loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 136 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (24)

مدیر وبسایت:اینمه مرام تتلیتی ها!!اینه دستمزد من؟!؟؟من به عشق تتلو اومدم اینجا رو درست کردم ولی دوست ندارم که بخاطر شماها هزارتا فحش و تهدید بخورم،چه معنی داره که یه دوستی میاد برامون کامنت میزاره و مارو تهدید میکنه؟؟؟آخه یعنی چی!!!؟برید وب های همکار رو ببینید کدوم یکیشون به احترام امام حسین سایتشونو محرمی کردن؟؟؟!!من اومدم از چند روز پیش گفتم به احترام این ماه عزیز هدر سایت رو عوض کنم و یه هدر با موضوع محرم درست میکنم که حداقل اینجا هم حال و هوای محرم رو داشته باشه!!کلی روی اون طرح وقت گذاشتم،آخه کی میتونه یک نفره هم سایت رو بگردونه هم سایت رو تبلیغ کنه  هم بتونه نیازهای گرافیکی سایت رو تامین کنه!؟؟؟ماشا الله بچه های اینجا که تو تبلیغات کمک نمیکنن حداقل کمک نمیکنید پس چرا میای اینجا منو تهدید میکنی!!!اومده نظر گذاشته میگه: چرا عکس لخت تتلو رو کنار اسم مقدس محرم گذاشتی؟؟ بعدش نوشته: دردسر درست کردن با این عکس،کار ساده ای هستش!!!این کجاش بی احترامی بود؟؟پس چرا کسه دیگه ای اعتراض نکرد؟؟شما که این حرف رو میزنی اگه خوب دقت کنی میبینی که تتلو سرشو به سمت چپ یعنی سمت همون نام مقدس محرم برگردونده و این به این معناست که همه ما مسلمان ها چه ما کوچیکا و چه آدم بزرگا و معروف ها همه غلام امام حسین و دیگر امامان و پیامبران و بنده خداوند هستیم. که اینجا تتلو هم سرشو پایین گرفته به احترام این نام!!!پس الکی حرف نزن و منو تهدید نکن،تاون از یکی از وب ها که تازه بعد از 9 ساعت میاد اپ میکنه و هم بازدید و نظرات و تبلیغش تو فیسبوک و...... بیشتره ولی من که سعی میکنم هر 45 دقیقه سایت رو آپ کنم اینه دستمزدم که میان منو تهدید میکنن و هزارجور حرف برام در میارن،انگاری به بعضی ها خوبی نیومده،این آخرین پست درباره خودم و حرفام بود و دیگه اینجوری پست نمیزاره فقط امیدوارم که از این مشکلات دوباره پیش نیاد،هدر قالب رو هم عوض مینم چون دیگه فهمیدم هر چی داغون تر و قدیمی تر باشم انگاری بهتر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط PrinceSs در تاریخ 1393/08/08 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

معنیش کاملا واضحه ینی سعی نکنید برای جلب توجه و زیبایی سایت یه سری ارزشا رو نادیده بگیرید.
پاسخ : منظور من از جمله دردسر درست کردن با یه عکس ساده چیه؟؟ من فقط از این ناراحت شدم وگرنه به بقیه متنت احترام گذاشتم.فقط معنی این جملت چی بود؟

این نظر توسط PrinceSs در تاریخ 1393/08/08 و 7:31 دقیقه ارسال شده است

سلام. امروز تازه این پستتونو دیدم آقا مدیر.

واقعا چرا انقد برداشتای بد میکنید ؟!

من چه فحشی به شما,دادم آقا ؟! لطفا کامنت منو با دقت بیشتری بخونید . من گفتم درسته که منظوره شما بی احترامی نبوده ، و شما هم گفتید که تا حالا اینجوری به قضیه نگاه نکرده بودی!
زحمتایی که واسه سایت میکشید واقعا قابل تحسین و دستتونم درد نکنه ولی چرا به اندازه ی سر سوزن تحمل شنیدن انتقاد و ندارین ؟!
حرف من اشتباه بود ؟! فرض کنید یع نفر برای اولین بار سایتو باز کنه چه فکری میکنه؟ من اصلا قصد توهین و جسارت به شما رو نداشتم. تمام حرف من این بود که شما نباید افکار خودتونو یه جوری تو سایت انتقال بدید که باعث شک و شبهه بشه.

چرا واقعا انتقاد سازنده تو کشور ما جا نیفتاده ؟! همه باید بیان زیر پستایی که میزارید به به و چه چه کنن؟ شما چرا زیر کامنت من میاید انقد محترمانه صحبت میکنید بعد میاید یه تومار پست میزارید و اتمام حجت میکنید؟!!

همه جای دنیا هوادارا نظر میدن و سلبریتی هم همه ی سعیشو میکنه تا با نظرای بقیه همیشه پیشرفت کنه اما اینجا وقتی ما یه کامنت انتقادی گذاشتیم پشتش باید یه تومار برامون بنویسن؟!
همه ی دوستانیم که هر چی دلشون خواست به من گفتن بدونن که هوادار واقعی اونی نیست که فقط بیاد و به به و چه چه و تعریف کنه. و سلبریتیه واقعی هم اونی نیست که فقط دلش تعریف کردن هوادارو بخواد . تتلو هم تا حالا اینجوری نبوده . تتلو خیلی آدم انتقاد پذیر و صبوریه . اصلا درک نمیکنم چرا مدیر سایت هواداراش به خاطره یه کامنت انتقادی انقد جبهه بگیره!
پاسخ : سلام من هم احترام گذاشتم و هم هدر رو تغییر دادم. و خیلی هم انتقاد پذیر هستم.فقط از حرف "از یه عکس ساده هم میشه دردسر درست کرد" جوش اوردم..خب یعنی چی؟

این نظر توسط fatemeh es در تاریخ 1393/08/04 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

dadashi bikhi........saytet harf nadareشکلک
man k mootade saytetam

این نظر توسط صفورا در تاریخ 1393/08/04 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

سایتتون عالی هستش


اونایی که این حرف رو میزنن از حسادت میزنن داداش مفردشکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط pegah در تاریخ 1393/08/04 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

بابا ول کن همون طور که داداش امیر می گفت
واسه این حرفا یه گوشت باید در باشه اون یکی دروازه
محل نزاری خودشون راشونو میکشن میرن
تو رو خدا قالب رو عوض نکنی هااااااا
پاسخ : ممنون.عوض نکردم فقط اونو برداشتم تا دیگه حرف نزنن

این نظر توسط صدف در تاریخ 1393/08/04 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

ولشووووووووووووووون کن اینا یه گه اضافی خوردن توبیخودی ناراحت نشواینا ادم نیستن سایتمونو مدیرشو عخشههههههههه
پاسخ : خخخخ ممنون صدف خانوم

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/08/04 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود هدر سایت

عوض نمیکردی داش

اینایی ک میان اینجور نظر هارو میدن بد خواهای ساتو تتلو هستن

ک منتظر یک همچین چیزایی هستن

تو نباید اونارو ادم حساب کنی

پرچمت بالاست ب قلب پاکت ایمان دارم
پاسخ : ممنون.فدات

این نظر توسط sama در تاریخ 1393/08/04 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

داداش تو اصلا نگران نباش بعضیا جنبه ندارن
پاسخ : ممنون

این نظر توسط نگین خانــــ♥ـــوم در تاریخ 1393/08/03 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

وااای نه عکسش خیلی خیلی ناز بود کاش عوضش نمیکردیشکلک
پاسخ : بعضیا مثل اون وستمون جنبه نداشتن

این نظر توسط نگین خانــــ♥ـــوم در تاریخ 1393/08/03 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

داداشی من اون نظرشو دیدم ولش کن زر مفت میزنه از اینجور ادمای بیکار که فرتو فرت میان اینو اونو تهدید میکنن زیاده ولی خداییش من هرجا میرم آدرس سایتو بهشون میدم میگم اونایی که تتلیتی ان دوس داشتن بیان کلی هم تعریف سایتو بهشون میکنم

داداشم محلشون نده بخاطر حرف چارتا آدم بیکار و علاف نارحت نشو
چاکرخواشکلک
پاسخ : ممنون نگین خانوم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 5,976
  • بازدید کلی : 2,479,871
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg