loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 106 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (1)
امیر تتلو : از تتلیتیا و هوادارای واقعیمون خواهش می‌کنم توجه کنید : یه حرفایى شنیدم که بعضی‌ از تتلیتی ها یا بهتر بگم تتلیتی نماها گفتن قرار بذاریم بریم دم وزارت ارشاد و از مسولین مجوز بخوایم و این حرفا !! خواستم بگم که مسولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد هیچ مشکلی‌ با ما ندارند و جناب دکتر ارجمند عزیز ، رئیس دفتر موسیقی‌ ، شخصا ملاقات با بنده رو پذیرفتن و به حرفمون گوش دادن !! اما من حس کردم که دارم از قالب تتلوی واقعی‌ دور میشم !! یعنی‌ من دور نشده بودم ولی‌ خیلیا فکر کردن دارم دور میشم !! به چه قیمتی ؟؟؟ پول ؟؟ کنسرت ؟؟ پس اینهمه سال نمیتونستم تو عروسیا بخونم اگه واسه پول بود ؟؟ اینه که گفتم ما اینهمه صبر کردیم یه چند وقت دیگه هم صبر می‌کنیم و ایشالا آلبوم بعدی رو مجاز کار می‌کنیم ! تا اون موقع هم سنمون رفته بالاتر و کلا بیشتر ازدواج و مجوز بهمون میاد !!! فعلا من سربازی رو قبول دارم !! یعنی‌ فکر کنید من تو دوران سربازی هستم کار می‌کنم شما عشق کنید و شما هم دعام کنید من عشق کنم  عشق منید تورو قرآن این حرفارو نزنید من اعتقاد دارم آدم اگه از حقش بگذره بهتر از اینه که حقشو با عصبانیت و بدون آرامش بگیره !!! یعنی‌ بلد نبودم یاد گرفتم ❤️ به خدا این چیزارو میشنوم استرس میگیرم !! شوخیشم خوب نی‌ ! مرسی‌ لبخند شب بخیر
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Bahar Ansari در تاریخ 1393/05/12 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

واقعا اونایی ک میخوان این کارو کنن.بی مغزن و بیشعور....تتل عشق ماس و مام عشق تتلیم...بی مجوزم دوسش داریم..تتلم مجوز میخواد ولی ن ب هر قیمتی.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1904
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 5,600
  • بازدید کلی : 2,479,495
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg