loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 540 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (26)

مدیر وبسایت: اینم صحبت های آقای ارمین تو ای اف که در پاسخ به سوال مجله ایده آل داده واقعا اولش باورمون نمیشد اینا رو کسی بگه که چندین سال با تتلو بود با امیر تتلو اومد بالا و امیر آوردش بالا تو بهترین آلبوم تتلو یعنی تتلیتی حضور داشت ، با امیر تتلو آهنگ یه چیزی بگو که آمار بازدیدش خیلی بالا بود خوند ، و کلی کار با امیر داشت حالا سره یه مجله برای اینکه خودشو خوب معرفی کنه این حرفا رو زد اقا آرمین شما در جاهای نامناسب دیده نشدید مردم کافیه تو گوگل بزنن ارمین تو ای اف ام و دوس دخترش هزار تا عکس میاره تتلو وقتای جوونیش یکی دو تا عکس ازش پخش شد که اگه اون عکسا هم پخش نمیشد میخواستیم ببینیم چی میخواید دربارش بگید بسه رفاقت از همه چیز مهمتره " یاد گرفتیم حسادت رفیق از رقابت رقیبا خطرناک تره

برای بزرگ کردن عکس روی آن کلیک کنیدhttp://s5.picofile.com/file/8147748550/AragifArmin1.jpg

http://s5.picofile.com/file/8147748592/AragifArmin2.jpg

http://s5.picofile.com/file/8147748626/AragifArmin3.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صبا در تاریخ 1394/04/25 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

اوه چه روی داره به خدا.
ای کاش یکم فقط یکم می تونست حرمت دوستی رو نگه داره.نمک خورده نمک دون میشکنه!
ارمین میزیک ویدیو هاش مجازه؟!تو که تنها دلیل مجوز ندادن بهت موزیک ویدوهات و با دختر خوندنت بوده.
متن اهنگات هم که همه زیر هجده ساله...من موندم کجای زنگی تو پاکه که همش به رخ امیر میکشیش.
با بهترین امکانات میتونستی بری دبی خوب می رفتی ما جلولوتو گرفتین که حالا ازش دم میزنی؟!
اهنگات هم که کلا پنجاه درصدشون غیر اخلاقیه...
فقط این عموی ماست که این وسط مظلوم واقعه شده وگر نه همشون دارن از حسادت میترکن...
اگه دروغه چرا همش دنبال نقطه ضعف ازشن؟نه وا قعا چرا.امیر که همه ی اهنگاش با معنین.
من که خودم شخصا روم نمیشه اهنگای آرمین رو جلوی بابام گوش بدم.هه...اون وقت دم از پاکی میزنه...
آخه خوش حال اول حرفت رو خوب بجو بعد الکی در مورد عمو تتل بلغور کن.

این نظر توسط یاسمین در تاریخ 1393/12/01 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

اصلا اردلان ب امیر توهین نکر ده امیر و اردلان با هم قهر بودن اما الان همه با هم دوستن لطفا بین شونو خراب نکنین مرسی .

این نظر توسط hanieh در تاریخ 1393/09/29 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

منم یکی از طرفداران پروپا قرص تو منم🙈میتونی روم 😡حساب باز کنی👥

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/08/04 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

اه اه.!!!
آدم اینقدر دو رو!!!!؟؟؟؟؟ اصلا مگه داریم. مرتیکه خر چه طور چرت و پرت میگه ؟؟؟؟!!!
خدایی میبینیش ، از امیر حمایت هم نکرد هیچ ، بهش دروغ و تهمت هم میزنه. خوبه عکس و ویدئو ها و اهنگ هاش پره حرف و صحنه های زشته. ایشال خیر نبینه از زندگیش من خودم همیشه ازش بدم میومد.

این نظر توسط دلارام در تاریخ 1393/08/03 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

من هم طرفدار ارمین تو ای اف ام هستم و هم تتلو این قدر بدم میاد از اونایی که میخوان بین این شخصیت مهم و بهم بزنن هر کسی واسه خودش یه شخصیتی داره چرا به ارمین و تتلو بی احترامی میکنید اگه تا امروز میخواستند به حرف رسانه ها و سایت ها گوش بدن که به این جا نمیرسیدند این وسط ادم هایی هستند که سو استفاده گر هستند وبه دنبال همچین موقعیت هایی هستند مثل امثال شما وقتی 2 خواننده ی معروف کنار هم هستند کارگریی مثل شما و طرفدارای تقلبی مثل شما نمیاند بگند دو تا اجر بندازیم تو فرقون یا نه >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
پاسخ : اول سلام.دوم من آخرین نفری بودم که از بین رسانه ها و پیج ها این خبر رو گذاشتم...خودم اولین نفر اون مجله رو خریدم ولی نزاشتمش تو سایت..گفتم شاید بد بشه.ولی دیدم که تمام رسانه ها و پیج ها و حتی وب های همکار این خبر رو گذاشتن اون موقع منم گذاشتم.حتی متن این خبر هم واسه یه پیج دیگست و من هیچ وقت دنبال این حاشیه ها نیستم...ولی خداییش که من دارم الان مجله رو دوباره میخونم ارمین خیلی بد گفته در مورد تتل

این نظر توسط HADISE TATALITY در تاریخ 1393/08/03 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

گه خورده مردتیکه
خوبه هرچی داره از تتلو داره هااااا
نمیدونم چرا همه ب عمو تتل گیر میدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط الناز در تاریخ 1393/08/03 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

توجه کردین همه به تتلو گیر میدن و اذیتش میکنن؟اون از تهی این از ارمین اون طعمه اون ساسی مانکن که گفته تتلیتیا بیشخصیتن.الهی بمیرم برای عشقم اینقدر مظلوم و پاکه همه اذیتش میکن اینم هیچی نمیگهشکلک ارمین سالم زندگی کرده؟؟شکلکوالا تا اونجا که من خبر دارم دوس دختر که داره با ملانی هم که رابطه داره.هزاررررر تا عکس با دخترا هم که داره بعد پاکه؟؟پاک امیره که هیچکسو بجز ماها نداره.فداش بشم الهی حتی دوس دخترم ندارهشکلک

این نظر توسط الناز در تاریخ 1393/08/03 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

واقعا مردم کشور ما بی فرهنگ و بیشعورن.به نظر من اگه میزاشتیم عمو از ایران بره خیلی بهتر بود.طعمه و ارمین شاگردای تتلو بودن حالا واسش شاخ شدن؟انگار ارمین یادش رفته که تویه اون موزیک ویدیو وای که چه حالیه موقعی که عمو دبی بود سیالشگری میکرد.حالا اومده واسه استادش شاخ شده؟عجب رویی دارهشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط صدف در تاریخ 1393/08/03 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

واقعا امیرمیدونسته که گفته حسادت رفیق ازرقابت ریقیبا خطرناک تره.بی خیال بزاربگه ما خودمون میدونم داش امیرمون تکه دیگه اون یه سری خورده مورده هاش اضافین نمیخوادبدونن ینی درتوانشون نی درک کنن که تتل و تتلیتیا چه قدشاخن وشاخ میشکونن

این نظر توسط yusuf tatal در تاریخ 1393/08/03 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

اگه میشه متن منو کامل بخونین



من نمیدونم با کسی که این همه الفاظ زشت به کار می بره تو آهنگاش چرا مصاحبه کردن؟؟اما می دونید برای چی با تتلو مصاحبه نکردن؟چون تتلو یه بار گفت : ما از طریق اردلان طعمه دیگه فهمیدیم که رو راست بودن چه بدبختیایی به بار میاره!من اون همه با اردلان کار کردم و با تمام وجودم سعی کردم که اردلان به موفقیت می رسه و جوابشو چی جوری داد؟رفت تو برنامه ی زنده به من گفت گاو
اما تا به حال فکر کردین چه طور آرمین این همه موزیک ویدئو میده چون پول زیادی داره ولی در همون اول استعداد نداشت که تتلو آرمین رو موفق کرد باور کنین این حرفو بدون طرفداری میزنم اگه تتلو نبود خواننده هایی مثه (پیشرو،طعمه،2Afm،تهی) نبودن!!به خدا نبودن!!
اما نکته جالبش اینجاست که آرمین برای چی بیش تر آهنگاش موفقه و با بازدید زیادی روبه رو میشه چون آرمین شعر میخره و خودش شعر نمینویسه

بازم میگم آرمین بدون تتلو به اینجا نمی رسید،واقعا برای آرمین متاسفم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 706
  • بازدید سال : 5,718
  • بازدید کلی : 2,479,613
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg