loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 276 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (60)

امیر تتلو:واقعامرسىلبخند اما هوادارا خوشحال نباشن چون ديگه هيچ راه برگشتى نى وديگه واقعا حتى چيزى ازم نمونده كه ببرم ارشاد واسه مجوز !! امير تتلو ايندفعه واقعا مرد و واقعا تموم شدوبه اين هم فقط ميشه گفت: "نوش دارو پس از مرگه تتل !! حالا ديگه همه ميتونن بفهمن كه ما هركارى كرديم به عشق هوادارا بوده و هر كاريو نكرديم به عشقه ميلاد و اگر احترامى گذاشتيم فقط براى جارى كردن عشق و معرفت تو كشور بوده و بس !! ويدئو "تو تو ديد من نيستى" هم به عنوان آخرين برگ آمادس كه همه چيو تموم ميكنه اما چون آهنگ مردمان بى عشق تازه اومده و هنوز خيليا نشنيدن گفتيم بذار اون كه درست پخش شد بعد ويدئو بياد كه فك كنم ميشه ٧/٨ روزه ديگه و فعلا تا اون روز عزت زياد

http://s5.picofile.com/file/8152835126/Hich_Rahe_Bargashti_Nist.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pegah در تاریخ 1393/09/03 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

داداش امیر من امروز به خاطر تو با یکی از دوستام
دعوا کردم حرف مفت می زد در حد لالیگا
ولی کوبوندمش هاااااا
یه عده هیچی از آهنگ نمی دونن و خودشونو علامه میدونن

بعدشم وقتی که گفتن بهت مجوز میدن
ما ذوق مرگ شدیم حالا تو نمی خوای دیگه بخونی
میفهمم که خسته شدی ولیی...

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/09/02 و 3:38 دقیقه ارسال شده است

طوفان در راهه.آقا من هم محلشونم یا بهتره بگم همسایشون.آخرین باری هم که دیدمش گفت طوفان در راهه حالا نمیدونم منظورش چی بود.اگرم میاد اینجا و این نظراتو میخونه از همینجا سلام میکنم بهش @

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/09/01 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

مهم اینه که داداشمون قانونیه داداش من خیلی دلم میخواد برگردی ولی انقد عاشقتم میگم هرجور خودت راحت تری ولی خب منم به عنوان ی طرفدار میخوام که دوباره برگردی حتی التماس میکنم......

این نظر توسط fargol22 در تاریخ 1393/09/01 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

باورم نمیشه ک دیگ اهنگی نباشه /کاش بیاد و فقط پست بزاره همینننننننننننننننشکلکشکلک

این نظر توسط گلناز در تاریخ 1393/09/01 و 20:26 دقیقه ارسال شده است

عمو تتل گل ما برمیگرده،شما فقط بهش انرژی بدین ولی درمورد ارتش جدی بودما

این نظر توسط بهناز احمدی در تاریخ 1393/09/01 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

اخه امیر تتلو چیکار کرده ک مجوز ندن اهنگاشم همه خوبه حالا هم ک دولت ما اجازه میدن عمو تتلمون جا میزنه اخه چرا خب برو قوی شو و برگرد اصلا فکرشو نمیکردم روزی بخوای این کارو بکنی اما شنیده بودم و باور نمیکردم حالا بگم خواننده ی مورد علاقم تتلویی ک میخواد بره هه چ قشنگ همین حالا با این همه ادم ب خاطرت دعوا کردم اینو بفهمن دیگه هیچی فقط دلم میخواد ج سوالامونو بدی تتلو

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/09/01 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

عمومن که هنوز امیدواربه برگشتتم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط milad در تاریخ 1393/09/01 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

آره واقا حق داری عمو تتل این همه زحمتو پاسخی نی حتی یه تشکر
ولی امیدوارم هرجامیری بعد از یه مدتی با چندتا آلبوم برگردی

این نظر توسط Fatemeh در تاریخ 1393/09/01 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

من باورو نمى شه که امير به همين راحتى بخواد ماروتنها بذاره !!!!
کسى که با بذارتو حال خودم باشم هممون رو اروم کرد حال همه رو خوب کرد حالا داره داغونمون مى کنه !!!!!نه نه اين تو مرام تتليتيا نيست من با اهنگاش زندگى کردم مٽه همتون حتى فکر نشنيدن صداش سخته

این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/09/01 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

فدات گلناز جون... به نظر منم دلش نمیاد بره ولی الان دلش گرفته این که گفتن به امیر مجوز میدن شاید یه کم دلگرمش کنه ولی کمه ما باید یه انرژی قوی واسش بفرستیم تا برگرده بچه ها باید طوفان به پا کنیم امیر اینو میخواد


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 1,006
  • بازدید سال : 6,018
  • بازدید کلی : 2,479,913
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg