loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 53 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (10)

AmirTataloo:Emrooz Ba hamin pa , pa mizanam !! Halamam asan khosh ni !! Sarma khordeAm ! Yekam energi lotfan
http://s5.picofile.com/file/8151028668/Ba_Hamin_Paa.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fereshteh1414 در تاریخ 1393/08/22 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکهورا‌اااااااا‌.تاراجون‌با‌حرفات‌موافقم.

این نظر توسط تارا تتلیتی در تاریخ 1393/08/21 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

نازنین عمو نمیتونه موزیکو ول کنه...اینا حرفای خودشه...خودش گفت که موزیک عشقمه درگیرشم...و خودش گف درک نمکردی که ذهنم خسته س...خیلی بهش فشار اومد اما اون تحمل کرد و یه دفعه ریخت به هم...پس به یه زمان برا استراحت احتیاج داره...میخواس استراحت کنه که یه دفعه تصمیم گرفت فوتبالیست شه...اگر بخواد میتونه چون واقعا پشتکار داره اما نازنین واقعا سخته...به خصوص تو این موقعیت...پا در و کمر دردش هم که میره دکتر و با برنامه ورزش میکنه تا به هدفش برسه...اما خودش گفت که اگه بهم24ساعت وقت بدن23ساعتشو میخونم...پس نمیتونه خدافظی کنه برا همیشه....

تازه...اگر خدافظی کنه(خدایی نکرده و تو فوتبال هم نتیجه نگیره) بازم عمو تتل باقی میمونه نازنین...تتلیتی ها رو که بیخیال نمیتونه بشه!!!!شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/08/21 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

اما تارا جان به نظر من دیگه روزای خوب نمیادچیکار کنم خیلی نگرانم اصلا امیر یه تیکه از اهنگ مردمانه بی عشقو میزاره یا میخونه من از استرس میمیرم امیر توش همش میگه من میرم هیچ کس بدون من نمیمیره وای چی کار کنماون موقع که گفت این اخرین زمستونه استرسم بیشتر شد رفتم دکتر دکتره گفت خانوم شما با این استرستون کار دست خودنون میدید وای چی کار کنم بهم کلی قرص داد اما خوب نمیشم اگه امیر برنگرده خودمو میکشم تازه با این وضع پاش هم که نمیتونه فوتبال بازی کنه اون استعدادش تو صداشه تو رو قران کمکم کن دارم میمیرم دارم نابود میشم چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط sayna_tatal در تاریخ 1393/08/21 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

ععععععااااااشششششششششششششقققققققققتتتتتتتتتتم...مثل همیشه ما پشتتیم

این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/08/21 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

تارا‌جون‌امید‌وارشدم.مرسی‌عزیزمشکلکشکلک

این نظر توسط تارا تتلیتی در تاریخ 1393/08/20 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

فرشته روزای خوب تو راه اند...
انرژی داشته باش پس...ما خیلی صبر کردیم پس بازم صبر میکنیم...

این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/08/20 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

امیرم‌تو‌با‌این‌حال‌بدت‌‌من‌و‌افسرده‌کردی‌و‌انرزی ها‌مم‌گرفتی‌٬من‌که‌دیگه‌انرزی‌ندارم‌.ولی‌اگه‌‌شمادوستای‌تتلیتیم‌هنوز‌انرزی‌دارید‌به‌عمو‌بدید‌؟گناه‌داره(لطفا)شکلک

این نظر توسط تارا تتلیتی در تاریخ 1393/08/20 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

عمو برو دکتر...وختی هم سرما خوردی هم پات درد میکنه نباید ورزش کنی دیگه...برو دکتر تا با برنامه بری جلو و خدایی نکرده زده نشی...
ما همچنان هستیم...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط hadise tatality در تاریخ 1393/08/20 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

عمو ما پشتتییییییییییییییییییییییییم
حالا حالاهام کار داریااااا خسته نشوووووو!!!!!!
عاغا علیرضا خسته نباشی
ولی خیلی دیر پستارو میزاری
پاسخ : ممنون...منم کار و زندگی دارم

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/08/20 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,075
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,197
  • بازدید ماه : 1,633
  • بازدید سال : 6,645
  • بازدید کلی : 2,480,540
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg