loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 334 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (16)

امیر تتلو:اينم از فوتبال امشب !!! مگه من شب و روزمو رو آهنگا نذاشتم ؟؟؟ مگه من هفته اى يه آهنگ ندادم بيرون ؟؟ همه مسخره كردن اما من به عشق تتليتيا باز كار كردمو ميكنم !! مگه هركى هرچى دلش خواست از شيطان پرست گرفته تا همين حرفايى كه سر مجوز گرفتن بهم زدن بهم نگفت ؟؟؟ من كم آوردم ؟؟؟ الانم به عشقتون چسبيدم به فوتبال !! ديگه تو راه آهن كه ميتونم بازى كنم !!! پسرا ى تتليتى ميان استاديوم و دختراى تتليتى هم ميشينن پاى تلويزيون !!!! ببين من به عشق شما همه كار ميكنم همون طور كه شما همه كار واسم كردين

http://s5.picofile.com/file/8136013350/Tatal_In_Street.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 2mrad در تاریخ 1393/06/09 و 23:34 دقیقه ارسال شده است

تتل بیا برو پرسپولیس شاید بتونی کمک کنی به تیمت محبوبت از پنج بازی دو برد فقط.....................................

این نظر توسط Bahar Ansari در تاریخ 1393/05/30 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

من قربون لباس ورزشی پوشیدنت برم امیر.....موفق باشی...من یقین دارم تو موفق میشی...چون انرژی و دعاهای تتلیتیا پشتته.

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/05/29 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻣﯿﺮحسین ﻣﻘﺼﻮﺩﻟﻮ(تتلو) ﮐﻪ ﻧﻪ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺷﺖ ﻧﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ، ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺗﻤﻮﻡ ﻭﺟﻮﺩﺵ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭﺍﺵ
ﺧﻮﻧﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺑﻪ ﻭ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﺶ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﺵ
ﮐﺮﺩﻥ !!!
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﯾﻪ ﻭﺟﺐ ﺟﺎ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺑﺮﺝ
ﻣﯿﻼﺩ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺩﻥ ، ﻭﻟﯽ ﻣﺛﻞ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺟﺎ ﻧﺰﺩ
ﻭ ﻧﺮﻓﺖ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ
ﺳﺨﺘﯿﺎﺵ ﺟﻨﮕﯿﺪ !!!
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﻭ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭﺍﺵ
ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﺷﺪ ﻭ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺭﻓﺖ ﻭﻟﯽ ﺍﻻﻥ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﺩﺍﺩﻥ ﺁﻫﻨﮓ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺎﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﻋﯿﺪ ﻣﺎﺳﺖ !!!
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﻣﺜﻞ ﺑﻘﯿﻪ ﺷﺐ ﻋﯿﺪ
ﮐﻨﺴﺮﺕ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻨﺮﺵ ﭘﻮﻝ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ ، ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ﻭﻃﻦ
ﻣﻮﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﻟﺨﺮﻭﺟﺶ ﮐﺮﺩﻥ ، ﺑﺎﺯ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭﺍﺵ
ﻣﺠﺎﻧﯽ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﺯﺣﻤﺖ ﻣﯿﮑﺸﻪ !!!
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﺳﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ
ﺁﺩﻣﺎﯼ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺁﻫﻨﮓ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺑﻪ ﺁﻭﺭﺩ !!!
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺑﻐﻠﺶ ﮔﻨﺪﻩ ﺷﺪﻥ ﻭ
ﺍﻻﻥ ﻫﻤﻮﻧﺎ ﻭﺍﺳﺶ ﺷﺎﺥ ﺷﺪﻥ !!!
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ : ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺩﺳﺖ
ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻣﻦ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯿﺪﻡ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮ ﺑﺸﻢ !!!
سلامته امیر بخاطر صاحب سبک بودنش!
ودر آخر سلامتیش بخاطر خاص بودنش♥♥♥

این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/05/29 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

kheyliyam ali!hatman mitoni azizam az pasesh bar miyay asheghetammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

این نظر توسط aydaaaaaaaa در تاریخ 1393/05/29 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

چرا عمو راه اهن تو باید تو استقلال بازی کنی پا به پای خسرو حیدری ایشالا موفق میشی عمو گلی من برات دعا می کنم

این نظر توسط امیر ارسلان حاجت پور در تاریخ 1393/05/29 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

موفق باشی، عمو تتلشکلک

این نظر توسط Alireza Razmjoo در تاریخ 1393/05/29 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

موفق باشی عمو
من که فکر میکنم تتلتیا به فکرت باشن بسه
مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط fatemeh es در تاریخ 1393/05/29 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

موفق باشی عزیزدلم..................شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/05/29 و 10:15 دقیقه ارسال شده است

پرچمت بالاست

این نظر توسط دوستدارعموتتل در تاریخ 1393/05/29 و 9:21 دقیقه ارسال شده است

ما همیشه پشتتیم عموووووووووووووووووووتتل جونمشکلکشکلک
فک کنم عموتتلم مارو خیلی دوس دارهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 756
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 878
  • بازدید ماه : 1,314
  • بازدید سال : 6,326
  • بازدید کلی : 2,480,221
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg