loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 87 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (12)

امیر تتلو:اولا كه سلام و دلم خيلى تنگتونه دوما من اينجا ماهواره هم ندارما !! حواستون هست ببينيد كه پخش شده از شبكه ها يا نه ؟؟؟ اصلا پيگيرى كردين ؟!؟ سوما عشقه منيد و عشوه گريد و من حالم خوبه فقط يكم كه چه عرض كنم يه عالمه مشكل تو زندگيه شخصيم دارم بايد يكم كار كنم و حلشون كنم ، همين !! يكم برام دعا كنيد !! البته ميدونم ميكنيد اما اين روزا يكم بيشتر لطفا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sayna_tatal در تاریخ 1393/09/10 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

ما که همیشه دعاهامون پشت سر شوماست..ولی چشم بازم دعا میکنیم...خدایاااااا به بزرگی خودت هوای این عموی مارو داشته باش و مشکلاتش رو ختم به خیر کن..عمو ماهم خیلی دلتنگتیم زود زود زود با انرژی برگرد..شکلکشکلک

این نظر توسط fatemeh es در تاریخ 1393/09/10 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

are amo jonam hamin alan to pmc didam
harf nadasht
merc

این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/09/10 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

الان ویدئو رو تو pmc گذاشته بود....
سر صبحی کلی انرژی گرفتم......

این نظر توسط zohreh j در تاریخ 1393/09/10 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

عشقممممممم ایشالا که همه مشکلاتت زود زود حل میشه فدای اون قلب پاکت.بوووووووووووس.توروخدا هیچوقت ما تتلیتی هارو تنها نذار

این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/09/09 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

عمو نگران نباش همه چی خوبه همه چی ارومه این وسط فقط نبودنت ازارمون میده ... ان شاالله مشکلاتت هرچی زودتر حل شه و بازم بشی عموتتل پرانرژی خودمون ... عمومنم دلم خیلی واست تنگ شده بود مرسی که پست گذاشتی ...ماکه همیشه دست به دعاتیم ولی بازم چشم
خدایا خودت هوای عموتتل مارو داشته باش به حرمت تمام شادی هایی که بااهنگاش بهمون داد مذار تو دلش غم بشینه
به حرمت ارامشی که باصداش بهمون تزریق کرد بهش ارامش بده
خدایا به خاطر تمام لحظه هایی که همراه و همدممون بود تنهاش نذار البته میدونم خودت انقدر مهربونی که نیاز به گفتن من نیست ولی خداجون این روزا بیشتر حواست به عمو تتل باشه دلش گرفته ... غصه داره ... خستست ... خودت کمکش کن
خدایا کمکش کن تا مشکلایی که ازش حرف میزنه و من ازش خبر ندارم همونایی که حالشو خراب کرده همونایی که رودلش سنگینی میکنه حل شه
خدایا کمکش کن چون اگه تو کمکش کنی ت دلش قرصه ... حالش خوبه ...پس کمکش کن به مهربونیت قسمت میدم که کمکش کنی تابشه همون عمو تتل شاد و سرحال و پر انرژی وپرعشق وبرگرده پیشمون

این نظر توسط سعیده امینی در تاریخ 1393/09/09 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

حواسمون هست نگران نباش
عمو جونم ما همیشه دعات میکنیم امیدوارم که زودتر حل بشن مشکلاتتشکلک

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/09/09 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

من که فعلاً ندیدم از پس سرم شلوغه که وقت نمی کنم ولی خوب ازششو دارهشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/09/09 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

اره عمو.
داره از ماهواره پخش میشه.
تو pmc دیدم خودم.

این نظر توسط Sarita در تاریخ 1393/09/09 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

عشقي عمو جون من كه اين روزا خيلي واست دعا ميكنم عمو جون تو از ما جون بخواه ما جونمونو تقديمت كنيم

این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/09/09 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

اره عزیزم من که هواسم هست .....
اینقدر کانال ٬کانال می کنم ٬که ببینم
گذاشتن اما هنوز تو شبکه ها ندیدم‌......
باور نداری٬شاهد بیارم......!!!؟؟،
شاهدم مامانمه چون اینقدر که شبکه ٬
شبکه کردم بنده‌ی خدا سر گیجه گرفته.....
اصلا یه وعضیه.....


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 709
  • بازدید سال : 5,721
  • بازدید کلی : 2,479,616
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg