loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 2177 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (48)

بعد از موفقیت های پی در پی و همانطور که قولش رو داده بودیم ، آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتـلو به نام تو تو دید من نیستی ، که هفتمین ترک از آلبوم " من " هستش و شهریور ماه از همین سایت پخش میشه ، آهنگسازی و شعر و ملودی اینکار هم با خود امیر تتلو بوده و تنظیم زیبای نادر کوهستانی ، کار بسیار شنیدنی و احساسی شده و دارای سبک خاصی نیز هستش که پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان از دستش ندید (پخش کاملا اختصاصی از سایت هواداران امیر تتلو)

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

http://s5.picofile.com/file/8123264726/Dawnload.gif

Amir Tataloo - To Too Dide Man Nisti (128).mp3

http://s5.picofile.com/file/8123264726/Dawnload.gif

Amir Tataloo - To Too Dide Man Nisti (320).mp3
http://s5.picofile.com/file/8140173876/Caver.jpg

  ♫♫♫

تو توو دید من نیستی ، کجایی
چطور انقده نترس و شجاعی
چطور انقده بد شدی خدایی
تو توو فال من نیستی ، چرا نه
چرا محل نمیذاری به آدم
چرا گریه نمیکنی به یادم..

 

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو

یه وقتایی همه چیز سیاس
دلهره پنجره باز
هیچیم نی که اصلا بده فاز
فاش میشه ازت هر هفته یه راز
اینم که میبینی افتره ماست
هیچ نقطه ی روشنی نی
خودتو بکش همینی
من خودمو کشتم اینی
نرفتی چون مشتری نی
هیچ راه برگشتی نی
این زندگی رفتو برگشتنی نی
اینو بفهمو شل نباش
شاید اون یکی مثله من مشتی نی
ما وقت استفادش میریم
رفیق همه چیمونو واسش میدیم
این چیزارو تا تهش دیدیم
امثال تو رو صد بار بخشیدیم

اونایی ام که اضافی ان خودشون میرن

  ♫♫♫

تو توو اتاق من نیستی چرا نه
چطور انقد یهو میشی یه نامرد
چرا نمیرسه هیشکی به دادم
هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شمع
همیشه من همینقدر دوست داشتم..

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت
کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی
منم بزنم با پیانو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگین عاشق تتلو در تاریخ 1393/06/25 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

سلام امیر جون آهگت فوق العاده زیبا بود واقعا خسته نباشید راستی من نمیتونم آهنگ مابه هم بیمار بودیم رو دانلود کنم چرا?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک:شکلکشکلکشکلک بازم خسته نباشید بوس بوس بوس
پاسخ : سلام.عزیز دلم اهنگ ما به هم بیمار بودیم که هنوز نیومده

این نظر توسط امیرعباس حمزه قادی در تاریخ 1393/06/23 و 3:11 دقیقه ارسال شده است

دمش گرم واقعا توپ بود .درجه ی این از قبلی بالا تر بود.مرسسسسسسی وقتی نداشتم به اهنگا ها حسی ................................ تو تو دید من نیستی رسید .

این نظر توسط aram در تاریخ 1393/06/22 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

هزارتا نذر هزارتا اشک،هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شم
.
.
.
.
این تیکشو اشتب نوشتین.
ممنون بابت متن و لینک دانلودشکلک

این نظر توسط پریناز راد در تاریخ 1393/06/22 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

من که هنوز گوشش نکردم امیدوارم اینم مثل بقیه اهنگ هااااااا قشنگ باشه موفق باشی وخسته نباشید تتلو جونممممم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1393/06/22 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

خییییییییلی عالیییییی بود امیرتتلوشکلک

این نظر توسط atiye در تاریخ 1393/06/21 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

عاااااااااااااااااااااالی بودشکلک

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1393/06/21 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

amiiiiiiiiiiiiir vaghean aliiiiiii booood 100000 bar goooosh dadam oashk rikhtam dameeet garm khasteeee nabashiiiii

این نظر توسط من مانده ام تنهای تنهااااااااااااا اااا. من مانده ام تن در تاریخ 1393/06/21 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااااااااالییــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بود . مرسی علی


مرسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتلو

این نظر توسط من مانده ام تنهای تنهااااااااااااا اااا. من مانده ام تن در تاریخ 1393/06/21 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااااااااالییــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بود . مرسی علی


مرسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتلو

این نظر توسط من مانده ام تنهای تنهااااااااااااا اااا. من مانده ام تن در تاریخ 1393/06/21 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

عااااااااااااااااالییــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بود . مرسی علی


مرسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتلو


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 428
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 550
  • بازدید ماه : 986
  • بازدید سال : 5,998
  • بازدید کلی : 2,479,893
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg