loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 116 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (13)

مدیر وبسایت:سلام تتلیتی ها،من امروز یه پست گذاشتم در مورد اینکه یکی از وبلاگ های همکار برای ما بد نوشته بود و دیگه ادامش ندادم چون کارهای مهم تری غیر از این وجود داره ولی دیدم این دوست عزیز دلش بابت وبش و ...خیلی پره و داره روی ما خالی میکنه!!!اومده به ما گفته داری مردم رو گول میزنی!؟؟ میگه الکی میگی اینجا وبسایته ولی در اصل اینجا وبلاگه!!!!! خب دوست عزیز با کمی مطالعه تو نت میتونی ببینی وقتی یه دامین رسمی به وب وصل بشه میشه وبسایت!فقط یکم برو سرچ کن پیداش میکنی!!! بعدیش اینه که دوست خوب من شما چرا عصبانیت وبلاگ و بازدید  خودتو سر ما خالی میکنی!!! اینم بگذریم چون واقعا این مطالب کلی انرژی تتلیتی هارو میگیره!!بعدش دوست عزیز یه سوال؟؟ چون میدونم همیشه و هر روز به اینجا سر میزنی!!!! من تا اینجا به شما گفتم دوست عزیز خوب نیست که توی وبلاگت خطاب به من نوشتی طرف قد قد میکنه!!!من بخوام یه چیزی مینویسم که نتونی دست به کیبورد بشی!!پس بی احترامی نکن دوست خوب من!!من ای شما کپی و تقلید میکردم؟؟!!! پس چرا وقتی من عکس کمیاب گذاشتم شما هم گذاشتی پس چرا وقتی من لوگوی تسلیت محرم رو گذاشتم شما هم گذاشتی!لاقد میتونستی زودتر بزاری ولی بعده من گذاشتی!!پس نگو که من از شما کپی میکنم...و کلام آخر به اون حرفت که اینجا وبلاگه و ... بله اینجا رو از سیستم دهی رزبلاگ راه اندازی کردم من دروغی ندارم حتی کاربرای سایت خودم میان ازم آموزش عضویت رو میپرسن و منم کاملا بهشون جواب میدم و به قول خودتون اینجا وبلاگ،وبلاگه،وبلاگه ولی چون دامین زدیم یه ذره باحال ترش میکنیم میگیم وبسایت اینجوری خود تتلیتی ها هم خوششون میاد

تتلیتی ها اگه سرتونو درد آوردم واقعا ببخشید چون واقعا تقصیر من نیست،آدم هایی هستند که فقط میخوان حاشیه درست کنن ولی ما هم تو حاشیه برو نیستیم،پس به بزرگی خودتون اون افراد رو ببخشید

آدرس اصلی: www.AmirTatalooFans.Com

اینم طراحی یکی از دختر های وبسایت

http://s5.picofile.com/file/8149633576/Tarihi_Tataloo.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تتل دختر در تاریخ 1393/08/14 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

ولش کن داداش حتما داشته از حسودی میمرده اینو گفته
واقعا براش متاسفم

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/08/14 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

سایتتون بهترین سایته هر کی هم اون حرف رو زد از حسودی گفت
پاسخ : ممنون

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/08/14 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

بیخیال اون افراد

واقعا براشون متاسفم

تو پرچمت بالاست علیرضا

این نظر توسط ملیکا تتلیکا در تاریخ 1393/08/14 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

علیرضاجان ب حرف این ادمای حسوود و مزخرف ک چشم ندارن موفقیت وبلاگ و امیرموونو ببینن گوووووش نده واااقعا وبلاگت عااااالللللی ووو خیلیم برووووزه واقعا ممنووووووووووووووووونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنونو فدات

این نظر توسط mahmood r در تاریخ 1393/08/14 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

یعنی هر کی زیاد پاسخ داده بود تو انجمن تعداد ارسالی هاش زیاد بود بره تو اون تایپک درخواست تنزل مقام کنه

این نظر توسط mahmood r در تاریخ 1393/08/14 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

راستی علیرضا میخوام یه تایپک تنزل مقام بزنم میخوام تاییدیشو بگیرم ازت
پاسخ : یعنی چی؟

این نظر توسط mahmood r در تاریخ 1393/08/14 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

غلط کرده یه چند تا فحش میدادی دهن کـ.......یش بسته بشه خو

این نظر توسط hesaneh در تاریخ 1393/08/14 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

علیرضا جان ممنون از لطفت.واقعا خوشحالم کردی.مرسی .مرسی.مرسی...ببین عزیزم شما بهترین کاری که میتونی انجام بدی اینه که اصن خودتو ناراحت نکنی و جوابشونو ندی.این جور آدما خیلی واضحه که حسودنو چشم ندارن خوشحالی و پیشرفت بقیه رو ببینن.هرجام که باشن حسودی رو فراموش نمیکنن...دستتم درد نکنه واقعا...ممنون که واسه ما زحمت میکشی.خدا خیرت بده.
پاسخ : خواهش.فدات

این نظر توسط mahmood r در تاریخ 1393/08/13 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

غلط کرده یه چند تا فحش میدادی دهن کـ.......یش بسته بشه خو

این نظر توسط داریوش تتلیتی در تاریخ 1393/08/13 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

داش آدرسشو بده برم وبشو هک کنم برات که هر موقع اونو باز میکنه آدرسه ما بیاد براش
پاسخ : مگه هک بلدی؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,272
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,394
  • بازدید ماه : 1,830
  • بازدید سال : 6,842
  • بازدید کلی : 2,480,737
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg