loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/08/07 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

قربون عمو تتل

اخه چرا تا6 بیداری

این نظر توسط صفورا در تاریخ 1393/08/07 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

مرسی خودم درستش کردم
این در برابر ظحمت هایی که برای سایت میکشی هیچ هستش

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چه خوب.وظیفست

این نظر توسط صفورا در تاریخ 1393/08/07 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

من دلم داداش میخواد اگه داداش من تو باشی
وبسایت مال تو او تاج سرم تو باشی
دلم دلخوشی میخواد اگه دلخوشیم تو باشی
من نگاه کنم به سایت و اگه نظر بدم تو پاسخ بدی
دلم یه حس خوب میخواد حس خوب یعنی علیرضا مدیر سایت باشه
حس خوب یعنی پاسخ دادن به جواب ها که مثل همیشه خوب و داغه
حس خوب همون ظمحتاته که مثل همییشه پر تلاشه

حس خوب یعنی داداش یعنی من
یعنی بفهمی که سایت ها کلان اینن یه سری رو ترجیه میدم خوب نبینم ولی یه سریا که فقط تو این سایته خوب میبینم


پاسخ : عجب متنی بودش...ممنون آجی

این نظر توسط firein در تاریخ 1393/08/07 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

عموتتل مگه خودت نگفتی موزیک عشقمه درگیرشم؟!؟؟؟!!!!

چرا داری عشقتو ول میکنی هاااا؟!!؟؟!!!!

مگه نگفتی چ حالی میداد اگه میشد داد و بیداد تو اریکه ایران و میلاد؟!!!؟؟!

عمو تتل ما پشتتیم باشه برو فوتبالیس شو ولی موزیکو ول نکن...

من میفهمم دیه خسته شدی بریدی داغونی...

ولی مگه نگفتی ب عشق ما دس خالی جلو میری؟!؟!!؟؟؟

مگه نگفتی فک نکن ک دس میکشم من ادامه میدم حتا اگه دس گیر بشم؟!!!؟؟!؟!

عمو تتل ما دلمون ب موزیکات خوشه ب خدااا...

خععععلی باورش برامون سخته...

عموتتل ک جونش ب موزیک بنده یهو میخاد بکنه بره؟!!!؟؟!!؟؟!!!

حالم خعععلی بده...

بگو دروغههههههههه....

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/08/07 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

قرص خواب بخور. هه هه

این نظر توسط صفورا در تاریخ 1393/08/07 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش علیرضا خستههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه................ههههههههه نباشید
میدونم الان از مدرسه امدی خسته بازم میای تو سایت
واقعا مر30 واسه ظحمت هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی ک میکشی

یه سوال من آرزومه یه داداشه تتلیتی داشته باشم اشکال نداره داداش علیرضا صدات کنم




شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.
ممنون من همیشه در خدمت همتون بودم.
نه چه اشکالی داره تتلیتی ها خوانده اند


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 5,840
  • بازدید کلی : 2,479,735
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg