loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 1399 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (37)

همانطور که اعلام کرده بودیم ، آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از امیر تتلو به نام اطمینان ، که چهارمین ترک از آلبوم " من " هستش که شهریور پخش میشه و آهنگسازی و شعر و ملودیش با خود امیر بوده و تنظیم و میکس و مسترینگ شنیدنی از امیر D-Va ، پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این موزیک شنیدنی رو از دستش ندید

(پخش کاملا اختصاصی از سایت هواداران امیر تتلو)
http://s5.picofile.com/file/8123264726/Dawnload.gif

Amir Tataloo - Etminan (128).mp3

http://s5.picofile.com/file/8123264726/Dawnload.gif

Amir Tataloo - Etminan (320).mp3
http://s5.picofile.com/file/8134541942/Caver_Etminan.jpg

اطمینان ، نداریم به هم و همش داد میزنه سره من
مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف ، باد میزنه نره نه
بهش میخوام ، بگم همین امروز جمع کنه بره دیگه فک کنه غریبم
من عشق میخوام بزار بره اصن منم میتونم فک کنم
همچین آدمی هیچوقت ندیدم

 

اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو
وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو

♫♫♫

آرامش نذاشته بود واسم و فقط دنبالِ هیاهو
درارو قفل میکرد بی جهت بهم میگفت نمیخوام نیا تو
اطمینان این وسط نمبود سر لج بازیا ذهنیتا خراب بود
دلشو میزدم دوروز یبار بهونه میساخت هی بی هوا برام زود

اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو
وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahsa f در تاریخ 1393/05/31 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
aaaaaaliiiiiiiii boooooood in ahanget eyne karaye ghabliiiit amiiiir jaaaan

این نظر توسط mahyar در تاریخ 1393/05/28 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

اقا این امیر کیه به امیر تتلو گفته چرت تو چه جوری جرعت کردی بهش گفتی چرت اونم تو سایت رسمیشکلک

این نظر توسط amin در تاریخ 1393/05/28 و 2:18 دقیقه ارسال شده است

خیلی چرت بود انگار تتلو یه کارایی می کنه که صداش گرفته تتلو خودشم چرت خیلیم ادم دروغ گویی پشت این چهره مظلوم قایم شده
پاسخ : چرط خودتی

این نظر توسط hilda در تاریخ 1393/05/27 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

عاليه بود عشق مني عشوه گري تتلو

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/05/26 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

سلام....
آهنگت عالیه خوجلم.....
ولی میشه یکم ب آهنگای جدیدوگذشتت یه نگاه خوب بندازی......
بااینکه جدیداروگوش میدیم.....ولی قبلیاهم رودست نداره هنوزم پیگیرشیم.....
دوست داریمممممممممممممممممممممممممممممممممم...

این نظر توسط BehzadKhalvat در تاریخ 1393/05/24 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
علیرضا ببخشید که این همه ازت سوال میپرسم
سوال قبلی که ازت پرسیدم رواشتباه پرسیدم
منظورم این بود که مثلا آهنگ اطمینان امیرتتلو رو
که ساعت 6 توسایت خودتون گذاشتید من ازسایت های دیگه ساعت پنج ونیم دانلود کردم
خواستم بپرسم اون سایتها آهنگ روساعت پنج ونیم از کجا گرفتن؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدی.

این نظر توسط BehzadKhalvat در تاریخ 1393/05/24 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
علیرضا ببخشید که این همه ازت سوال میپرسم
سوال قبلی که ازت پرسیدم رواشتباه پرسیدم
منظورم این بود که مثلا آهنگ اطمینان امیرتتلو رو
که ساعت 6 توسایت خودتون گذاشتید من ازسایت های دیگه ساعت پنج ونیم دانلود کردم
خواستم بپرسم اون سایتها آهنگ روساعت پنج ونیم از کجا گرفتن؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدی.
پاسخ : سلام... تتلو اهنگ رو یک ساعت قبل از پخش به سایت ها ایمیل میکنه که کار هارو ویرایش کنن... بعضی از سایت ها مثل رادیو جوان و همون سایتی که ششما از اون ساعت 5:30 دانلود کردی این افراد بی شرف واسه افزایش دانلود آهنگ رو زودتر میزارن.. ولی چون امیر تتلو خودش میگه ساعت 6 پخش کنید ما هم واسه احترام به ایشون راس همون ساعت پخش میکنیم. وگرنه منم میتونم اصلا آهنگ رو ساعت 5 پخش کنم..ولی نمیشه

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/05/23 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکهرچند خودت گلی فدات شم

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/05/23 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکهرچند خودت گلی فدات شم

این نظر توسط مانا در تاریخ 1393/05/23 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام من همین الان دانلود کردم گوش ندادم ولی مطمئنم مثل همیشه اهنگ های عمو تتل عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 975
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,097
  • بازدید ماه : 1,533
  • بازدید سال : 6,545
  • بازدید کلی : 2,480,440
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg