loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 66 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

امیر تتلو:شيشصدو شصت و شيش علامت هر كس و هر چيزى هست به من هيچ ربطى نداره ، احترام همرو هم دارم و راجع به چيزى كه به من مربوط نيست و راجع بهش علمى ندارم صحبت نميكنم !! من متولد ٣٠/٦/٦٦ هستم و واسه ماه تولدم شمارم ميشه ٦ !!! به جز ماه تولدم هم هيچ ديدگاه ديگه اى به اين عدد ندارم و هيچ كسو هيچ چيز رو هم به غير از "الله" نميشناسم !! خدا ، خدا فقط خدا 🙏❤️😥 فقط اونه كه ميتونست منو به اينجا برسونه ! باور كنيد من اوضام خيلى بد بود !! باور كنيد حتى خونه واسه زندگى نداشتيم اما الان صد هزار مرتبه شكر همه چى خوبه !! من تو همه اين سالها خدايى كه نه ميشه ديد و نه ميشه شنيد رو حس كردم !! ما تا تهش هستيم دست حقم بد رقم بوده !! خداى من ، پروردگار جهانيان ، آفريننده ى آسمان و زمين است و براش گرفتن حق بنده ى حقيرى مثل من كارى نداره !! پس حتما اين كارو ميكنه !! اونايى كه مُفت برى ميكنن و ميخوان مارو سَر چهار تا عدد خراب كنن بدونن ديگه اون روزا مُرد !! الان من دارم رو بازى ميكنم و رو تر از هميشه !! همه مردم عادى حتى از ساعت خوابمم خبر دارن و خداوند از همه چى خبر داره !!!! برين فكر خودتون باشين و فكر نون كه خربزه آبه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 11,450
  • بازدید کلی : 2,485,345
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg