loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid piroozeh در تاریخ 1393/07/28 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
داش امیر خدایی خیلی باهات حال میکنم
آقا بذار بد بگن بذار شطرنجی کنن مجوز نمیدن ب .....ت
خودت ی نگاه ب دوروورت بکن خدایی ببین چقد فدایی داری
د مشتی آخه اینم شد حرف (میخوام خدافظی کنم )حرفات تو مخه
الان میدونی این چن روزه چ حالی دارم حال اون کسی رو ک با جی افش تموم کرده از ی طرف میخوای ازش متنفر شی از ی طرف همش تو فکرشی
آخه نوکرتم من با آهنگای تو بزرگ شدم خدایی ی سری از متنات خیلی بهم امید داده و امید میده
بیا و از خر شیطون بیا پایینو برگرد
خدایی اگه برنگردی من که نمیبخشمت مهم نیست واسم ک برات مهم نباشه حرفای من یا سایر کاربرای این سایت ولی داداش من تو رو بدون مجوزو این جور چرتو پرتا دوست دارم حیف ک از سیاست خوشم نمیا و الی همشونو میشستم میذاشتم کنار
ب امید برگشتن داش علی
بابایشکلکشکلکشکلکشکلک
داداش اگه متنم ایراد داره خودت یکم دستکاریش کن بچه ورامینیم دیگه سیسمون ای شلکیهشکلک

این نظر توسط omid piroozeh در تاریخ 1393/07/28 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
داش امیر خدایی خیلی باهات حال میکنم
آقا بذار بد بگن بذار شطرنجی کنن مجوز نمیدن ب .....ت
خودت ی نگاه ب دوروورت بکن خدایی ببین چقد فدایی داری
د مشتی آخه اینم شد حرف (میخوام خدافظی کنم )حرفات تو مخه
الان میدونی این چن روزه چ حالی دارم حال اون کسی رو ک با جی افش تموم کرده از ی طرف میخوای ازش متنفر شی از ی طرف همش تو فکرشی
آخه نوکرتم من با آهنگای تو بزرگ شدم خدایی ی سری از متنات خیلی بهم امید داده و امید میده
بیا و از خر شیطون بیا پایینو برگرد
خدایی اگه برنگردی من که نمیبخشمت مهم نیست واسم ک برات مهم نباشه حرفای من یا سایر کاربرای این سایت ولی داداش من تو رو بدون مجوزو این جور چرتو پرتا دوست دارم حیف ک از سیاست خوشم نمیا و الی همشونو میشستم میذاشتم کنار
ب امید برگشتن داش علی
بابایشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/07/28 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

واییییی خدا امیر من عاشق صداتم من بدون صدات میمیرم با من اینطوری نکن تو رو خدا اذیتم نکن

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/07/28 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

جان داداش نرو

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/07/28 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

چه با سوز می خوند!!!!!!!!!

این نظر توسط Bahar در تاریخ 1393/07/28 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

ای جاااااان میمیرم برااین صداااااا عموجونم خعلیییی عزییییزیشکلکشکلک

این نظر توسط من یه تتلیتی ام در تاریخ 1393/07/28 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

بچه ها چرا ناامیدید؟
برمیگرده اگه ما بخوایم...درسته 5 روزه خواب نداریم،درس نداریم،زندگی نداریم....اما لطفا ناامید نشید و به انرژی دادن ادامه بدید...حداقل تا جمعه...اما هفته ی بعد زندگیمون دوباره شروع میشه...
اینطوری اگر کاری هم از دستمون برنیاد هرکاری لازم بوده کردیم...
امید...انرژی...
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط من یه تتلیتی ام در تاریخ 1393/07/28 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

آره دیگه برا زمین مال ما نیسته...
اما فکر نمیکنم که از قبل برنامه ریزی شده باش...نه؟
شاید منظورش این بوده که با تلاشی که برای رسیدن به هدفش میکنه طوفان به پا میکنه و آدمای بی عشقو ادب میکنه...

این نظر توسط داریوش تتلیتی در تاریخ 1393/07/28 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

یه بار گوش کن با دقت میفهمییییی کدوم قسمت داش.
پاسخ : اوکی

این نظر توسط من یه تتلیتی ام در تاریخ 1393/07/28 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

عمو امیدوارم به اهدافی که انتظار داشتی و نرسیدی برسی...
اما...


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 3,351
  • بازدید سال : 11,123
  • بازدید کلی : 2,485,018
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg