loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/08/28 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

متاسفم واسه مرحوم پاشایی با چنین هوادارهایی واقعا !!!!!!!!!!!!!!! فقط امید وارم روحش از جهالت این مردمان بی عشق عذاب نکشه وشاد باشه

این نظر توسط ندا در تاریخ 1393/08/28 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

یعنی واقعا بر میگرده به نظرتون من که از دلشوره دارم میمیرمT_T:\'(T_T عمو هممون منتظرتیم اون بی شعور هایی که بهت بد و بیرا گفتن غلط کردن اونا یه سری آدم عقده ای وحشی هستن منتظریم که برگردی و با انرژی به کارت ادامه بدی ما همه جوره,باهاتیمشکلکشکلک

این نظر توسط هوادار تتلو در تاریخ 1393/08/28 و 7:36 دقیقه ارسال شده است

آقا عليرضا جواب اين كامنت منو حتما بدين
آقا مدیر سایت شما همه پست های چرت و پرت این آقارو گزاشتید
ولی وقتی به مرحوم پاشایی توهین کرد جا زدید گفتید نیستم حالام اگه خیلی مردی اون پستدی که این آقای روانی گزاشتن توی انیستا خودشون بذارید مردم بفهمن این آقا کی بوده خوب زاتشو نشون داد اگه نظر منو تایید نکردی معلومه توهم مثل این آقا بدزاتی دیگه هیچکس طرفدار این آقا نسیت آهنگاشم تحریم شده
اين كامنت يعني چي من كه اينستاگرام ندارم كه بدونم چي شده آقا عليرضا تو بگو مگه تتلو چي گفته فكر نكنم تتلو حرف بد گفته باشه من پاشايي رو دوست دارم وقتي خبر فوتشو شنيدم گريه كردم باورم نميشد كه فوت كرده دوس داشتم خبرفوتش دروغ باشه آقا عليرضا يه جوابي به من بده بگو تتلو چيز بدي نگفته واقعيت رو به من بگو خواهش مي كنم يعني چي آهنگاش تحريم شده
پاسخ : چیز بدی نگفته

این نظر توسط مشکی در تاریخ 1393/08/27 و 20:26 دقیقه ارسال شده است

هلو مای فندزز ززز ز
مرحوم پاشایی و امیر خودشون میدونن
من هنوزم عاشقتم عمو تتل

این نظر توسط Nima در تاریخ 1393/08/27 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

آقا رضا
شما که مثلا طرفدار مرتضی پاشای هستی
انگار تو باغ نیستی
این همه طرفدارو نمیبنی..؟
حتما عینکتو نزدی
-------------------
امیر تتلو تسلیت گفت
فحش دادین
--------------------
ساکت موند
فحش دادین
--------------------
بی محلی کرد
فحش دادین
--------------------
خدا حافظی کرد
فحش دادین
همینجوری که الان دارین به هانیه توسلی بازم به بهونه پیام تسلیتش میدین
همونجوری که سر جام جهانی به مسی و گزارشگر زن قرعه کشی بازیها دادین
پس مشکل از تتل نبود شماها مشکل دارین
-----------------
مگه چیکار کرده..؟
به جز این که گفت من براش شمع نظر کردم تا حالش خوب بشه
به جز این که گفت من خوابشو دیدم و برای سلامتیش دعا میکن
عمو تتل هیچکاری نکرد
به مرتضی پاشایی هم هیچ بی احترامی نکرد .
فقط گفت من نمیشناسمش ، باهاش کار نکردم ، رفیقم نبود.
جوری که هرچی لیاقت خودتون بود بهش گفتین که مجبور شد پست تسلیتشو پاک کنه
----------------
اگرهم باهاش حال نمیکنید و ازش خوشتون نمیاد میتونید با Ctrl W خوشحالمون کنید
همجوری که خود عمو تتل گفت هرکی خوشش نمیاد غلط میکنه میاد تو پیج من و فالو میکنه.

این نظر توسط hesaneh در تاریخ 1393/08/27 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

روزاااااای خوب توی راهههههههن...علیرضا مرسی داداش...ایشاله که امیرمونم برمیگرده و مارو خوشحال میکنه.امیرجون تاج سری.عشق مایی.مطمئنم مارو تنها نمیذاری.

این نظر توسط Nooray در تاریخ 1393/08/27 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

عمو منتظریم که برگردی
دوست داریم قدر دنیاشکلکشکلک
خسته نباشی داداش گلم

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/08/27 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

به عنوان اولین نظر دهنده
داداش
اولن هلو مای مای فرندزززززز
دوست دارمممممممممم برگردددددددددد عاششقتم
بیا غریبه نیس خودمونیم خخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/08/27 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

خداکنه برگرده

این نظر توسط Black Wolf در تاریخ 1393/08/27 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

mer30 bargshti dadash mofrad

...

rasti gofti mardoman bieshgh beynemoon hastam

...

manzooret ke man nistam


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,008
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,130
  • بازدید ماه : 1,566
  • بازدید سال : 6,578
  • بازدید کلی : 2,480,473
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg