loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 90 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (13)

امیر تتلو:راستش بعضى وقتا رو تردميل گريم ميگيره از اين مردمان بى عشق خيلى حسه بديه !! واقعاهيچ وقت ، هيچ كس ، هيچ جا باورم نداشته !! اما يادم ميافته كه اشكاى من قبلا شعرهاو آهنگاى من ميشدن و الان بايد تبديل شن به گلهاى من !!! پس بازم جلوشونو ميگيرم تا بعدا از چشماى دشمنام بياد پايين !!! مردمان بى عشق به زودى.... ! طوفان تو راهه

http://s5.picofile.com/file/8148322376/Caming_Soon_MardomanBiEshgh.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تارا تتلیتی در تاریخ 1393/08/07 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

اوففففففففففففففف...بازم؟؟؟
عاقا مردمان بی عشق که جز ما نیستن!پس این انرژی ها چیه اگه ما بی عشقیم پس؟؟؟
ای بابا...

این نظر توسط pegah در تاریخ 1393/08/07 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

امیر جان برادر من چرا این قد خودت و ما رو نا راحت میکنیشکلک
به خدا
ما تتلیتی ها همه دوست داریم و عاشقتیم و باورت داریمشکلکشکلک
په دیگه اینجوری حرف نزن
ایشالا تو فوتبال هم موفق میشی
داداش ما پشتتیمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط الناززز در تاریخ 1393/08/07 و 6:50 دقیقه ارسال شده است

علیرضا نظرت چیه اسم سایت و بزاری پایگاه خبری تتل نیوز؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ؟؟؟؟ تتل نیوز؟؟؟ خوبه؟؟؟ بهش فکر میکنم

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/08/07 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

علیرضا جوابمو بده!!!؟!!

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/08/06 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

داداش علیرضا چی کار کنم حالم خیلی بده احساس میکنم دیگه امیر مارو دوست نداره اون میخدواد کنار بکشه امیر چند وقته یه حرفایی میزنه که خیلی حالم بد میشه من همون امیر قبلیو میخوام شاد سرحال خوشحال داداشی دارم ننابود میشم تو رو خدا بگو چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : همرو دوست داره

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/08/06 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

عموجونم توروخدااینقدرانرژی منفی نده به خدااااماهنوزدوست داریم وپشتتیم. ایشاالله چشم حسودات هم کوووربشهشکلکشکلک

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/08/06 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

کاور قشنگیه. قلب مردمان بی عشقه که همین روزا میترکه.!!!

این نظر توسط yasna در تاریخ 1393/08/06 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

عمو یعنی باور نداری که ما دوست داریم؟

این نظر توسط الناززز در تاریخ 1393/08/06 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

الهی دورت بگردم عزیزم نگران نباش ما که هستیم.تتلیتیا که نمردنشکلکما همیشه پشتتیم و باورت داریم.مطمعنم تویه فوتبال هم مثل موزیک به یه ستاره تبدیل میشیشکلکشکلککاورهم معرکستتتتتتتتتتتتتتتتشکلک

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/08/06 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

امیر تو رو خدا با خودت اینجوری نکن به خدا همه ی تتلیتیا دوست دارن تما تو هیچ وقت اینو باور نکردی به خدا من شب و روز دارم گریه میکنم خیلی دوست دارم اونقدر که به هیچکی تا حالا نتونستم بگم چقدر به خدا همه ی زندگیمی هر چیم بگی من گوش میدم به خدا هر چی تو شعرات گفتی من بهشون عمل کردم امیر به خدا هممون دوست داریم چرا کریه میکنی به خدا اتیش میگیرم وقتی میگی گریه میکنم قتی میمینم ناراحتی حالم خیلی بعد میشه شاید باورت نشه اما روزی هفت هشتا قرص میخورم تا اروم بشم تو دو خدا انقدر خودتو ناراحت نکن ما رو هم ناراحت نکن به خدا تو اینجوری میگی تتلیتیا چند وقته دارن نابود میشن همشون چرا چون دوست دارن چون زتدگیشونی یه چیی بگم پمن یه تتلیتی نیستم چون تتو فیسبوکت عضو نیستم اما جوری دوست دارم که شاید هیچ کدوم از بچه ها اینجوری دوست نداشته باشن زندگیممی دیگه هم باخودت اینجوری نکن چون من میمیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 690
  • بازدید ماه : 1,126
  • بازدید سال : 6,138
  • بازدید کلی : 2,480,033
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg