loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 110 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (4)

امیر تتلو:خانم بهنوش بختيارى خواهر عزيز و هنرمندم راستش من مدتيه كه حمايت ها و انرژى هاى مثبت و لطفى كه به من و تتليتيا داريد رو ميبينم !! يعنى خودمم نبينم حتما تتليتيا تگم ميكنن كه ببينم و همرو هم ديدم وبارها خواستم ازتون تشكر كنم اما از اونجايى كه من هميشه استرس داشتم همه جا حتى اونور !!! استرس اينو داشتم كه نكنه با تشكر كردن من باز حاشيه اى ساخته شه و براى شما و كارتون مشكل پيش بياد !! ولى به اين فكر كردم كه رفتن به سر تمرين پرسپوليس هم حاشيه داشت ولى الان دارم نتيجه ى اين حركت كه من اسمشو شهامت ميذارم رو ميبينم و انرژى كه منو بچه هاى تيم مخصوصا آقا محسن بنگر و پيام به هم ميديم واقعا باورنكردنيه و واقعا من دارم به عشقشون و با انرژياشون به يه فوتباليست خوب تبديل ميشم و بچه ها هم با انگيزه ى بيشتر بازى ميكنن !!!! از اونجائى كه اين مدت با پستهاى شما اين شهامت رو در شما ديدم و از انرژى اى كه خودم از حمايت هاى يك خواهر هنرمند كه اتفاقا خودم خيلى طرفدارهاى كارش بودم گرفتم !! گفتم باد و باد : خيلى ممنوم از شما و براتون سلامتى و موفقيت در كنار همسر عزيزتون ميخوام  خدا سايه ى مادر گراميتون رو حفظ كنه ايشالا و افتخار ميكنم به اين كه هنوزم همچين شير زن هاى با شهامت و با معرفت و هنرمند تو كشورمون داريم و افتخار ميكنم كه آهنگام حتى به گوشتون رسيده چه برسه به اينكه فهميدم تاثير گذار هم بوده !!!! واقعا ممنونم  واقعا مرسى خدارو صد هزار مرتبه شكر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/09/12 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

آرشیدا جون تو این روشو امتحان کن ایشالا که جواب بده.....
من که امتحان کردم رو بابام تأثیری نداشت.‌.‌‌‌‌‌.....
میگه : می دونم تتلو آدم خوبی ولی من باهاش حال نمی کنم.....
نمی تونم درکش کنم...ولی از پاشایی یکم خوشم می یاد.....‌‌.
منم تو دلم گفتم : بهتر٬ والا کسی هم به زور دعوتت نکرد...‌‌‌..
امیر هم همچین مشتاق نیست تو رو تتلیتی کنه .....!!!
یعنی قابل نمی دونه......
این نظره اونه من که اصلا برام مهم نیست.......

این نظر توسط arhida در تاریخ 1393/09/12 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

ااااا فرشته جواب میده ؟؟؟؟؟ پس منم این راهو امتحان کنم ببینم نظرمامان بابام عوض میشه یانه ؟؟؟؟؟ خدارو چه دیدی یه وقت دیدی اونا ازما پیگیر تر شدن عشق امیر و تتلیتی که سن وسال و بزرگ و کوچیک و... نمیشناسه ... همه عاشقش میشن اگه درست بشناسنش ... اگه باورش کنن ... اگه حرفاشو بفهمن ... اگه دست از یه سری قضاوت ها و تفاوت ها بردارن

این نظر توسط Mahdiyeh در تاریخ 1393/09/12 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

چقدر خوبه ک هنوزم عشق و علاقه بین هنرمندامون هست.تا اوگجایی ک من میدیدم هنرمندا چشم دیدن همو نداشتن ولی حالا ک میبینم خانوم بختیاری اینجور عشق و علاقه میورزه واقعا از ته قلبم خوشحال میشم.خدایی کدوم خواننده ی دیگه ای بجز امیر انقدر عاشق داره؟
پاسخ : هیچ کس

این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/09/12 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

همین طوری که داشتم حرفای خانم بهنوش و
می خوندم بلند خوندم که مامانمم بفهمه.....
خیلی با حال بود ......مامانمم
کلی از امیر تعریف کرد......به حق چیزای ندیده.....
حرفاشون رو مامانم که تأثیر گذار بود‌....
حالا شب که بابام بیاد براش می خونم شاید
انقلابی شد و بابامم دست از لجبازیش با امیر
برداشت.....خدا رو چه دیدی......
پاسخ : خخخ.خانواده تتلیتی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 5,747
  • بازدید کلی : 2,479,642
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg