loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 150 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (14)

مدیر وبسایت:دیشب ویدیو رو دانلود کردم،ویدیوی خوبی بود اما به خوبی تتلو نبودش!در بین اینکه ویدیو رو میدیم منم گفتم که کفشاش چقدر شبیه اون کفش هایی هست که رو کاور اهنگ تو نمیتونی مثل من باشی تتلو هست اما از کنارش گذشتم تا اینکه اگه دوتا پست قبلی رو بخونید منظور تتلو رو میفهمید منم گرفتم قضیه از چه قراره اینم گذاشتم واسه اونایی که هنوز متوجه نشدن،اما سوء تفاهم بین طرفداران تتلو و تهی نشه فقط صرفا جهت اطلاع هستش،ولی خدایی دوتا پست قبلی رو بخونید کلی حرف تتلو زده اما فقط اونایی که میگیرن که میدونن قضیه چیه!!به من میگن دکتر تهی!!تتلو هم که گفت دکتر دیگه خز شدش از امشب میریم رو پروفسور تتلو،الان فهمیدین ماجرا رو!؟خدایی تتلو حرفاشو جوری میزنه که به سختی باید بگیری و کلی روش فکر کنی تا بفهمی منظورش چی بوده،کفش های تهی تو این ویدیو رو ببینید،پرچم بالاست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shahla در تاریخ 1393/12/12 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

صدا....تتل
قیافه...تتل
تیپ...تتل
مرام...تتل
دنیا...تتل
زندگی...تتل
همه چی ک عشقه....تتل
فقط تتل.....دوستت داریمشکلکشکلک

این نظر توسط shahla در تاریخ 1393/12/12 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

صدا....تتل
قیافه...تتل
تیپ...تتل
مرام...تتل
دنیا...تتل
زندگی...تتل
همه چی ک عشقه....تتل
فقط تتل.....دوستت داریمشکلکشکلک

این نظر توسط babarak در تاریخ 1393/09/20 و 2:52 دقیقه ارسال شده است

خوشمم مياد خيلى واضح از كفشاش فيلم گرفتن چند بار

اه ه ه ه ه ه ه خاک تو سره خالم با اين خواننده مورد علاقش شکلکشکلک


این نظر توسط babarak در تاریخ 1393/09/19 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

من عاشق تتلو هستم ولی آجیم عاشق تهمنم اذ لجش این پست رو نشونش دادم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
من به زور ولی فکر کنم فهمیدم معلومه خیچ کس به پای تتلو نمیرسه
تازشم من اسم امیرو با چند تا چیز دیگه گلدوزی کردم انقده نازه

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/09/19 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

سر همین کارش که کفش را تو سطل اشغال انداخت کلی ناسزا بهش گفتن و مسخرش کردن تو فیس بوک.

این نظر توسط هوادار تتلو در تاریخ 1393/09/19 و 6:24 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا عليرضا گل ببخشيد من يه عكس از قسمت ارسال آثار ديروز فرستادم نمي دونم به دست شما رسيده يا نه؟ لطفا به من بگيد يه عكس كه امير تتلو توي دو تا دست هست و شعر تتلو به خط خودش روي عكس هست
خسته نباشي پسرگل خدا قوت
پاسخ : سلام.رسید

این نظر توسط zohreh j در تاریخ 1393/09/19 و 4:27 دقیقه ارسال شده است

ههههههههههههههههههه.این تهی هرچیم ک باشه ناخن انگشت کوچیکه عشقم نمیشه.امیر جونم یدونه باشی

این نظر توسط FatimaM در تاریخ 1393/09/19 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

هرچی باشه لات مجازی نیس که حرف بزنه بپیچه بره و فک نکنه به عاقبتش
خوشم میاد اعتماد به نفسیم داره تتلتونااااا هم کفششو با تهی یکی میگیره هم خودشو دکتر که نه پرفسور میدونه خخخخخخخ کاش قبلش به پستا تهی یه نگا مینداخت
خیلی جالبه این تتلتونا

این نظر توسط Nima در تاریخ 1393/09/18 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

داش امیر راست میگه ، از وقتی تهی این کفشارو پاش کرد خز شد.

این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/09/18 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه من همیشه از تهی و رضایا و اینا دفاع میکردم چون دوستای تتل بودن و حالا کاراسونم بد نبود ولی بعد از اون حرفا و تیکه هاشون ازشون بدم میاد و تازه فهمیدم که وقتی امیرتوخونه خوبه میگه یادگرفتیم حسادت رفیق از رقابت رقیبا خطرناک تره یعنی چی
هیییی همشم که دارن از عمو تقلید میکنن


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 595
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 1,153
  • بازدید سال : 6,165
  • بازدید کلی : 2,480,060
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg