loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 147 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (5)

امیر تتلو:دوستاى عزيز "همكار" ميدونستين كه ميتونيد از سايت بى همه چيز و بى خود راديو جوان شكايت كنيد ؟!؟ ايشون ركورد ليبل هستن و اسپانسر ميشن و كلى از تبليغات پول در ميارن بعد آهنگاى مارو مجانى ميذارن رو سايت !!! تازه پر رو بى ادبم هستن اما ايندفه ديگه بد جايى گير كردن !!! من كه به مدير برنامه هام در اروپا گفتم حتما اين كار رو بكنن و اينارم همين روزا با كمك تتليتيا ميتركونم !! در ضمن تشكر ويژه دارم از بياتو و رپفا كه هميشه با بيشعوريه اين ادماى چفت كنار اومدن و كارهارو سر موقع گذاشتن از اين به بعد فقط با بياتو و رپفا كار ميكنيم تا بفهمن ما لطف ميكنيم كه آهنگ ميديم و تتليتيان كه حال ميدن آمار سايتتون رو ميبرن بالا نه شما !!! اون جى جى و ولش كنيد اون بچس يه چيز ميگه خودشم بعدا پشيمون ميشه زرزراشم همه از راه دوره اينجا مياد مؤدب ميشه ولى اين راديو جوان تا به تتليتيا نگه غلط كردم ولش نميكنم چوووووون فك ميكنه خيلى خبريه مرتيكه به درد نخور

http://s5.picofile.com/file/8135027918/Shekayat_Az_Radio_Javan.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hani در تاریخ 1393/05/26 و 2:26 دقیقه ارسال شده است

فداییییییییی داری امیر جووون...من ک یکی از طرفدارای دو اتیشممممم...ما تتلیتیا همیشه پشتتیم......عاشقتم بدجور.ایشالا همیشه سالم باشی.تو فوق العاده وتکی..بیخیال اینایی ک بد میگن ب عموجون..تتلیتیارو عشق است ک همیشه عاشقتن...

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/05/23 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

بابا دمت گرم عمو تتل کارت درسته

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1393/05/23 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااااااااااام تتلو!!!!!! از تو میخام یه چیزی بپرسم؟؟؟اون دختره کیه که روی دستش خالکوپی کرده؟؟؟؟؟وشما عکشو تو البومتون گذاشتین؟؟؟؟خلاصه تو هرجوری که باشی من تو روخیلی خیلی دوست دارم من نمیتونم بیام به فیسبوک!!!!ولی از اینجا میخام حرفهامو بدونی!!! من همه چیزتو دوست دارم از همه بیش تر خنده ها توووووووووووووووو!!!! وقت دعا میکنم که تو مجوز بگیری و تو ایران کنسرت بذاری!!! من تبریزی هستم ودر تمام نظرام اینو میگم!!!!تو رو خدا تو رو جون هرکسی دوست داری بیا تو تبریز!!! من تو رو تو قلبم خالکوپی کردم!!! فقط قلبم!!!!!چون جای موندنی تو قلبه!!!!!

این نظر توسط مریم صدر در تاریخ 1393/05/23 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

امیر جاااااااان هرکاری که میکنی ما پشتتیمممممممممممممم مث کوه............دوستدارممممممم خیلیشکلک

این نظر توسط Bahar Ansari در تاریخ 1393/05/23 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

دمت گرمشکلک تو اروپام مدیر برنامه داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا خیلی شیکی.اره..اونا لیاقت اهنگای تورو ندارن....از اون جی جی و زد بازی ام خوشم نمیاد اصلا...همون بهتر ک باهاشون کار نکردی..اه اه.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,055
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,177
  • بازدید ماه : 1,613
  • بازدید سال : 6,625
  • بازدید کلی : 2,480,520
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg