loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 203 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (5)

امیر تتلو:تتلیتیا میگن برو واسه مجوز !!! حالا اگه من برم واسه مجوز چی‌ میشه ؟؟!! همه میگن اسم مقام معظم رهبری رو آورده واسه مجوز !!! پس از همون اول بیخیال مجوز شدم ! بعد اینکارو کردم که بدونید من اینکارو نه واسه مجوز کردم نه واسه خودشیرینی !!! من اینکارو کردم که بگم من زیر پرچم این کشورم و اینجا به دنیا اومدم و اینجا می‌میرم و میدونم دارم تو کشور جمهوری اسلامی زندگی‌ می‌کنم و پایبند به همه قوانین هستم و دیگه اینقد پیشنهاد های خارجی‌ بهم نشه !!! همین !! الان دوباره اعلام می‌کنم که آلبوم جدید امیر تتلو بدون مجوز و مجانی‌ پخش خواهد شد به صورت کاملا زیرزمینی مثل همیشه و اینکه من هنوز دست بوس همه مردم ایران همه بزرگترا همه پدر مادرا به ویژه مقام معظم رهبری هستم . صد بار دیگه هم میگم من کوچیک تک تک ایرانیام من خاک پای همتونم من فقط یه خدمتگزار واسه تتلیتیام و براشون با عشق موزیک میسازم! همین ! عاشقتونم ❤️شب بخیر
http://s5.picofile.com/file/8129669776/Boro_Vase_Mojavez.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غزل در تاریخ 1393/04/22 و 9:48 دقیقه ارسال شده است

امیر جون ت چه با مجوز چه بدون مجوز سرورمایی ما تتلیتیا اینم میدونیم ک توبخاطر گرفتن مجوز خیلی سختی کشیدی اما حالا میگی نمی خوای مجوز بگیری یکم فکر کن ایا بعداین همه سختی درسته کارت ونیمه کاره ول کنی مامطمئنیم اگ تتلوبخواد میتونه مجوز بگیره
ب هرحال ما عاشقتیم ب امید روزی که تتلو با تتلیتی ها توی برج میلاد باشه
ععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااششششششششششششششششققققققققققققققققققققتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممممممممم

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/04/21 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

باشه هر جور راحتی عشقم عاشقتم شکلکشکلک

این نظر توسط ALI-TATALOOF در تاریخ 1393/04/21 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

گفتیم مجوز می گیری به شهر های دیگر هم می ای اما می گی دیگه نمی خوام ما هم مجبورت نمی کنیم مال خودته دوستداری مجوز نگیری ولی به شهر های دیگه بیا خوب ماهم دوست داریم ببینیمت تو هم یه حال وهوایی هم عوض می کنی به کرمان هم بیا باشه بیاشکلک

این نظر توسط Bahar Ansari در تاریخ 1393/04/21 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

وای امیر یعنی مجوز بی مجوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ما میخواستیم تورو تو کنسرت ببینیم...ولی باشه اشکال نداره...زیرزمینیم باشی ما طرفدارتیم..پرچمت بالاس.

این نظر توسط mohammad0263 در تاریخ 1393/04/21 و 5:23 دقیقه ارسال شده است

اخه چقدر تو گلی پسر!!!!!!!

این نظر توسط سارا کامرانی در تاریخ 1393/04/21 و 4:01 دقیقه ارسال شده است

امیر خان این رسمش نیست که قول بدی یه عده رو که خودتم میدونی کم نیستن امیدوار کنی بعد بزنی زیر قولت مگه نمیگی عاشقمونی یه عاشق هر سختیو واسه عشقش تحمل میکنه میدونم راحت نیست پشت سر ادم حرف بزنن ولی ائم بیخیال باشه و انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده ولی به حرف گربه سیاه بارون نمیاد.ادم باید به حرف کسی اهمیت بده که هم حرفش درستو منطقی باشه هم ادم با ارزشی باشه اونایی که این حرفارو میزنن دشمنتنو خوبیتو نمیخوانو بهت حسادت میکنن تو اگه به راهی که میری شک نداری پس باید بری دنبال مجوز اگه میگی عاشق ایرانیایی باید بدونی تتلیتیام جزو همین ایرانن که میخوان تو خواننده رسمی کشورشون بشی.
برو جلو که راهت درسته خدام بهت کمک میکنه شک نکن.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,347
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,469
  • بازدید ماه : 1,905
  • بازدید سال : 6,917
  • بازدید کلی : 2,480,812
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg