loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهناز احمدی در تاریخ 1393/09/01 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

اهههههههههههههههه اخه چرا؟ من تازه از تتلو خوشم اومده بود یعنی دیگه اهنگ نمیخونه؟بابا خبر مرتضی هنوز تو دلمون جا نیفتاده ک تو هم این کارو کردی واقعا ک اخه چرا چرا ج طرفداراتو نمیدی؟ج بده دلیلتو بگو اون ادمین کیه ک میگه جای تو میاد تو اینستاگرام؟چرا خودت نیستی؟اووووووووف نرووووووووووووشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1393/08/29 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
تو ... میخوری میخوای بری بیشور ........ بری دیوونه میشم مگه اون رفیقته کیه... میاد چتروم ...... باهام قهره نمیاد که لامصب ازت خبر بگیرم
نمیری
مفهومه افتاد بری میدونم چیکارت کنم یه بلایی سرت میارم که نفهمی چیشده درضمن ارمین 2afmخر نومیدم کرده تو نومیدم نکن این همه دفاع میکنم ازت اخرم این شد اینه رسمش که بری اره اگه مردی وایسا ریشاتم بزن نزنی میام میکنمشون

این نظر توسط ندا در تاریخ 1393/08/29 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

بچه ها میگن یه خواننده دیگه هم رفته تو کما اسمشو یادم نیس راسته؟

این نظر توسط امیرشاهینی در تاریخ 1393/08/28 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

تورو خدا خداحافظی نکنشکلکشکلک

این نظر توسط shahin در تاریخ 1393/08/27 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

من گفتم که دیگه اینجا اپ نمیشه اهنگامو اونجا بزارم ولی اینجا میام پس اگه داش علیرضا اجازه بده من همینجا اهنگامو بزارم میشه داش علیرضا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط sayna_tatal در تاریخ 1393/08/26 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکایییییییییی خداااااااااااااااااا اخه چرااااااا؟جواب میخواممممممممم....چرااااااااااااا؟

این نظر توسط من در تاریخ 1393/08/26 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

سلام.اولا یه حرف دارم واسه امیر:تو خیلی ...میکنی بری.کم درد داریم تو هم میخوای بیای روش؟لوس بازی در نیارید دیگه.مرتضی از یه طرف تو هم از یه طرف؟
دیوانم کردید...
هیچی نمیگم،فقط میگم به حرف خودت نگاه کن که گفتی مرتضی پاشایی برای موسیقی فدا شد پس جنابعالی هم مثل اون باش.اون سرطان داشت اما آهنگ میداد بیرون.تو چی؟
فقط میگم خجالت بکش از اینکه میخوای میدونو خالی کنی.خاک تو سر طرفدارایی که از همچین کسی طرفداری کنن.آهنگات زندگیم بود.اما اگه جدی جدی بری گند میخوره تو حس یه دسته آدمی که مثل خودتن.نزار برای ما بد شه.

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/08/26 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

فقط دوست دارم نری

این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/08/26 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

اه این روزا همش باید خبر بد بشنوم.............................عمو چقد زودجا زدی.اصلا حواست به طرفدارات نیس.حواااااااااااااااااااااااااااااست به طرفدارااااااااااااااااااااات نیییییییییییییییییییس که پقد اهنگاتو دوس دارنشکلک

این نظر توسط fereshteh1414 در تاریخ 1393/08/26 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

خدایی‌علیرصاخودت‌می‌تونی‌دل‌تو‌از‌ما‌بکنی؟با این‌حرفات‌من‌که‌دارم‌زجرمی‌کشم٬بقیه‌رو‌نمی‌تونم‌از‌روی‌کامنتاشون‌بفهمم‌تودلشون‌چی‌می‌گذره‌.شایدم‌فقط‌من خیلی‌احساساتی‌ام٬نمی‌دونم‌٬شاید‌منم‌باید متل‌مردمان‌بی عشق باشم‌تا‌سنگ‌دل‌شم‌.فکر‌کنم‌این‌جوری‌راحت‌تر‌می‌تونم‌تو‌این‌جامعه‌ی‌کوفتی دوام‌بیارم‌و‌تحمل‌کنم‌تا روزی‌که‌بمیرم.اره‌باید‌هم‌رنگ‌جماعت‌باشی‌.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 707
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 829
  • بازدید ماه : 1,265
  • بازدید سال : 6,277
  • بازدید کلی : 2,480,172
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg