loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 75 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (5)

امیر تتلو:والا من ١٠٠٠ بار گفتم سواد درست حسابى ندارم !! اين شعرا هم نميدونم از كجا مياد !!! تو املاء نوشتنم هيچ ادعايى نداشتم و ندارم !! فقط هم برام مهم اينه كه منظورمو برسونم كه ميرسونم پس انقدر غلط املائى از پستا نگيرين چشمک شما اصلا معلم جغرافى

http://s5.picofile.com/file/8148966168/Shoma_Moalem_Joghrafi.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/08/10 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

چهع نکته ی زریفی گف طی دمت گر م

ا ی و ا ل به تتل جووووووووووووووووونم

منم همین مش ک ل و داااااااااااارم
شکلک

این نظر توسط مریم صدر در تاریخ 1393/08/10 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخ
نوکرتیم

این نظر توسط souhel در تاریخ 1393/08/10 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

سلام عموخدایش من تا حالا آدم با معلومات شما ندیدم سواد که فقط به مدرک واشتباه نکردن تو پیام نیست به عقله که خدارو شکر شما از نوع زیاد و فعالشم دارید خلاصه شما یدونه اید تکمیله تکمیل@-}--

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/08/10 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

چی؟؟؟؟؟؟؟

لابد هیات بهتون شام نمیدن نه؟؟؟

یا داشتی درس میخوندی!!!!

راستی داش علی مگه گرافیسته که این کارای گرافیکیرا انجام میده؟؟
خیلی قشنگ درست میکنه. خوش به حال امیر که همچین دوستایی داره.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک الان فقط من و تو تو سایتیم. راستی اگر بخوای فعال ترین اعضای سایت را معرفی کنی من از همه فعال ترم نه؟؟؟؟
بیشترین کامنت ها و میزان انلاین بودن از منه. درست میگم نه؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خخ تو فعال..شما؟؟ بدم میاد برم دست دراز کنم که شام بگیرم..سینه زنی همه کار میکنم موقع شام میشه بلند میشم میام خونه...اون داش علی نیست که.. این یکی دیگست

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/08/10 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

خدایی راست میگه. ماکه معلم ادبیات اش نیستیم که غلط بگیریم. سواد خودمونم همچین بگی نگی اشکال که داره. پس...
راستی علیرضا بهتره تو هم بری بخوابی تا فردا سر جلسه امتحان خواب نری!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تازه دارم شام میخورم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 11,378
  • بازدید کلی : 2,485,273
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg