loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/09/02 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

نه عزیزم خواهش می کنم این حرفو نزن......قصدم ناراحت کردنت نبود. فقط می خواستم یکم کمکت کنم تو نوشتن نظراتت....همین....

این نظر توسط ندا در تاریخ 1393/09/02 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

کاش میفهمیدی که از این تریپا نداریم که بری………شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/09/01 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

منم استقلالیم ولی واقعا از ته دل واسه گل زدن پیام صادقیان دعا میکنم
عموفقط بیا...!!! من واسه برگشتنت هرکاری میکنم بیا دیگه !!!
عمو یادته یه روزی بزرگترین ارزومون شنیدن صدات از برج میلاد بود ... اما نمی ذاشتن ! عمو حالا مسولا دارن باهامون راه میان فقط کافیه توهم یه قدم برداری بهسمت ما به سمت خونوادت به سمت عشقت موزیک به سمت عشق بی قیدوشرط پس این قدمو بردار امیرومثل همیشه محکم وایسا وبگو میمونم و میخونم
عمو میدونی چقدر سخته جا زدن اسطورتو ببینی میدونی چقدررسخته ببینی کسی که ازش بت ساختی و به خاطرش جلوی عالم و ادم وایسادی و دفاع کردی حالا چشمشورو همه چی میبنده و میگه خوشحال نباشید هیچ راه برگشتی نی ؟
میدونم که خسته ای میدونم دلت گرفته میدونم حق داری ولی یه کمم به ما فکر کن !

این نظر توسط گلناز در تاریخ 1393/09/01 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

من معذرت میخوام فرشته جان قصدم نصیحت نبود درحدی نیستم ک بخوام نصیحت کنم فقط میترسم عموتتل بیشتر ناراحت بشه شرمندم اگه حرف بدی زدم حق با شماس ولی حق بده بهم

این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/09/01 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

گلناز‌ اتفاقا خیلی هم درست می گی ٬فقط خیلی نصیحت‌ می کنی! عزیزم هر کسی یه نظری داره٬اینجا هم برای نظر دادنه .پس بذار هرکسی هر جوری دلش می خواد آزادانه نظر بده .این طوری بهتره.

این نظر توسط گلناز در تاریخ 1393/09/01 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

ای بابا چتون شده؟؟؟؟فقط دنبال ی سوژه هستین ک موذه بگیرین،دفه ی قبل علیرضا رو به خاطر ی عکس بی ارزش ب غلط کردن انداختید حالا هم امیر رو به غلط کردن بندازید،شما از کجا میدونید منظور عموتتل لز این حرفش چی بوده ک حالا تند تند فاز منفی میدین،عمو از زود قضاوت کردن خوشش نمیاد پس نکنین اینکارو دوستای گلم همینکارارو میکنین ک امیر میگه از همه دلگیرم دروغ میگم بگین دروغ میگی یکم صبور باشین دیگه

این نظر توسط shahin در تاریخ 1393/09/01 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

عمو ای کاش بازم دوباره اون هلوی مای رندززززززززز هاتو ببینم خدایای عمو تتلمون رو برگردون بچه ها همه لطفا بگید امین
امین

این نظر توسط Mahdiyeh در تاریخ 1393/09/01 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

من از بچه ها یا مدیر وبسایت تقاضا دارم این صدف خانومو توجیح کنه خواهشا.فکر کرده فقط اونه ک امیر حسین و دوست داره.اگه ب این چیزا باشه ک همه میان تو کامنتا فقط قربون صدقه امیرحسین میرن هستن دیگه خواهشا جدی باش صدف جون همه نگرانیم از اینکه امیر برنگرده ب دنیای موسیقی اونموقع شما میایی چ چیزایی میگیشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/09/01 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

وای خدا مگه من چه گناهی کردم امیر تو رو خدا برگرد من بدون تو نابود میشم پیام امیرمو برگردونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط leili در تاریخ 1393/09/01 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

يني چي موزیك رو بوسیدم گذاشتم كنار شکلک
آقا يكی يه كاري كنه نذارين بره لطفا شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 601
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 723
  • بازدید ماه : 1,159
  • بازدید سال : 6,171
  • بازدید کلی : 2,480,066
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg