loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 124 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (3)

امیر تتلو:واسه اينجور كامنتاس و اينجور آدماس كه صبح تا شب دارم ميدوئم !! شيش نفرم به خاطر به قول بعضيا خل بازيام ورزش كنن باز دمم گرم !! باز يه كارى كرديم و خدارو شكر 🙏❤️ مرسى كه هستين 😘 دوستون دارم 😘 در ضمن گفتم كه يك درصد هم تو فوتبال رام ندن ميرم مثل لژيونرامون خارج بازى ميكنم و خلافم نكردم !! زن داداشم تركيه ايه و از همين الان داره فيلمام و نشون يه تيم تركيه ايه خيلى خوب داده و اونام گفتن با اين همه هوادارى كه داره اگه به آمادگى برسه حتما ميخوايمش و از خداشونم هس 😬بازم به خاطر شما !! فقط كافيه كه تستاشونو قبول شم كه ميشم چون شمارو دارم مگه نه ؟!؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیدمصطفی باقی در تاریخ 1393/11/20 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

والا من باشگاه رو به خاطر خیلی چیزا ول کردم.
دروازه بانیمم جوری شده بود هرکی میدید میگفت بی برو برگرد 4 تا بازی رسمی وایسم یه مسئول منو ببینه برای تیم ملی جوانان و... برم میدارن.
اما شانسم نگرفت و مصدوم شدم.بعدش که الان باشه چاق شدم و بی اراده.
اما امروز با این پست قهرمان و با کمک آهنگاش ارادمو جمع کردم.
فردا میخوام برگردم باشگاه شروع کنم.
تتلیتی ها تو راهن!!!!!!!!!!!!!!!
اگه اهل مردونگی نیستید برید کنار.
همینجا جلو هرکی که اینو میخونه من به تتلیتی ها قول شرف میدم که بی شرفم اگه فوق ستاره نشم .!!!

این نظر توسط تكتم در تاریخ 1393/11/07 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشي قهرمان

این نظر توسط Safoura در تاریخ 1393/11/07 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

آره

عشقییییییییییییییییییییییییییییی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
چشو چالی قهرمان
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 846
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 1,404
  • بازدید سال : 6,416
  • بازدید کلی : 2,480,311
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg