loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 135 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (8)

امیر تتلوراستش آلبوم داره به صورت غیر مجاز و مجانی‌ پخش می‌شه و قرار نیست کسی‌ به ماپول بده و ما قرار نیست کار و واسه شبکه ای بسازیم که بخوایم طبق قوانین اونجا کار کنیم !! آهنگ جام جهانی‌ واسه تیم ملی‌ بود و ما احتمال دادیم مجوز بگیره و رو تتو هامونو پوشوندیم !! طبق قوانین کشورمون !! ویدئو با تو قرار بود پخش بشه تو شبکه ها ما گفتیم با کت شلوار بیایم چون قرار بود مجوز بگیریم و باید طبق قوانین عمل میکردیم ولی‌ الان که من دارم تو باشگاه واسه دوستام و هوادرام عکس میگیرم و قرار هم نیست مجوز بگیریم و قرار هم نیست ازش استفاده اجتماعی بشه یا رو مجله چاپ بشه آیا من بازم باید رو تتو هامو بپوشونم ؟؟ آیا من تو استخر با لباس برم ؟؟ نه !! اینا به قول معروف عکسای دلی‌ هست که واسه هوادرام از باشگاه میذارم و چون دخترم نیستم محدودیتی واسه حجابم نمیبینم مثه بدن سازا و کشتی‌ گیرا و مخصوصا وزنه بردارامون بدونید که من هنوز میگم مشروب خوب نیست !! هنوز دوس دارم هوادرام برام نماز بخونن که ایشالا بتونیم کنسرت بذاریم !! هنوز دوس دارم خواهرم با حجاب باشه و هنوز تو ایرانم و هنوز امیر تتلو هستم ! فقط دیگه مجوز نمیخوام اونم واسه اینکه فکر نکنید اگه اسم رهبر مملکتم رو آوردم واسه مجوز بوده !! نه !! بابام بهم یاد داده تو هر خونه ای که هستم حرمت صاحب خونه رو داشته باشم و همیشه همین خواهد بود !!!!جائی که نمک می‌خوریم نمکدون نمیشکونیم !!! همین ! شب بخیرhttp://s5.picofile.com/file/8132967300/Album_Mahani.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دوستدارعموتتل در تاریخ 1393/05/13 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

من بخاطر خواننده بودن عمو تتل بهش نمیگم خودشوبپوشونه وعکس های اینطوری نگیره ولی من میگم هر مردی هم باشه چه معروف چه غیر معروف نباید عکسای اینطوری بذاره.
خب واسه مرداهم حجاب تعین شده شکلک
ولی باز هر جوری دوس داره ماهم هوادارشیم.شکلک

این نظر توسط sadaf در تاریخ 1393/05/11 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

داش امیرراسته که واس مجوزت باتهی دعواکردین؟من راستودروغشونمیدونم اخه ا یکی شنیدم. چه بی مجوزچه بامجوزباهاتیم

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/05/11 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

دمه شما گرم
اما خداییشتتو هات قشنگن
من بودم نمیپوشوندم
مجوز کیلو چنده
ولش مجوزو عشق خودتو اهنگات
هورااااااااااااا

این نظر توسط دوستدارعموتتل در تاریخ 1393/05/11 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

میدونید من معتقدم طبق اسلام حجاب برا مردا هم هس مخصوصا عمو تتل که این هم هوادار داره که بینشون دخترا هم هستن پس بهتره این جور عکسا از عمو تتل نباشه.
اینو واقعا از طرف یه دختر اسلامی وپایبند اسلام گفتمشکلک

این نظر توسط تارا جون تتلیتی در تاریخ 1393/05/11 و 9:45 دقیقه ارسال شده است

Slm khastam begam lanat be oon kasaii ke be to mojazvez nadan tataloo rasti agha alireza age man az shoma ye khaheshi konam anjam midid rasti tataloo joon tatalitiya sharab nakhor nemidonam mikhori ya na be har hal harfam hamin bood doset daram tataloo

این نظر توسط Bahar Ansari در تاریخ 1393/05/11 و 8:09 دقیقه ارسال شده است

راس میگه دیگه...باید تو استخرمم با لباس بره؟/چون خوانندس و طرفدار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بخدا امیرم آدمه....شما با لباس میرین تو آب..امیرم عین شما...امیر ب قوانین کشورش احترام میذاره تا وقتی ک تو ایرانه..ا همه براش دعا میکنیم ک مجوز بگیره و ایشالا ک میگیره و همه از نزدیک میبینیمش...دمت گرم امیر جون...عشقی.

این نظر توسط nazi در تاریخ 1393/05/11 و 6:59 دقیقه ارسال شده است

الهی بميرم ...... خودتو ناراحت نکن ما دعا میکنیم مجوز بگیری ........امید وارم تا شهریور ما شمارو تو برج میلاد ملاقات میکنیم ... عاشقتم ........ خیلی دوست دارم امیر ..♥♡♥♡

این نظر توسط erfan در تاریخ 1393/05/10 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

کلن عشقی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 622
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 744
  • بازدید ماه : 1,180
  • بازدید سال : 6,192
  • بازدید کلی : 2,480,087
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg