loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 114 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (2)

امیر تتلو:امروز اعصابم خرابه يكم !! آخه چطور ممكنه !! آقاى درخشان !! بنده فقط و فقط طرفدار تيم پرسپوليسم و فقط چند تا سوال دارم !! شما چطور ميتونيد وقتى آقاى دائى سر تمرينه تيمشه پاشين برين اونجا ؟؟؟ به قرآن قسم من بودم روم نميشد و ميگفتم اگه ايشون رو هم نميخواين و منو ميخواين، بذارين ايشون كه رفتن من ميام محترمانه سر تمرين !! پس اگه كسى به شما ميگه هول هستيد بد نميگه البته من كه بى احترامى نميكنم!! الان هم چطور متوجه نيستين پرسپوليس واستون بزرگه ؟؟شما درسته مربيه خوبى هستين ولى بايد تشريف ببرين ليگ ١يا٢، مربيه يه تيمه غير معروف شين و يواش يواش پيشرفت كنيد و بياين پرسپوليس !!!! نه اينكه يهو بياين و وقتى تيم بازياى سختشو با دائى باخته، بياين ٤ تا بازى وسط ليگ كه آسون بوده رو نتيجه بگيريد و بعد ،اول نيم فصل دوم دوباره تيماى قوى ميخورن بهمونو آبرومون بره !؟ چطور من خواستم بيام پرسپوليس همه ميخندن بعد شما مياى مثلا جاى سلطان پروين ما نخنديم !! پس خيلى قشنگ لطفا استعفا بدين تا بيشتر از اين به خودتون وما بى احترامى نشده و دله ما هوادارارو شاد كن ديگه به خدا اعصابمون ريخت به هم !!
بنده به عنوان يه طرفدار اصلا از عملكرد آقاى سياسى هم راضى نيستم !!! اگه پرسپوليسه درست ميخوايم من مشكلو بازم ميگم به عنوان يه طرفدار گفتم حالا خود دانيد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تارا تتلیتی در تاریخ 1393/09/18 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

وای عمو تورو قرآن....
من استقلالی ام اما پرسسپولیس با درخشان نابود میشه....در کل شما نباید از این حرفا بزنی عمو...فردا نمیذارن فوتبال بازی کنی دوباره قهر میکنی....

این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/09/17 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

امیر بیخیال بابا
الان باز یه حاشیه درست میشه بعد یه چیز میگن باز قاطی میکنی میگی امیرتتلو رفت
بیخیال دیگه ... بابا ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,082
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 1,640
  • بازدید سال : 6,652
  • بازدید کلی : 2,480,547
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg