loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 62 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (6)

امیر تتلو:پارسال تولد حضرت مسيح اين آهنگو داديم بيرون و بازم تتليتياى باهوش ، تتليتياى عشق 🙏❤️ همه چيو يادشون ميمونه و مو رو از ماست ميكشن بيرون ، حقه عموشون كه سر جاشه 🙏❤️ روز خوبى داشته باشين

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهه در تاریخ 1393/10/04 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

چون هیشکی قدرمو نمیدونه وقتی مردم میفهمن چه ادمیرو از دست دادن
من وقتی سگ بشم دیگه قابله کنترل نیستم
فک کنم یادت باشه که یه بار تصمیم به خودکشی گرفتم اون موقع دیگه قابله کنترل نبودم و بخاطره دوستم مامانم بابام و... این کارو نکردم وگرنه اگه به دله خودم بود تا الان مرده بودم
داداش یه تشکره خیلی خیلی درسته حسابی بدهکارم بهت واسه زحمتایی که میکشی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش..وظیفست آجی

این نظر توسط الهه در تاریخ 1393/10/04 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

هیشکی لیاقتمو نداره دوس پسرمم نداش واسه همین ولش کردم هیشکی نمیفهمه که چقد مفیدم دارم خودمو خیلی خوب میبینم چون خیلی خوبم مغرور نیستم ولی خیلی خوبمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک با ارزوی سلامتی و پیروزی برای امیر تتلو و علیرضا موفق باشید
پاسخ : ممنون

این نظر توسط الهه در تاریخ 1393/10/04 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

هی خدا
فک کنم بعضیا باهام لجن بهتره که شرو کم کنم
داداش علیرضا ممنون ازت واسه سایته خوبت
احساس میکنم مزاحمم خدافس
پاسخ : خواهش.چرا اضافی؟

این نظر توسط الهه در تاریخ 1393/10/04 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

فردا تولدمه دلتون نسوزه چون فعلا نمیگیرم امتحانام یکشنبه شروع میشه بعده امتحانا میگیرم همیگیتومن دعوت میکنم مخصوصا امیر تتلو هوهوهوهوهوهو فاتحه بخونید ممنون چون امتحانام دارن شروع میشن گگگگگ
خدایا جیغ داد فریاد وای امتحان گگگگگ
جیغ
داد
فریاد
خخخخخ
من خول شدم
امروز زیادی ریضی کار کردم از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر فقط و فقط کلاس ریاضی داشتم دیگه خستم لالا دارم ولی درعوض مغزم پره ریاضی فک کنم امتحانمو بالای 18 بشم

این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/10/04 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

کاش واقعا میشد داد و بیداد تو اریکه ایرانو میلادشکلک

این نظر توسط ندا در تاریخ 1393/10/04 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

تتلیتیا بیان وسط هو هو شکلک
تولد اریکه ایران و میلاده شکلک
کی لی لی لی لی
اریکه جونم تولدت مبارک شکلک
خخخخخخخخخ تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
روانی شدم رفت یکی بیاد منو جمع کنهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 11,671
  • بازدید کلی : 2,485,566
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg