loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 59 شنبه 06 دی 1393 نظرات (1)

امیر تتلو:والا من استاد فولكنتاكم "مهدى فرهانى"رو پيدا كنم ميخوام فولكنتاكمم ادامه بدم كمربند مشكيشم دارم هنوز !! فوتبالم هنوز نچسبيدم تازه !! راستش امكاناتشو ندارم هنوز !! يه زمين چمن خلوت پيدا كنم و بتونم روزى چند ساعت، هر روز، توش تمرين كنم حتما ميچسبم بهش بيشتر !! تو بدنسازيم كه سالهاس هستم !! تازه الان بيشتر از ٦ ماه كه هيچ نوع گوشتى نخوردمو نميخورم !! هيچيم كه نشم لااقل به خاطر رواج بيشتر ورزش تو كشورم تلاشمو كردم !!! تازه خواب شب كه مهمترين چيز هست و كلا نداشتم و شماره شيش بيداره تا شيش !! اينو بدونيد كه هيچ چيز براى من غير ممكن نيست چون فقط با عشق ميرم جلو وفقط از خدا كمك ميخوام و بس !! اونايى كه بيخود و بى جهت سنگ ميندازن بايد جدى جدى از خدا بترسن چون من ديگه اون آدم سابق نيستم با اينكه اون آدم سابق هم باز از يه سرى توله صاف تر بود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1393/10/06 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

خیلی فشلر نیار بدنت میترکه هاااااااااااا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 11,363
  • بازدید کلی : 2,485,258
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg