loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 272 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (6)

امیر تتلو:مثله اين كه هنوز نفهميدين ما مجاز نميشيم و آلبوم داره مياد بيرون !!!! راحت باشين ناراحتبچه هاى مجاز برن عشق كنن مثل هميشه و نوش جونشون خمیازهخدا بيشتر بهشون بده ايشالا سلامت هم باشن من همين تتليتيا بسمه !! راستى از بعد از شباى قدر هفته اى يه آهنگ از آلبوم من مياد بيرون و اشالا اواسط شهريور مثل هر سال كل آلبوم كه بازم ١٦ آهنگ داره دستتونهلبخند

http://s5.picofile.com/file/8123264726/Dawnload.gif

http://s5.picofile.com/file/8130177834/Mojavez_Nemigirim.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/04/24 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

اخ جون یه البوم جدید دوست دارم امیر جونم خسته نباشی قربونت برم چه بی مجوزذچه با مجوز عاشقتمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط 000 در تاریخ 1393/04/24 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

امیرجان
سلام
من جزء اون طرفدارای بی نام و نشون و تقریبا کم حرف تو هستم اما با آهنگات و با صدای بی نظیر و قدرتمندت مدتهاست که دارم حال میکنم . من و خیلیای دیگه مثل خودم که همه عمرشونو درس خوندن و کار کردنو هیچ وقت وقت نداشتنو میشناسم که سفت و سخت طرفدارتن . سفت و سخت ...
اما انگار که دیگه دستامون یارای دلمون نیست و بدنبال دلمون نمیریم به خاطر صدتا دلیل ...
در هر حال خواستم بگم که تو چه مجاز باشی چه نباشی چه روی زمین باشی چه زیر زمین هیچ فرقی نمیکنه ما همیشه دوستت داریم و بهت مدیونیم ...
هر وقت میخوام داد بزنم هر وقت میخوام قوی باشم هر وقت میخوام مصمم باشم به آهنگای تو گوش میدم ...
هر وقت امتحان دارم . هر وقت یه کار مهم دارم ... هر وقت خسته ام ... هر وقت دلتنگم به آهنگای تو گوش میدم
هر وقت کم میارم ... هر وقت میخوام زمانو پیاده کنم ... هر وقت دیگه نمیکشم .. هروقت که پاهام خستست ... به آهنگای تو گوش میدم ...
جون میگیرم و مصمم میشه ... قوی میشم ...ازت قدرت میگیرم
من صدای قدرتمندتو دوست دارم
باهات فریاد میزنم
باهات شادم ...
به حالت باید غبطه خورد... به اینهمه توانایی ...
خوشحالم که توی این نسل 60 که یا مرد یا موند تو موندی ...من و همسن و سالامون یا با چنگ و دندون خودمونو کشوندیمو زنده موندیم یا مردیم ...ما حد وسطی نداشتیم ...
خوشحالم که هستی
خوشحالم در زمانی بدنیا اومدم که تو هم توی این دنیا هستی
ممنونم بخاطر اینهمه انرژی که ازت میگیرم
ممنونم ...

این نظر توسط محمدصفایی در تاریخ 1393/04/24 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

دادا تتل بهترین هستس وبهترین میمونی ترخدا بیشتر با ارمین بخون جفتتون نمره بیست دارین عاشقتونم

این نظر توسط sahel در تاریخ 1393/04/24 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

hoooooooooraaaaaaaa
akh joon dastet dard nakone amir jooon lahze shomari mikonam ta ahangaie jadidet bian biron
dar zemn baraie mojavez naomid nasho ma tatalityha naomid nemishim to ha nabaiad beshi
vase hame chiz mamnoon

این نظر توسط fatemeh sadati در تاریخ 1393/04/24 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

امیرجون امیدتو ازدست نده تو چه مجوزبگیری چه نگیری از همه سریشکلک

این نظر توسط donya maghsodloo در تاریخ 1393/04/24 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

با فرهنگا این چیه راجبه امیر نوشتن خیلی بی فرهنگنشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 11,645
  • بازدید کلی : 2,485,540
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg