loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 615 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (34)

بیوگرافی کامل امیر تتلو

http://s5.picofile.com/file/8139409500/1389177279463185_large.jpg

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو (۳۰ شهریور 1366 – زاده تهران) از خوانندگان رپ فارسی است که در سبک ریتم و بلوز هم شناخته شده است. وی در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که دوست

نزدیک او (امین دانکر) ایجاد کرده بود به انتشار اثرهای وی می‌پرداخت اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیداکرد. در سال ۲۰۱۲ تتلو آلبوم نخست خود را با نام «زیر همکف» منتشر کرد، او

همچنین البوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود

اینم حرفایی که از زبون خودش زده امیر تتلو

من لواشک دوست دارم ،از شیرینی‌ خامه‌ای بدم میاد،دلو می‌زنه ! ولی‌ بعضی‌ وقتا یدونه با چایی می‌خورم ولی‌ شیرینی‌ دانمارکی دوست دارم و عاشقه آبمیوه طبیعی هستم در ضمن چایی هم زیاد می‌خورم ! همهٔ شعر و آهنگا رو خودم میسازم تنظیم کننده‌ها : نادر
کوهستانی ،امیر دیوا،پویا دایناتونیک هستن معمولا ولی‌ هرکی‌ کارش خوب باشه باهاش کار می‌کنم اسمش مهم نیست ! هرچیو دوست دارم تتو می‌کنم و عکس مادرم رو دستمه ! خدا رو دارم !پدرم فوت کرده % بیوگرافی کامل امیر تتلو ۲ تا خواهر دارم یه خواهر زاده ! عاشق استخرم البته رو باز و آفتاب ،از استخر سر بسته بدم میاد !از ۲۴ ساعت ولم کنی‌ ۲۳ سأعتشو می‌خونم ،عاشقه خوندنم ! از فل فل دلمه و کلم پلو بدم میاد ! تو کبابا کوبیده رو ترجیح می‌دم ! قورمه سبزی ،قیمه، کتلت،کله پاچه ،دنت بیسکویتی دوست دارم اوقات فراقتم رو با پاستیل ، بادوم زمینی‌ ، تخمه آفتاب گردون پر می‌کنم ! تخته و فوتبال پلی استیشن و گٔل کوچیک شرطی می‌‌زنم ! عاشقه سریال م : لاست ، فرار از زندان ، برکینگ بد ، وی‌ ، ۲۴ ،اسپارتکوس ،… از چیزای تند بدم میاد چیزای شور دوست دارم ! رفیق بازم ! لج باز ، یه دنده ، مهربون ،احساساتی ،بد دهن ،اهل ریسک نیستم ولی‌ دنبال لقمهٔ بزرگتر از دهنمم که همیشه ناا خواسته همراه با ریسکه ! دوستی‌ و به دعوا ترجیح می‌دم ولی‌ پاش بیفته وحشی میشم ! شهریوریم ! ترکم ولی‌ متولد تهران و دختر رشتیو همینجوری خوندم چون دوست رشتی زیاد دارم ! پرسپولیسیم ولی‌ مخلص استقلالیای خانواده هم هستم! مجردم ولی‌ پاش بیفته ازدواج می‌کنم % بیوگرافی کامل امیر تتلو دوست دارم پسرم غیرتی ، غد ، تو مسائل مالی‌ بی‌خیال، یکیو دوست داشته باشم زندگیمو براش می‌دم و شماها رو دوست دارم ،عاشقتونم ♥

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پارمیس در تاریخ 1393/06/20 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

سیلووووووووووم من از یه پسری پرسیدم تتلیتی هستی گفت نه گفتم چرا گفت تتلواز اسفندیا خوشش نمی یااااااااد خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ : خخخخ.چه ربطی داشت.اون یه اهنگ بود

این نظر توسط فافا در تاریخ 1393/06/20 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

عاشق اهنگاتمشکلک

این نظر توسط فافا در تاریخ 1393/06/20 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

عموتتل خیلی اهنگاتودوست دارم امیدوارم واقعاازاسفندی هابدت نیادشکلک

این نظر توسط hadis ghiasband در تاریخ 1393/06/19 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

عاغا واقعا\"ازاسفندیابدت میاد؟؟؟؟؟شکلک

این نظر توسط ghazality در تاریخ 1393/06/18 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

اره حتما.ولی واقعا کار بزرگی رو برام انجام دادی اگه به خودم بود باید هفت خان رستمو رد میکردم که اصلا رد نمیشد ارزو میکنم همیشه مشکلات حل شه گلمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ghazality در تاریخ 1393/06/18 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

دقیقا همین الان یه خاطر خواه پیدا کردی عزیزم واقعا نمیدونی چقدر سر این ماجرا حرص خوردم.ایشالا دست به هر چی بزنی ایمیل بشهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : وای-الان دست به هر چی میزنم ایمیل میشه.اصلا یاهو و جیمیل با هم قاصی کردن دارن اون وسط .....

این نظر توسط ghazality در تاریخ 1393/06/18 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

mm1gg1tt@gmail.com
پاسخ : درست شدش

این نظر توسط ghazality در تاریخ 1393/06/18 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

میخوام ایمیلمو عوض کنمشکلک
پاسخ : ایمیل جدیدتو اینجا بزار

این نظر توسط ghazality در تاریخ 1393/06/18 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

نه عزیزم پنج بار امتحان کردم درست نشد
پاسخ : گفتی میخوای چیکار کنی؟؟

این نظر توسط ghazality در تاریخ 1393/06/18 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

ویرایش ایمیلم دیگهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آها.درست شد؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 11,348
  • بازدید کلی : 2,485,243
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg