالمون خبرداره واس همین خودشم ناراحته بیاید مثه ی تتلیتی واقعی رفتار کنیم ازش تشکر کنیم نه واس تصمیمش به خاطر اینکه به یادمون بهش بگیم کنارشیم تا آخر ومنتظر آهنگ بعدیش هسیم و بازم میترکونیم اینجوری هم ما انرژی میگیریم هم تتلوhttp://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/NameTatalooSea.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط من یه تتلیتی ام در تاریخ 1393/07/27 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

بچه ها اگر کسی شماره عمو رو داره لطفا پخشش نکنه...الان خیلی کم عصبانیه اونطوری بدتر میشه...

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/07/27 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

اقا علیرضا راستی امروز تولدمه ' امیر خدا حافظی کرده تقریبا من اومدم' تولدم مبارک دمتون گرم عاشقتونم' تتل خداحافظی نمیکنه؟ اگر بره دوباره برمیگرده'شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تولدت مبارک داداش

این نظر توسط Behzad Karimi در تاریخ 1393/07/27 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

واقعا دمش گرم حال کردم

این نظر توسط من یه تتلیتی ام در تاریخ 1393/07/27 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

وقتی تتلیتیارو میبینه که اینطوری دارن همه تلاششونو میکنن تا نگهدارن عمورو...پس نمیتونه خدافظی کنه...برمیگرده قطعا...فقط لطفا ناامید نشید
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/07/27 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

اقا یه سوال?
شماره تتل را بذارم بچه انرژی بند? شماره اصله از خودش گرفتم'
پاسخ : دیشب یکی گذاشت پشیمونش کردم از شماره گذاشتن.شما ها تتلیتی هستی جاش بیاین رعایت کنید میاین شماره تتلو رو پخش میکنید.انقدر شمارش رو پخش کردید خطشو خاموش کرد

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/07/27 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

الان من دیگه ارومیه شدم خداکند حقیقت داشته باشه

این نظر توسط من یه تتلیتی ام در تاریخ 1393/07/27 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

بچه ها 100%عمو خدافظی نخواهد کرد...
بچه ها نمیتونه این کارو بکنه،هرچه قدرهم بگه بازم نمیتونه...عمو تتله ها!!!
شکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلک
شکلکشکلک
شکلک

این نظر توسط hadis tatality در تاریخ 1393/07/27 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

میتروکونیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/07/27 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

باشه میترکونیم فقط یه سوال اامیر برمیگرده یا نه من دارم میمیرم!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : باید برگرده

این نظر توسط Nazgol در تاریخ 1393/07/27 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

ایــــــــــــــنه. . .ایـــــــــــــــــول. . .
خیلی عالی بود. . .
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,160
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 1,718
  • بازدید سال : 6,730
  • بازدید کلی : 2,480,625
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg