loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 175 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (16)

امیر تتلو:اگه در گوشه يگى نفس بكشى يارو سه سوت اينجورى ميشه !! ولى اگه بخواى ازش دور باشيو اين كارو باهاش بكنى بايد تو قلبش نفس بكشى !! بايد قلبش رو به نفس و تپش انداخت و فقط با عشق ميشه از راه دور با شعر و صدا اينكارو كرد و فقط با خلوص نيت و با پاكى !!! همه ى اين شبا سعى كردم كه بخوابم اما تا تو تختم كه اومدم ١٠٠٠ تا فكر مثل اين خوابم و كشت !! انگار قلب هاى زيادى احتياج به نفس داشتن و من نبايد بخوابم !! اينه كه وقتى ميگم الو ميشه برگردى ؟؟ يا اون تيكه كه ميگم قشنگيه صورت تو به خنده هاشن ! يا اون موقع كه ميگم خسته از همه خسته از خالى بودن جاى صدام تو برج ميلاد يا اون موقع كه ميگم ببين چقدر مرام و معرفت خوبه يا حالا كه دله من باهاته شكر يا خيلى بيت هاى ديگرو تا ميشنوين بدون شك موى تنتون سيخ ميشه !! چون من با همه عشقم و احساسم اينارو نوشتم !! عشق ! عشق و فقط عشق !! حالا چند تا از اين بيتا كه اينجوريتون ميكنه رو ميشه واقعا لطفا زيرهمين كامنتا بينويسين ببينم چى يادتون مياد!! ببينم آيا اصلا همچين چيزى هست ؟؟؟ ميخوام بدونم همون حسى كه من دارم شما هم دارين يا من الكى سر كارم ؟؟؟ تورو قرآن راست بگين و با صداقتhttp://s5.picofile.com/file/8151508450/Rast_Begin.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sara در تاریخ 1393/08/26 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

خعلــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوست دارم امیر

این نظر توسط shima در تاریخ 1393/08/26 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

واسه ی تو همیشه میخندیدم نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گمه نفهمیدی تو گوشه ایی از ذهنم بودی بقیش صدای مردمه یا یه جنگجو بار امده به عشق ایران یا خونه خوبه خونه مامانم امیده و.... حالا فکر کن بری ما ها که تتلیتی هستیم چی کار کنیم؟؟؟؟ باور کن خیییییییییلی دوست داریم عشقی عشقوه گری

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/08/25 و 3:28 دقیقه ارسال شده است

هه باورم نمیشه همه باهام خوبن/منی ک ی سر بار واسه بابام بودم




خیلی زیادن اگه بخام اونارو بگم باید دو روز فقط بنویسم
خیلی دوستت داریم
ب خاطر وجود توئه ک نفس میکشیم
عشق منی عشوه گری

این نظر توسط shahin در تاریخ 1393/08/24 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

دا علیرضا برگردد

این نظر توسط fereshteh1414 در تاریخ 1393/08/24 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

اون دیگه با من نیست دیگه هیچ جایی همراهم نیست دیگه نزدیک مثل عضو بدن نیست دیگه همسرم نیست

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/08/23 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

کی گفته اونایی که مال همن اونایی که عاشقن باختن

این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/08/23 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

توخوبی همه بچه بازیا ازمن بودو حق داری نباید که ناراحت شم زود ولی هنوزم که هنوزه هممممممم فک کردن بتو کار هرروزه.............................................هزارتا نظر هزارتا اشک هزار شمع نشد غافل ازت حتی یه بار شب همییشه من همینقدر دوست داشتم...............................................تو نمیتونی مثه من باشی تو خیلی چیزاکم داشتی فاز غلطی برداشتی یه چیزایی میگی که توی جمع جاش نی.هه هنو توهمی؟یهو میکنی بی توجه میری؟همه چی بدترشد دیدی؟ببین تقاص همشو میدی....................کم باهم قدم زدیم کم به هم قول دادیم که بریم جلو عقب نریم میگفتی که همش سریم از همه ما قشنگتریم حال مال ماس فقط همین.........................این زندونیو که ساختی میخوام از حبسش درام تنگه قفسش برام ولی من میخوام از پسش برام بزار تو حال خودم باشم نمیخوام رویاهای تو ازهم بپاشن............................من دلم پاکه طاقت میارم ولی اخه تاکی دهنم قرصه من چیزی نمیگم تاکسی نپرسه.....................................نگفته بودی چشات سگ داره فرق داره رفتارت باهمه نگفتی درباره اینکه دوریت درد داره................................خلاصه همیشه باهام ساختی پایه از خیلی از کارام باختی ولی خب الان عادی شدم برات دیگه رفتارام شاخ نی چرا اصلا میدونی الان خوبه اینجوری میزونی.............واسه تو همیشه میخندیدم نفهمیدی چه غمی تو خنده های من گمه..............عمو بااهنگات دارم زندگی میکنم تمامشون واسم خاطرس هرموقه باعشقم یرفتیم بیرون فقط اهنگای تورو میزاشت.یادش بخیرشکلک

این نظر توسط hesaneh در تاریخ 1393/08/23 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

تو نمیتونی مثه من باشی.تو خیلی چیزا کم داشتی.فاز غلطی برداشتی ی چیزایی میگی که توی جمع جاش نی.تو نمیتونی مثه من باشی فرقی نداری با ی نقاشی .دیگه قیدتو زدم کاشکی ی کمی با دورو بریات فرق داشتی.

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/08/23 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

این تیکه ها که بهم میندازی خودم نوشتم تو کاغذ چک نویساشم اون روا هست



تو نمی تونی مثل من باشی فرقی نداری با یه نقاشی

این نظر توسط fatemeh es در تاریخ 1393/08/23 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

are amo ba ahange vase to hamishe mikhandidam


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,578
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,700
  • بازدید ماه : 2,136
  • بازدید سال : 7,148
  • بازدید کلی : 2,481,043
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg