loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 57 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (5)

امیر تتلو:نزديكه شيشه و من عينه همين عكسه با توپم نشستم و فكر ميكنم !! خدايى هندونه اى كه ميخوام بر دارم خيلى بزرگتر از دستمه اما به دستم ياد ميدم هندونه ى بزرگترم بر داره !!! چيم از مورچه كم تره كه چند برابر وزنشو بر ميداره !؟ نميشه نداريم من همه فن حريفم !!! رووووز خوبى داشته باشين

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سهیل_اسدی در تاریخ 1393/11/05 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

داداش

تو استودیو ظبطش میکنیم...

نگران نباش...به امید خدا یه کار خوب در بیاد...

از تو هم ممنونم واقعا گلی فدایی داری...
اگ کارمون را افتاد دوتایی یه کار میدیم..

من فقط مشکل رکورد دارم وگرنه بقیه ی چیزارو رفیقم خودش حل میکنه
پاسخ : اوکی...شما بخون من میزارم

این نظر توسط سهیل_اسدی در تاریخ 1393/11/05 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

اگه ردیف شه همه چیش بازدید شما هم میره بالا...

من سعی میکنم سایتتونو دس همه رفقا پخش کنم تا از سایت شما وردارن اهنگو...

و یه طوریه که اگ بدم به دوستام شاید نصف شهر بیان برا دانلودشکلک

این نظر توسط سهیل_اسدی در تاریخ 1393/11/05 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

دادا اهنگ دیس لاوه

اسمش »چیه برگشتی»

اگ خدا بخواد یه چز خوب در میاد...ولی همونطوری که گفتم ازم یه مقداری خواستن که برا خود اهنگ اونهمه خرج نشده..شکلک

گفتم شاید شما برام یه فرصت بدید

راستی چن سالته
پاسخ : دادش من خودم رپرم دردت رو میفهمم...چون خودمم مشکل پخش اهنگ رو دارم چشم شما اهنگ رو بده من میزارم واسه دانلود...فقط اهنگ تو استدیو رکورد شده باشه و حداقل آهنگ کیفیت 128 رو داشته باشه

این نظر توسط سهیل در تاریخ 1393/11/05 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا
اقا من یه اهنگ خوندیم تا شنبه ردیفه همه چیش

خواستم یه اقایی کنی بزاری تو وبت
من خودم طرفدار پرو پا قرصه تتلوام

به مولا به هر سایتی گفتم ازم کمش 60 تومن پول خواستن زیاد جا نمیگیره تو وبلاگ...
پولی که اونا برا اهنگ میخوان که بزارن تو وب از پول ساخت اهنگ گرون تره خدایی...

میشه اقایی کنی به عنوان یه برادر اهنگ مارو بزاری تو وبت...

واقعا ممنونت میشم...بهم خبر بده...فدایی داری
پاسخ : اهنگ در مورد چی هستش؟

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/11/05 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

همچنین قهرمان
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 3,253
  • بازدید سال : 11,025
  • بازدید کلی : 2,484,920
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg