loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sogand tatalitiiiiiiiiiiiiii در تاریخ 1393/06/16 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

اهههههههه هرکاری میکنم تو سایت نمیرههههههه میخوام مطالبو بخونم اما نمیتونم ی کاری کنین من عاشششششششققق تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتلم و به خاطرش تا اخرعمرمم صبر میکنم سلطان رپ و زندگی من فقط و فقط و فققققققققطططط تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتللللللللللللللللووووووووووووووووووو عاشقشم بووووووووووووووس امیدوارم بوسم بهش برسه بگما من فقط 13سالمه ها............فکر بد نکنینشکلک
پاسخ : چی تو سایت نمیره

این نظر توسط کچل خانوم در تاریخ 1393/06/14 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

چه لااااااااااغــــــــــــــــــــر بودی عاااامو !!!!


این نظر توسط یه تتلیتی پروپاقرص در تاریخ 1393/06/14 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

علیرضا اسم اینستاگرام تتلو چیه؟؟؟؟؟؟ لطفااا بگوووو

این نظر توسط گمنام در تاریخ 1393/06/14 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

سلام...ببخشید اینهمه براتون مزاحمت ایجاد میکنم اماباخوبیاتون ببخشید چون شماتنهاراه ارتباط منو امیرهستید... میشه خواهش کنم اینم براش بفرستید؟؟؟ *من بی صداترین فریادهایم برایت میفرستم تابدانی درسکوتم تاابد دوستت دارم...*
پاسخ : ارسال شد

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/06/14 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش یه سوال داشتم خواهشا جواب بده
این چت رومو من چه طوری تو سایتم بزارم
2-اینستگرام سیا والتون چی بود؟
پاسخ : لینک این چت روم رو بزارید توسایتتون http://www.amirtataloofans.com/Forum/Catgory/1/Post/13


این نظر توسط jafarvilla در تاریخ 1393/06/14 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

کمتر از 3 هفته مونده و 4 تا آهنگ دیگه !!!! چجوری میشه ؟!؟!؟؟!

این نظر توسط Nooray در تاریخ 1393/06/14 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

ببخشید از این ب بعد خودم سایتو نظر بارونش میکنم :-)

این نظر توسط Nooray در تاریخ 1393/06/14 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

مرسی داداشم ک بازش کردی خیلی آقایی ی دنیا ممنونم ازت
پاسخ : خواهش..انگاری فقط باید یه اتفاقی بیوفته تا نظر بدین

این نظر توسط nooray در تاریخ 1393/06/14 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

داداش علیرضا من خوب میدونم ک ب خاطر ی سری از مسائل انجمن غیر فعال شده آره خب شما حق دارین اینجا سایت دوستیابی یا ب قول خودت جای عشق و عاشقی نیس همینجوری هم هست اکثر این اتفاق ها هم ب خاطر این افتاده ک چند نفری ک وظیفشون جلوگیری از این چیزاس چند روزه ک نیستن
اصلا نمیدونم چرا دو روزه انجمن غیر فعال میشه یعنی نمیدونم چرا نمیخوای خودت ی کم صبر و حوصله ب خرج بدی و صبر کنی تا مشکلای انجمن حل شه ولی خوب میدونم اونقدری عاقل هستی ک زود ازکوره در نری و خودت خوب فکر کنی ک غیر فعال شدن انجمن راهش نیس
من همه ی حرفامو ب ی آدم عاقل زدم و میدونم این آدم عاقل هنوز همون مردیه ک میشناسم این آدم آدمیه ک بدون فکر کاری نمیکنه پس ب حرفای منم خوب فک کن و بدون مشکلارو با فکر کردن باید حل کرد نه از بین بردنشون

این نظر توسط Sarita در تاریخ 1393/06/14 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

Aly bod




Vaghean dastet dard nakone akhe chera anjomano basti ma ke hamamon az ein ja download mikonimo nazar ham midim vali to bazam anjomano basti


Khahesh mikonam bazesh kon
Dadash mofrad khahesh mikonam bazesh kon


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 939
  • بازدید سال : 5,951
  • بازدید کلی : 2,479,846
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg