loading...
امیر تتلو فنس|وبسایت هواداران امیر تتلو
Alireza بازدید : 1627 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (63)

بعد از موفقیت های پی در پی و همانطور که قولش رو داده بودیم ، آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتـلو به نام اون الان حالش خوبه ، که ششمین ترک از آلبوم " من " هستش و شهریور ماه از همین سایت پخش میشه ، آهنگسازی و شعر و ملودی اینکار هم با خود امیر تتلو بوده و تنظیم زیبای امیر D-Va ، کار بسیار شنیدنی و متفاوتی شده و دارای سبک خاصی نیز هستش که پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان از دستش ندید (پخش کاملا اختصاصی از سایت هواداران امیر تتلو)

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

با دو کیفیت 320و 128 با لینک پر سرعت و قوی

http://s5.picofile.com/file/8123264726/Dawnload.gif

Amir Tataloo - Oon Alan Halesh Khoobe (128).mp3

http://s5.picofile.com/file/8123264726/Dawnload.gif

Amir Tataloo - Oon Alan Halesh Khoobe (320).mp3

http://s5.picofile.com/file/8138224700/Caver_OonAlanHaleshKhobe.jpg

 

 

 


نمیتونم بشم حریف این 

زنگ میزنه میگه که ما دیگه غریبه ایم 
شبیه عاشقای توی قصه بودیم ما 
ولی رفته و نامش رو میزه مثل تو فیلما 
نمیتونم بگم مثل همیشه ایم نه هیچ ادمی دیدم که بگم شبیشه این 
نمیشه بگم حرفام و حتی نصفشو اینجا اخه ندیده هیچ کی مثل شو هیجا 
اون الا حالش خوبه ... میخنده با دوستاش مسافرت میره 
من شدم یکی که داره رد میده .....انقدر حالم بده خودشم خواب بد دیده 
اون خوبیا مو یادش نیست و راحت داره میده ادامه

اما من حسی که دارم یه چیزی مثل اعدامه 
من اصلا حالم خوش نیست 
اوضای خونه اسو باره اخه اون اصن نمیفهمه بی من چه چیزایی از دست داده 
اون الان حالش خوبه میخنده با دوستاش مسافرت میره 
من شدم یکی که داره رد میده.... انقدر حال بده خودشم خواب بددیده
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/06/15 و 18:24 دقیقه ارسال شده است

عشقی تتلو جونم

فدایی داری علیرضا

این نظر توسط Ali Hassanzadeh در تاریخ 1393/06/15 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

وااااااااای خیلی باحال بود
من همین الان دانلود کردم
خیلی خفن حال کردم
علیرضا مرسی ازت
فدا عمو تتل

این نظر توسط Mostafa در تاریخ 1393/06/12 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

best music in the world

این نظر توسط آوا در تاریخ 1393/06/11 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

ایول،ایول،ایول داش تتلو ایول.
فدایی داری دادا

این نظر توسط آواتتلیتی در تاریخ 1393/06/11 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییی بود داداشی.دمت گرم پرچمت بالاست بالای بالا.دوست دارم هوارتا.

این نظر توسط من مانده ام تنهای تنهااااااااااااا اااا. من مانده ام تن در تاریخ 1393/06/11 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

مشکل حل شد. اون الآن حالش خوووووووووووووووووووووووووووووووووووبههههههههه
خدا رو شکر حاله من هم مثل تتل که اصن نفهمیدم چجوری طرفدار گوگولیش شدم خوبه.







من گووووووووگول مگولم تو گوگول مگولی ما گوگول هستیم.





ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت تتلــــــــــــــــــــــــــــــــــــو















َ

َشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط امیرعباس حمزه قادی در تاریخ 1393/06/11 و 4:03 دقیقه ارسال شده است

سلام .اهنگ خوبی بود .نباید انتظار داشته باشیم .هرهفته یک اهنگ
همه خوب از اب دربیاد .ولی کاش یکی به امیرتتلو میگفت .اهنگ هایی
که انقدر بازحمت بالاخره یه سری سختی داره دیگه بجز خود اهنگ وکارش میگم .
ولی کاش امیرتتلو هردوسال .یکبار مثل بزرگان موسیقی .یه البوم هشتایی میداد
بیرون خیلی حالب تر ومردم ومن وشما ارزش کاراشو بیشتر میفمیدیم .ولی درکل
دمش گرم مرسی.مرسی از این سایت که برای کسایی مثل ما که به فیسبوک یا
شبکه های اجتماعی دسترسی نداریم .این امکانات رو در اختیار گذاشت که بتونیم مطالب رو بخونیم .امیدوارم دراینده این ساایت یک بخش دیگه به عنوان طرفداران یاس هم داشته باشه .مرسی دمتون گرم
پاسخ : ممنون از نظرت دوست عزیز.یاس عزیز هم وب های طرفداری زیادی داره

این نظر توسط یحیی در تاریخ 1393/06/11 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

بهتر از این نمبشهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Behzad Karimi در تاریخ 1393/06/11 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

اوضاعه خونه اسف باره
" اسف باره " یعنی چی؟
پاسخ : چی؟

این نظر توسط Armin در تاریخ 1393/06/11 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

اقا ایووووووووووول.....پرچمو بکوب ب عشق داش امیرمون.....پرچم بالاااااااااست


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نمره ی شما از 1 تا 10 به موزیک "مردمان بی عشق" چنده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2595
  • کل نظرات : 18648
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1905
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 496
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 11,793
  • بازدید کلی : 2,485,688
  • OFFICIAL POST
    http://www.8pic.ir/images/73556970162840415806.jpg
    http://s5.picofile.com/file/8127354342/amir.jpg
    http://up.amirtataloofans.com/up/tataloo-f/Pictures/clip.jpg