loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 179 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (22)

امیر تتلو:آخه اين كارا چيه ميكنيد ؟؟ اين عكسا چيه ؟؟ آخه چرا انقدر تنه منو ميلرزونيد !!! فكر ميكنيد مثلا تيغ بكشيد رو بدن خودتون من خوشحال ميشم !!! بابا من اين چند روز داشتم راجب كسايى كه در دنيا شرايط منو داشتن تحقيق ميكردم !!! همه اونايى كه انقدر مورد توجه قرار گرفتن يا دپرس شدن ياخودكشى كردن يا اوردوز كردن !!! با اينكه اينهمه امكانات و پشتوانه داشتن و اينهمه حمايت ميشدن !!! جالبه ما نه تعليم ديديم نه حمايت شديم نه تشويق ميشيم و نه امنيت داريم اونوقت توقع دارن حتى خدافظيم نكنيم !!! بابا هركى جاى من بود تاحالا يا ١٠ بار رفته بود يا ١٠ بار مرده بود !!! تورو قرآن يكم منم درك كنيد !! من ديگه نميتونم كار موزيك بكنم !!! نه مغزشو دارم نه انرژيشو ونه حتى بودجشو !!! اگه واقعا دوسم دارين از فوتباليست شدنم حمايت كنيد و بذارين يه مدت فوتبال بازى كنم و تو حال خودم باشم !! همين !! من گفتم ميخوام فوتباليست شم بهم خنديدن حالا تا گريشونو در نيارم بى خيال نميشم !!!! كمك كنيد و اونايى كه حرف مفت ميزنن و ادب كنيد لطفا جاى اين كارا

http://s5.picofile.com/file/8146873450/GeryashinoDarBiaram.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fati در تاریخ 1393/07/30 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

واقعا که ....
آخه چرا با این کارای افتضاح عمو تتل منو ناراحت می کنین ؟؟؟
فک می کنین عمو تتل خوشحال میشه با این کارای چرندی که می کنین !!!!!

این نظر توسط pegah در تاریخ 1393/07/30 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

بابا داداش امیر من واقعا دوستت دارم هاااا ولی این دختره خله
این کار اون به نظر من حمایت که نمیکنه هیچچچچچچچچچچ
تازه باعث میشه یه عده دیدشون نسبت به تو عوض شه
اینو گفتم چون واقعا یکی بهم گفت منم بهش گفتم
که این دختره اصلا تتلیتی نیست

یعنی راستش موندم چی بگمشکلکشکلک

عاشقتمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک:

این نظر توسط عسل00 در تاریخ 1393/07/29 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

من با افتخار ميتونم بگم كه يه تتليتي واقعيم و عاشق تتلو بچه ها شماهم اگه به تتل ايمان دارين و واقعا عاشقشين بزارين به فوتبالش برسه و پيشرفت كنه بعد ميبينيد كه خودش برميگرده چون اون عاشق موزيكه و اونروزه كه چشم همه ي دشمنا كور ميشه به اميد اونروز...

این نظر توسط neda tatality در تاریخ 1393/07/28 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

عمووو تتل ما حمایتت میکنیم اوناییم که حرف مفت میزنن دهنشونو میبندیم

این نظر توسط doki در تاریخ 1393/07/28 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

tataliti ha bezarin amoo rahat bashe in dg che karie ke mikonid?vaghti footbalist she mitoonim toye TV amoo ro bebinim. Rasti kheili vaghte ke amo dare barname rizi mikone.ye kam be ahangaye zamin male ma nist va mard va... deghat konin khodetoon manzoramo mifahmin.Alireza nazare to chie?man rast nemigam?

این نظر توسط نیما در تاریخ 1393/07/28 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

نگاه کن تورو خدا به جای این کارا باید پشت عمو باشیم تا به ارزوش برسه فقط امید وارم وقتی به ارزوش رسید مارو فراموش نکنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط خانوم خاص در تاریخ 1393/07/28 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

وای چقدر درد داشته
فک کنم دختره آره چون دستش لاک داره؟

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/07/28 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

خیلی ببخشیدها ولی ....ولی....بعضیا خیلی گاو...اره... گاو تشریف دارن

این نظر توسط Bahar در تاریخ 1393/07/28 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

عموتتل هرکاره باشی بازم مادوست داریم امیدوارم توهرزمینه ای که کارمی کنی موفق وپیروزباشی......ولی یادت باشه صدای قشنگ توبه پای صدای هییییییچ خواننده ای نمیرسهشکلک

این نظر توسط tatality در تاریخ 1393/07/28 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

به امید روزی که عمو توی فوتبال اونقدر پیشرفت کنه که ارزوی هر مربی فوتبال باشه البته کاشکی همراه با فوتبال بعضی وقت ها که وقت میکرد اهنگ هم میخوند


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 1,017
  • بازدید سال : 6,029
  • بازدید کلی : 2,479,924
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg