loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 216 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (34)

مدیر سایت:با سلام خدمت شما عزیزان،الان تقریبا 5 ماهاز ساخت و راه اندزی این سایت گذشته و الان سایت به اوج خودش رسیده.بنده به دلایلی که قبلا گفته بودم دلایلی که واقعا حقم نبود چون خیلی واسه این سایت زحمت کشیده بودم ولی وقتی میومدم میدیدم مثلا یه پست ویدیو سایت فقط 200 تا دانلود داشته و برای سایت های دیگه حداقل بالای 500 تا خیلی ناراحت میشدم و دومین دلیلم دلاییل شخصی ای هستش که واقعا درگیرشم این چند روزه.من به بچه ها گفته بودم که به مدت 2 هفته نمیتونم سایت رو آپ کنم ولی هیچکدوم نتونستن این مسئولیت 2 هفته ای رو قبول کنند در نتیجه سایت واسه 2 فته ای که من نیستم واسه همیشه تعطیل میشهتعجبسایت واسه همیشه دیگه بروز نمیشه و شما میتونید اخبار رو از سایت های دیگه دنبال کنید.خیلی ممنونم که تو این چند وقت با من همراه بودید و تقریبا اینجا شده بود یه مکان دوستیابی نه واسه یه تتلیتی.خیلی ها رو هم میشناسم که اصلا تتلیتی نبودن ولی واسه عشق بازی اومده بودن.به هر حال آخر قصه هستش بدی ای از من دیدید حلالم کنید و بدونید هیچ وقت دوست نداشتم که چنین روزی فرا برسه و از هم جدا بشیم ولی بخاطر بعضیا این روز اومد.سایت حذف یا بسته نمیشه ولی دیگه آپ نمیشه.شما هر روز واسه چت میتونید بیاین اینجا و ....هر چند از امروز به بعد من دیگه هیچ نظارتی بر این سایت ندارم....به امید دیداری دوباره با شما تتلیتی های عزیز.اگه کسی هست که بتونه این 2 هفته رو توی سایت همون مطالب تتل رو بزاره به ایمیلم یه میل بفرسته

کسانی که مایلند مدیر سایت شوند و سایت رو خریداری کنند قیمت پیشنهادی خود را به ایمیل زیر ارسال کنند

etmam@chmail.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sINA در تاریخ 1393/05/05 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

داداش حالت خوبه ؟؟؟؟ شکلک

میفهمی داری چیکار میکنی ؟ شکلک

من حاظرم 50 هزار تومن بخرم اگه قبوله بگو شکلک

ولی واقعا حیفِ !!!

این نظر توسط مهیار در تاریخ 1393/05/05 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

داداش اگه با قیمت موافقی بگو؟
پاسخ : نه داداش.سایت دوباره آپ شد

این نظر توسط مهیار در تاریخ 1393/05/05 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

من میخرم 5 هزار تومان دیگه داداش سایت واقعی که نیست یه وبلاگ که دامین داره داداش قیمت خوبه؟

این نظر توسط fateme sadati در تاریخ 1393/05/05 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

بالاخره در این سایت تخته شد خیلی ناراحت شدم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
نمی شه کاریش کرد خیلی بدشد

این نظر توسط MAHDY در تاریخ 1393/05/05 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

نکن این کار رو........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط sahel در تاریخ 1393/05/05 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
in karo nakon heife
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط donya maghsodloo در تاریخ 1393/05/05 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

نه ترو خدا من ویدو هارو همیشه از اینجا میگرفتم ...بازدید سایت و نگاه کن خواهش میکنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلی بدی نامکردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من تتلیتی ام اصلان هم برا عشق بازی اینجا نیومدم اگه میخوای بری منم میرممممممممممممممممممممممممشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ALI-TATALOOF در تاریخ 1393/05/05 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

علیرضا حیف است نرووووووووووووووووووووووشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ALI-TATALOOF در تاریخ 1393/05/05 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

چی بگم؟اهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mahmood r در تاریخ 1393/05/05 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

من بهت ایمیل دادم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 1,120
  • بازدید سال : 6,132
  • بازدید کلی : 2,480,027
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg