loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 149 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (11)

حسین تهی:از ایران اومدم تا بتونم خودم باشم، اینو همه میدونن که ما تو ایران میتونیم بیشتر خوش بگذرونیم و بیشتر پول دربیاریم؛ منتهی به چه قیمتی؟ من خودمم؛ واسه هرچیزی به هیچ قیمتی حاضر نیستم اصلمو تغییر بدم، چه برسه به دستبوسی؛ من دنبال مجوز دولتی و کنسرت تو برج میلاد نیستم دنبال اینم بتونیم آزادانه و با آرامش کنارهم زندگی کنیم اونموقع کنسرت هم میشه گذاشت، من هنوزم همونم، با اینکه بیرونم هوای رفیقامو که تو ایرانن رو دارم وقتی میگیرنشون یا مشکلی واسشون پیش میاد حتی میرم تو تلویزیون حمایتشون میکنم، آدم خوبه یه کم مرام داشته باشه این چیزا زود یادش نره و نون به نرخ روزخور نباشه

اینم جواب امیر تتلو به حرف های حسین تهی

امیر تتلو : شب بخیر گفتم اما از اونجایی که بامعرفت اونیِ که سالها به همه شب بخیر میگه و خودش بیداره !! من باز بیدارم عینِ همه ی این سالها !! شنیدم گفتن ما نون به نرخِ روز خوردیم !! خدارو شاهد میگیرم که ما تو این کار اصلا نون نخوردیم !! حالا چه به نرخ روز چه به نرخ دیروز !!! ما دورِ اروپا کنسرت نذاشتیم در صورتى كه دوستان میدونن منم شرایطشو داشتم حتى بیشتر از خیلیا !! شیطونم گولمون نزده هیچوقت !!! هرکاری کردیم از تهِ دل کردیم واسه اونایی که از تهِ دل مارو خواستن و اصلا هم پشیمون نیستیم !!! الآن که میخوایم به نتیجه‌ی ١٢ سال زحمتِ بدونِ تبلیغ و بدون درآمد برسیم دوستان به جای حمایت سنگ میندازن !! حالا شب بخیر خوب بخوابین

http://s5.picofile.com/file/8129032050/Goooooooood_Night.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Shervin Tatality در تاریخ 1393/04/19 و 5:25 دقیقه ارسال شده است

من منظورم که تو سایت شما نبود شکلک
یه وب جدا میسازمشکلک

این نظر توسط Shervin Tatality در تاریخ 1393/04/18 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

میخوام یه پیج در باره تهی درست کنم همه تتلیتی هها بیان هرچی از دهنشون میاد تو نطرات بگن بعد آدرس سایتم تو پیج تهی میزنم تا بفهمه چه گوهی خورده ب 2 ملیون تتلیتی توهین کرده مرتیکه خالتور
فقط آدرسش رو بذار یه جا سایتت که تتلیتی ها بیان هرچی دوست دارن بش نسبت بدن
موافقیی؟؟؟
پاسخ : نه....به ضرر سایته.میتونی یه پیج واسه خوده سایت درست کن

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1393/04/17 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

خیلی ناراحت شدم آخه تهی روازخودمون میدونستم احالامنم دیگه ضدتهی امشکلک

این نظر توسط Shervin Tatality در تاریخ 1393/04/17 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

اول سالم به امیر تتلو محبوبه قلبهای همه ایرانی هاشکلک
این تهی چشه هارتو پورت میکنه رفنه اون ور آب مستراب میشوره تا پول شبش رو در بیاره بعد میگه کنسرت حتی اورزه نوشتن یه تکس هم نداره چی برسه بخواد کنسرت بذاره میره تو شبکه bbc بر علیه کشورش مصاحبه میکنه تا 2 ریال پول بش بدن بعد امیر تتلو میاد خونه خوبه رو میخونه یا این که میریزن تو خونش سر ظبط موزیک ویدیوش دستگیرش میککن آهنگ میخونه اسمش میوفته رو زبون مردم دستگیرش میکنن تو خیا بون راه میره دستگیرش میکننن ولی باز میگه خونه خوووووووووووووووبه
این تقدیم میکنم به همه بد خواهای عموووو تلل که برن بمیرن

اگه بدونم کسی با عمو تتل فاز کل داره میکنمش از کون پاره
هرچند تهی خودش کونیه شکلک)
پاسخ : ممنون از این نظر خوبت

این نظر توسط donya maghsodloo در تاریخ 1393/04/16 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

حالم از تهی بهم خورد ...نامرد چه جوری دلش میاد به امیره من این حرفا رو بزنه هاااااااان ...بی معرفت شکلک

این نظر توسط sINA در تاریخ 1393/04/16 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم چرا با حرف های تهی بیشتر میشه کنار بیای ...

این نظر توسط Bahar Ansari در تاریخ 1393/04/16 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااااااای......همه دوستاش دارن پشت سر عمو تتل حرف میزنن...از پشت بهش خنجر زدنو ترکش کردن..اون از طعمه و رضایا ...اینم از تهی....واقعا ک...واسه همچین آدمایی متاسفم....ولی غصه نخور عمو تتل...یه ارتش پشتتن اگه رفیقات رفتن.
پاسخ : برای تهی متاسفم

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/04/16 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

شب بخیر تو هم خب بخوابی

این نظر توسط donya maghsodloo در تاریخ 1393/04/16 و 3:24 دقیقه ارسال شده است

منم بیدارم دارم به تو فکر میکنم

این نظر توسط behi در تاریخ 1393/04/16 و 3:08 دقیقه ارسال شده است

شب خوش همگیشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 1,024
  • بازدید سال : 6,036
  • بازدید کلی : 2,479,931
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg